Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 23:56

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 00:07

Hahaha ik had inderdaad ook op de site gekeken en mijn oog was op precies hetzelfde jack gevallen .. :')

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 12:33

Heb ook een paar keer een pak besteld via die site. Ze hebben inderdaad leuke dingen & bij besteding vanaf €50 mag je iets gratis uitzoeken. Dus dat is ook mooi meegenomen!
Ik loop eigenlijk áltijd 's avonds 2 uur na het eten maar ging nu een keer 's ochtends lopen en dat beviel helemaal niet! Had yoghurt, ontbijtkoek & koffie op maar voelde me heel slap en 'leeg' zegmaar.
Denk dat ik eens ga kijken voor die speciale energiedranken, die met van dat poeder waar je zelf water bij moet doen. Zijn er hier mensen die daarmee lopen?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 12:41

Bedankt voor de tip!! Leuke site! Zal even goed kijken binnenkort.

Ik loop 's ochtens op een nuchtere maag, ik loop alleen nog niet zo ver. Toch maar eens doen, bakje yogurt is dat te doen?

Gisteren was ik nog even bij topshelf in Rotterdam, mij toch weer laten verleiden naar een broek :D De nieuwe wintercollectie hing er van Asics! :wow: Heb ook nog even advies gevraagd over een jasje voor de winter. De jas die ik nu heb van de lidl, voldoet niet voor de winter. Hier hing een superjasje van Adidas! 100 euro kost hij, even wachten maar, want mijn schoenen waren ook een flinke uitgave. En ik ben over 2 weken jarig..... *D

Vanmorgen lesje 12 gelopen, in mijn nieuwe broek :), en het ging lekker! Heb geen moeite om die uit te lopen, nu weer 2 daagjes wachten. Daarna naar het peerd en haar even longeert en een stuk gewandeld, werd toch wel koud.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:45

Jaahaa ik ben ook eens begonnen met hardlopen!
Op school moest ik, helaas :P Maar begon steeds meer en meer te beseffen dat het me echt wel goed doet! Ik ga elke dag zo'n 3km lopen :)

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:11

In plaats van hardgelopen met de hond naar de dui9nen gegaan. Heerlijk 2 uurtjes gewandeld. Wat een praqchtig weer toch! :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:41

Zo net de 10 km hardloopwedstrijd in Haarlem gelopen .. Tijd was 1 uur en 14 minuten en was zeer tevreden +:)+ En niet gewandeld .. jeeyy :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:44

netjes Dreeetje! Daar mag je inderdaad tevreden over zijn! :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:55

Goed gedaan Dreetje!! *\o/*

Zo huis is aan kant, flink mijn spiertjes getraind met al dat trap op, trap af sjouwen. Volgend weekend naar 't Loohorst en mijn schoenen gaan mee! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:23

Ik heb vandaag 5,5 km gelopen bij de maasheggenloop in Boxmeer. 28.14 en ik was 11e.

Ik was met allemaal snelle jongens mee, een die liep de halve marathon in 1.17 uur. De andere de 10 km in 38 minuten dus ik voelde me echt een enorme loser. ;( Maar ik kreeg net een mailtje van mijn trainer, met een enorme opsteker!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:24

Oooohh Angela dat heb je echt super netjes gedaan hoor !!! Wees maar trots op jezelf !! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:44

Jij ook fijn gelopen Dreetje, super hoor! :j

Iemand nog interesse in een startbewijs voor de Marathon Zeeland Ladiesrun?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 20:07

Hoi, super tijden lees ik weer.

Ik moet eigenlijk ook nog een jasje voor de winter.

Ik wilde vandaag eigenlijk ook nog lopen, maar vriend en ik zijn even wezen winkelen, en ben gewoon ook moe vandaag, dinsdag maar weer hoor! Komt vast wel goed met de 4mijl.

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 22:38

Angela_ schreef:
Ik heb vandaag 5,5 km gelopen bij de maasheggenloop in Boxmeer. 28.14 en ik was 11e.

Ik was met allemaal snelle jongens mee, een die liep de halve marathon in 1.17 uur. De andere de 10 km in 38 minuten dus ik voelde me echt een enorme loser. ;( Maar ik kreeg net een mailtje van mijn trainer, met een enorme opsteker!

Ik vind het een zeer nette tijd Angela! En je bent zeker geen loser! Je rent toch ook voor je plezier? :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 00:06

Gaaf Dreetje! Echt knap! 10 kilometer rennen zonder te lopen! Ik doe het je (nog??) niet na! ;)
Een super tijd toch, Angela? En zie: je was 11e!! Wat had jij in gedachten qua tijd? Of meet je je gevoel af aan wat anderen presteren?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:20

Nou Angela, ik vind jouw tijd echt wel snel hoor :j Je bent nog maar net terug van een blessure ;)
Ik doe het j eniet na om die tijd te lopen hoor......
Beetje positive thinking ;)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:00

Nou Angela, als je terug komt van een blessure en zo'n tijd neer zet ... wooow +:)+

Ik heb wel een beetje spierpijn van gister, normaal geen last van. Dan merk je toch wel dat je anders loopt in wedstrijdverband. Moesten ook wel heuvels lopen (bos) en dat ben ik niet gewend.. En zou ook niet weten waar ik dat kan oefenen hier thuis .. :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:03

Nette tijden hoor Angela!

