Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 06:42

oh respect! Ik lig nog in bed! Maar moest er maar eens uit ook! Ga gewoon aan het werk. Lopen doe en durf ik niet met dit weer het onweert hier ook steeds behoorlijk!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 07:57

het viel tegen! :')
na 10 minuten liep mn bil naad al over van het zweet. :+
ik heb 1 x 15 min gelopen en 1 x 10 min.
en toen vond ik het wel oke zo. :D
het begin is weer gemaakt.
nu voel ik me fitter dan fit. ;)

saskia@hier zou het vanmiddag flink te keer moeten gaan,beetje regen mag er best bij.
fijne dag allemaal.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:05

zo, dat was me het avondje wel, heeft me weer een jaar van me leven gekost :(

onweer? hier niks nakkes nada, alleen maar zon. het zou wel vanmiddag gaan regenen, voor de plantjes niet erg, die staan er af en toe best triest bij.

amazone, petje af :j wat ga je met willem doen, gewoon recreatief rijden of ook een wedstrijdje? pure schieuwnierigheid hoor :o

en nikka, kousjes af en dansje gemaakt? :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:08

hetbommeke@ willem doet het eigenlijk erg goed (op de galop na :P ) dus ik ga hem dit jaar denk nog starten in de B
hij is echt heel erg leuk. <3 zou hem eigenlijk tijdelijk gaan rijden,maar ben helemaal verslaafd aan hem geworden. :D
na het dek sezoen komt hij bij mij te staan zodat ik hem hier kan gaan trainen,nu staat hij is belgie,dikke 30 minuten hier vandaan,en rij daar nu zo'n 4 x per week naar toe........gaat dus veel tijd en geld in zitten op deze manier. ;)
kan niet wachten tot hij hier naar toe komt.

hoe gaat ie met jou?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:14

ja dat kan ik me voorstellen dat je niet kan wachten :D zou ik ook hebben :j leuk hoor... zo'n nieuw "project" en blijven oefenen op de galop. de mijne heeft ook moeite daarmee, maar die moet echt vaart maken om erin te blijven en is met 3 sprongen aan de andere kant van de bak (tenminste, zo voelt dat ;) ) buiten in het bos looptie bijna alleen maar in galop, lekker rechttoe rechtaan :D

hier gaatie goed, wond bijna dicht, misschien zo mijn eerste loopje. paardrijden vind ik nog wat riskant met al dat stof wat er op stal ronddwarrelt en een open wond (al issie nog zo klein)

kan ik eindelijk mijn nieuwe zadel uitproberen *\o/*

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:19

Fijn dat je wond zo goed geneest bom! :)

Ik moet echt even een stap terug doen in het rennen. Mijn enkels trekken het niet. Ben bang dat ze te zwak zijn om te blijven rennen, maar ik wacht het even af (maar loop nu dus al sinds donderdag met pijnlijke enkels).

Iemand nog ideeën wat ik nog meer zou kunnen doen qua sporten om mijn conditie een beetje beter te krijgen? Ik wil deze week in ieder geval wat baantjes gaan trekken in het zwembad :) Goed voor de spieren, en hopelijk ook fijn voor de enkels.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 08:32

fijn dat het goed gaat bom,die van mij galopeerd net zoals die van jou. :+ maar komt vast goed,gewoon veel oefenen haha
wat voor zadel heb je? altijd leuk nieuwe spullen. ;) en inderdaad opletten met vuil,al is de wond nog zo klein,je hebt er zo een infectie op hoor.

loesje@vorig jaar kreeg ik ook last van mijn enkels,ik ook stug doorgelopen :D tot het echt niet meer ging,verschillende keren mee naar de dokter geweest,en ik bleek doorgezakte voeten te hebben......dus zooltjes laten maken,en nu loop ik als een kiviet.(zowel letterlijk al figuurlijk :+ )
wie weet heb jij dat ook.......misschien even langs je huisarts gaan om na te laten kijken,maar loop vooral niet door als je pijn hebt!!!!

ik ga de oudste naar school brengen en dan een rondje in mn huisje doen.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:33

Oh jongens wat een ramp he gisteren!

Slim Loesje, om te gaan zwemmen! Blijkt ook de sport te zijn waarbij je de meeste spieren gebruikt oid? Kan het mis hebben haha :=

Wat een vroege lopers.. Respect zeg, ik lag pas half 4 in m'n bed. Nu met een grote kop koffie de was doen en 't huis schoonmaken, verbrand ik ook weer wat calo's _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:45

assepoetster, ssstttt, wil 't er niet meer over hebben :n

loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad :+

amazone, 't is een 2e hands barefoot maar nog in perfecte staat, weinig op gereden. paard loopt veel beter met boomloos :j en kind naar school, hebben jullie nog geen vakantie daar?

heb net lesje 1 van renate gelopen *\o/* ging lekker, wel heeeeel rustig aan. daarna nog even de arm- en beenspieren getraint met de wii. goed voor de zwabberende kipfiletjes onder mijn bovenarmen en de drilpuddingbovenbenen ;( komende 4 weken flink aan de bak, dan pas ik weer in mijn bikini als we op vakantie gaan :o

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:48

hetbommeke schreef:
loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad :+

Nou, zo := €39,95
Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:06

Ach je het is jammer van het voetbal, maar toch ben ik onwijs trots op ons kleine landje en ONS NL-elftal hoor :j

De goal was meer dan terecht en geen buitenspel, onterecht was de niet gegeven corner, maar een WK finale is geen WK finale zonder dit soort opzienbare dingen :+ Jammer dat het in ons nadeel is uitgevallen.

