Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad
hetbommeke schreef:assepoetster, ssstttt, wil 't er niet meer over hebben
loesje balen van je enkels, misschien fietsen? kun je op ieder moment doen, zwemmen ben je afhankelijk van openingstijden etc. er schijnt ook een start to bike te zijn, maar hoe je daar aan moet komen weet ik niet. en ik dacht dat ze ook met een start to swim iets gingen doen, alleen vraag ik me af hoe je dat wil doen met je mp3 speler in het zwembad
amazone, 't is een 2e hands barefoot maar nog in perfecte staat, weinig op gereden. paard loopt veel beter met boomloosen kind naar school, hebben jullie nog geen vakantie daar?
heb net lesje 1 van renate gelopenging lekker, wel heeeeel rustig aan. daarna nog even de arm- en beenspieren getraint met de wii. goed voor de zwabberende kipfiletjes onder mijn bovenarmen en de drilpuddingbovenbenen
komende 4 weken flink aan de bak, dan pas ik weer in mijn bikini als we op vakantie gaan