De rest ook weer lekker gelopen...

Gister werd lopen ook niets, prijsuitreiking van m'n wedstrijd was 3,5 uur (!) na de laatste start. Kostte me dus m'n hele dag om daar op te wachten. :n

Hoop nu donderdag ff tijd te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:53

Dreeetje schreef:
Nou Angela, als je terug komt van een blessure en zo'n tijd neer zet ... wooow +:)+

Ik heb wel een beetje spierpijn van gister, normaal geen last van. Dan merk je toch wel dat je anders loopt in wedstrijdverband. Moesten ook wel heuvels lopen (bos) en dat ben ik niet gewend.. En zou ook niet weten waar ik dat kan oefenen hier thuis .. :+

wij oefenen heuvels gewoon op viaducten en bruggen enzo. :) Misschien een tip? Wordt je echt loeisterk van zeggen ze!

Ik ben een beetje stijf, maar geen spierpijn gelukkig. Heb goed uitgelopen en ga straks nog even een stukje dribbelen. Ze zeggen dat je lichaam dan sneller hersteld van een inspanning als je de dag erna even een 1 tot 2 km loopt in zone 1. Dus dat gaan we maar proberen. Ik moet zeggen dat het uitlopen na de wedstrijd me ook wel goed bevallen is.

Ik moet ook wat meer tevreden zijn met mezelf, ik meet me dus met mensen die al 25 jaar hardlopen en dat moet ik niet doen. Ik was overigens 2 kilo aangekomen en dat zit me ook niet lekker. Dus even weer wat meer op mijn eten letten. Al dat gesnoep tussendoor is niet goed. Ik heb echt ongelofelijk faalangst, vreselijk!

Vanaf volgende week maandag zijn er weer hardloopspullen bij de lidle. Dus wie nog iets nodig heeft!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 09:59

Oh echt alweer?

je hoeft niet onzeker te zijn :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:03

Ik weet het Sakkia, maar ik vrees dat het de aard van het beestje is... Soms gaat het een hele poos goed, en dan is het weer even wat minder.

Ja alweer inderdaad, ik heb niet echt iets nodig maar ik ga toch even spieken.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:05

Nou meis, er zijn er zat die niet hardlopen (kijk langs de lant van een wedstrijd :') ) en die hebben alle respect dat jij wel mee loopt.. niet naar de tijden kijken wat je hebt gelopen en tevreden zijn dat je de finish hebt gehaald in een wel heel goede tijd ! :j Zolang je er maar lol in hebt .. Denk dat dat het belangrijkste is +:)+

Ik vind het ontzettend knap namelijk .. in mei heb ik ook de 5 km gelopen in een tijd van 35 minuten en was heel trots op mezelf dat ik dat bereikt had ! :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:13

Heb me trouwens opgegeven voor de ameland run, 10 km op 11 december .. zal een zware loop zijn .. door duinen, bos en strand .. En koud niet te vergeten .. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:19

Leuk! Zo jammer dat zoiets allemaal zo ver weg is voor ons.

Ik heb gisteren mijn trainingsschema gekregen voor de 7 heuvelenloop, nu gaat het echt beginnen. En daarna door naar de halve marathon in Venlo. Overigens voor diegene die een niet al te drukke loop zoeken om hun eerste 10 km of halve marathon te lopen, kies de Venloop. Je kan goed je eigen tempo lopen en er staat echt het hele parcours rijen dik mensen langs de kant die je aanmoedigen, de hele tijd klappen, en er echt een feest van maken. Er staan op iedere hoek dj's, joekskapellen (is dat een nederlands woord) echt zo vet! Echt een aanrader! Zoiets heb ik nog nergens anders gezien.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:26

Hé Dreeetje wat leuk! Daar ben ik ook! :) Mijn broer heeft daar een appartementje, dus knal ik direct een weekendje Ameland eraan vast. Ik ga maar voor de vijf, wil mijn knieën nog even ontzien. Ik hoop na deze run heel langzaam op te bouwen voor de 10 kilometer.

Hé Angela, ik hoop dat snel die gevoelens van onzekerheid zakt en je kunt kijken van hoever jij het hebt moeten halen! Ik vind het knap hoor!

Ik ga nu rennen. Gisteren had ik echt geen zin, dus heb ik het ook maar even gelaten. Nu is mijn zin beter, dus ga ik voor 8x4 minuten en 2 minuten dribbelen. Ik hoop dat het vol te houden is en ik denk dat ik heel wat kilometertjes af kan leggen!