Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat ga je met willem doen, gewoon recreatief rijden of ook een wedstrijdje? pure schieuwnierigheid hoor 
) dus ik ga hem dit jaar denk nog starten in de B
zou hem eigenlijk tijdelijk gaan rijden,maar ben helemaal verslaafd aan hem geworden.
zou ik ook hebben
leuk hoor... zo'n nieuw "project" en blijven oefenen op de galop. de mijne heeft ook moeite daarmee, maar die moet echt vaart maken om erin te blijven en is met 3 sprongen aan de andere kant van de bak (tenminste, zo voelt dat
) buiten in het bos looptie bijna alleen maar in galop, lekker rechttoe rechtaan 

Goed voor de spieren, en hopelijk ook fijn voor de enkels.
maar komt vast goed,gewoon veel oefenen haha
en inderdaad opletten met vuil,al is de wond nog zo klein,je hebt er zo een infectie op hoor.
tot het echt niet meer ging,verschillende keren mee naar de dokter geweest,en ik bleek doorgezakte voeten te hebben......dus zooltjes laten maken,en nu loop ik als een kiviet.(zowel letterlijk al figuurlijk
)

en kind naar school, hebben jullie nog geen vakantie daar?
ging lekker, wel heeeeel rustig aan. daarna nog even de arm- en beenspieren getraint met de wii. goed voor de zwabberende kipfiletjes onder mijn bovenarmen en de drilpuddingbovenbenen
komende 4 weken flink aan de bak, dan pas ik weer in mijn bikini als we op vakantie gaan
hetbommeke schreef:loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad
€39,95
Jammer dat het in ons nadeel is uitgevallen.
Heb nu geen muziek meer en heb wat soepele werktijden
hetbommeke schreef:assepoetster, ssstttt, wil 't er niet meer over hebben
loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad
amazone, 't is een 2e hands barefoot maar nog in perfecte staat, weinig op gereden. paard loopt veel beter met boomloosen kind naar school, hebben jullie nog geen vakantie daar?
heb net lesje 1 van renate gelopenging lekker, wel heeeeel rustig aan. daarna nog even de arm- en beenspieren getraint met de wii. goed voor de zwabberende kipfiletjes onder mijn bovenarmen en de drilpuddingbovenbenen
komende 4 weken flink aan de bak, dan pas ik weer in mijn bikini als we op vakantie gaan
kom 'm alleen niet brengen
jij mag blijven
ik ben 1.64 en de weegschaal van de wii gaf vanochtend 70.5 kilo aan, een bmi van 26.2, dus volslank zeg maar

Gewoon goed dus

ik ben er ook weer. Was aan het vrijwilligen op een evenement, maar ik heb zaterdagavond wel een rondje gedaan
(met een aardige mede-vrijwilliger op een fiets achter me aan zodat ik niet alleen door een onbekend park hoefde
)
ik heb mijn grenzen.
wij hebben de mensen van de standjes in het holst van de nacht in de storm naar de kleedkamers gebracht 
ga wel ff kijken of ik zo m'n ene voet voor de ander kan zetten om m'n rondje af te maken!