Leuke site, vind deze errug aantrekkelijk...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De nieuwe wintercollectie hing er van Asics!
Heb ook nog even advies gevraagd over een jasje voor de winter. De jas die ik nu heb van de lidl, voldoet niet voor de winter. Hier hing een superjasje van Adidas! 100 euro kost hij, even wachten maar, want mijn schoenen waren ook een flinke uitgave. En ik ben over 2 weken jarig.....
, en het ging lekker! Heb geen moeite om die uit te lopen, nu weer 2 daagjes wachten. Daarna naar het peerd en haar even longeert en een stuk gewandeld, werd toch wel koud.
Maar begon steeds meer en meer te beseffen dat het me echt wel goed doet! Ik ga elke dag zo'n 3km lopen
Maar ik kreeg net een mailtje van mijn trainer, met een enorme opsteker!
Angela_ schreef:Ik heb vandaag 5,5 km gelopen bij de maasheggenloop in Boxmeer. 28.14 en ik was 11e.
Ik was met allemaal snelle jongens mee, een die liep de halve marathon in 1.17 uur. De andere de 10 km in 38 minuten dus ik voelde me echt een enorme loser.Maar ik kreeg net een mailtje van mijn trainer, met een enorme opsteker!

Je bent nog maar net terug van een blessure

Dreeetje schreef:Nou Angela, als je terug komt van een blessure en zo'n tijd neer zet ... wooow
Ik heb wel een beetje spierpijn van gister, normaal geen last van. Dan merk je toch wel dat je anders loopt in wedstrijdverband. Moesten ook wel heuvels lopen (bos) en dat ben ik niet gewend.. En zou ook niet weten waar ik dat kan oefenen hier thuis ..
Misschien een tip? Wordt je echt loeisterk van zeggen ze!
) en die hebben alle respect dat jij wel mee loopt.. niet naar de tijden kijken wat je hebt gelopen en tevreden zijn dat je de finish hebt gehaald in een wel heel goede tijd !
Zolang je er maar lol in hebt .. Denk dat dat het belangrijkste is
Mijn broer heeft daar een appartementje, dus knal ik direct een weekendje Ameland eraan vast. Ik ga maar voor de vijf, wil mijn knieën nog even ontzien. Ik hoop na deze run heel langzaam op te bouwen voor de 10 kilometer.