Ik probeer denk ik vanavond even een rondje te lopen :j Heb nu geen muziek meer en heb wat soepele werktijden :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:07

Ik wilde zo gaan lopen, maar t onweert nog steeds en dat vind ik doodeng!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:11

hetbommeke@ hier moeten de kids nog 2 weken naar school.en dan hebben ze vakantie tot 6 september geloof ik.
ik hoor steeds meer positieve verhalen over zulke zadels,ik zelf heb er nog nooit op gezeten.

het begint hier donker te worden en te rommelen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:12

hetbommeke schreef:
assepoetster, ssstttt, wil 't er niet meer over hebben :n

amazone, 't is een 2e hands barefoot maar nog in perfecte staat, weinig op gereden. paard loopt veel beter met boomloos :j en kind naar school, hebben jullie nog geen vakantie daar?

heb net lesje 1 van renate gelopen *\o/* ging lekker, wel heeeeel rustig aan. daarna nog even de arm- en beenspieren getraint met de wii. goed voor de zwabberende kipfiletjes onder mijn bovenarmen en de drilpuddingbovenbenen ;( komende 4 weken flink aan de bak, dan pas ik weer in mijn bikini als we op vakantie gaan :o

Maar jij bent toch best heel erg slank :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:16

amazone, aha vandaar, dacht dat nu heel nl vakantie had, maar nog niet dus. ja ik vind het echt heerlijk zitten zo'n zadel, voel mijn paard veel beter, zit er meer in dan op. je mag 'm wel ff lenen hoor ;) kom 'm alleen niet brengen :P

hier begint het bewolkt te worden en zal het ook wel gaan onweren, hondje is nog rustig (nog wel)

sakkia, _/-\o_ jij mag blijven ;) ik ben 1.64 en de weegschaal van de wii gaf vanochtend 70.5 kilo aan, een bmi van 26.2, dus volslank zeg maar :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:27

Oh oke ik dacht dat je lichter was, maar dan ben je toch nog steeds niet te zwaar of wel???

Ik heb trouwens geen idee wat mijn BMI is :+

*edit* even snel gerekend, 23 ....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:31

jawel iets te zwaar, bmi moet tussen de 20 en 25 zitten. in maart/april was ik een paar kilo lichter, maar toen gingen we op vakantie en is het nooit meer goed gekomen 8)7

ennuuhhh, wil je 't niet weten of weet je niet hoe je 't moet berekenen, zal wel 't eerste zijn i think :o

en onweer op komst hier... hondje bibbert, hijgt en is onrustig

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:33

Bom, hou je dan ook rekening met je leeftijd of is dat niet van toepassing bij bmi?

Mijne is 21.2 :)

Onweer is hier net weer voorbij. Heeft ook gehageld!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:37

Nee ik wist het gewoon niet, maar het is dus 23 :j Gewoon goed dus :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:39

wat is die van mij? :o 1.75m en 83 kilo :o zal vast niet goed zijn :D maar voel me wel goed,al zou het voor het ''mooie'' wel een kilo of 10 af mogen.....of 15. :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:41

Gggrrr, wil ook zo'n bmi >;)

En ik als jonge blom van 36 moet volgens mij gewoon tussen die 20 en 25 zitten (dacht ik)

Oef, als er nu iemand onder het laminaat kon kruipen..... best zielig want ik ga over 10 minuutjes met de andere hond naar de trimmer en mag onze zenuwpees alleen thuisblijven met de poezels.

Smart

Toch niet gelopen vandaag, heb last van mijn knie... :(
Mijn BMI is 22... :j

Roane

Zoooo :) ik ben er ook weer. Was aan het vrijwilligen op een evenement, maar ik heb zaterdagavond wel een rondje gedaan :j (met een aardige mede-vrijwilliger op een fiets achter me aan zodat ik niet alleen door een onbekend park hoefde :D )
Wel maar 35 minuten in plaats van de gevraagd 75 minuten :+ ik heb mijn grenzen.

Wij hadden op het terrein wel last van onweer, maar meer omdat middeleeuwse tentjes niet berekend zijn op giga veel water en rukwinden :) wij hebben de mensen van de standjes in het holst van de nacht in de storm naar de kleedkamers gebracht :)
was me een weekendje wel :D ga wel ff kijken of ik zo m'n ene voet voor de ander kan zetten om m'n rondje af te maken!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:43

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:43

27 volgens mij amazone