Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:33

ja precies ik wist wel dat er iets was maar wat ????? wist ik niet meer hahahah

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:56

Shantal: Ik heb mijn haar ook een aantal keer geverfd met de extensions erin, als je het van licht naar donker verft zie je de waxjes wel beter. Heb het ook eens van zwart naar platina ontkleurd en toen bleef die donkere verf ook onder de waxjes zitten :S
De waxjes worden ook iets anders van structuur maar ze blijven wel gewoon goed zitten verder.

De status van mijn luxys staan al 2 weken op hetzelfde, ze zouden er tussen 2 en 7 januari zijn maar ik denk dat het nog wel 2 weken duurt :P

Ik gebruik zelf shampoo/conditioner en haarproducten van Tigi, ben er wel tevreden mee je ziet nauwelijks beschadiging nadat het zoveel ontkleurd is geweest. Ik heb sinds kort ook shampoo zonder sulfaat,parabenen en silicone maar moet eerst mijn voorraard opmaken:P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:37

ok dus het is geen aanrader om het naar donker te maken

ik wil dan niet heel donker ik ben nu blond rond de nummer 10 en wil dan denk ik met de blonde kleuren

nummer 6,8,10 denk ik ofzo ???

maar durf het ook niet zo aan

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:49

Ik zit er al heel lang aan te denken om extensions te laten zetten. Hoe langer en hoe meer hoe beter. :D

Alleen ik heb een probleem...ik vraag me heel erg af hoe slecht dit is voor mijn haar. Ik heb namelijk echt heel erg dun en zwak haar (ECHT heel dun en weinig). Nu vroeg ik me af of mijn haar dit wel aan kan? Ik ben bang dat bij het eruithalen van de extensions dat er echt een heleboel haar mee komt, en ik kan echt niets missen.
Nu heb ik al bij de kapper geinformeerd, en die zei dat het geen kwaad kon. Maar ik vertrouw het niet helemaal (de kapper beweert ook dat ik mijn haar makkelijk kan blonderen zonder dat het kwaad kan, terwijl het bij de meest zwakke blondering al ontzettend uitvalt :roll: ), dus ik hoop dat iemand me verder kan helpen met echte ervaringen.

Klein voorbeeld van mijn haar: Ik vlecht om de zoveel tijd syntetische dreads in (vlechten doet theoretisch gezien ook geen kwaad) Maar na UITERLIJK 2 weken (het liefst al na een paar dagen) moet ik ze er echt uit halen, want er komt altijd een boel haar mee.

Dus, zijn extensions verstandig?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:53

Ik denk dat je het antwoord zelf al weet: nee...
Kappers gaan altijd blijven beweren dat extensions geen kwaad kunnen, maar ik heb al enkele vriendinnen gezien die na jarenlang extensions hebben toch wel wat haar kwijt waren ook...

Zeker als je al erg zwak haar hebt zou ik de gok er niet op nemen, ik denk dat het ongeveer hetzelfde effect zal hebben als je dreads...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:55

Ah, echt balen... Ik zou het zo graag willen!
Maar ik heb nog geen behoefte om kaal te worden. :=

Ik vind het eigenlijk echt erg dat kappers maar blijven beweren dat het geen kwaad kan...

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:57

Red_Savage ik zie dat je in Venlo woont. Als ik jou was zou ik even bij g4hair langs gaan, zij kunnen jou daar goed advies geven.

Extensions kunnen geen kwaad mits ze goed geplaatst en verzorgd worden.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:00

Haha, daar ben ik precies al langsgeweest. :D

En inderdaad zij hebben me verteld dat het geen kwaad kon,maar toch durf ik het niet te vertrouwen... Ik lees zoveel andere dingen dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:01

Wat je misschien wel eens kunt proberen zijn clip in extensions,
velen in het topic hebben ze ook. die kun je bv dan in doen bij speciale gelegenheden...
en als je ziet dat je haar er onder lijdt, laat je ze gewoon uit...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:04

Ik heb al clip in extensions. :j Ze zijn wel fijn, alleen die doe ik maar af en toe in. Het fijne van extension lijkt me gewoon dat je echt vast lang/vol haar hebt.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:11

shantal: ik heb het zelf laatst geverfd van asblond naar donkerblond en het valt me wel op dat die waxjes wat wit zijn uitgeslagen. Aan de andere kant meestal zie je de waxjes toch niet zitten dus maakt het ook niet uit.

Red-Savage: Ik geloof ook niet dat extensions helemaal niet schadelijk zijn voor je haar. Ik heb ze nu bijna 2 jaar en als ze eruit gaan heb ik soms het idee dat mijn haar helemaal niet gegroeid lijkt, terwijl normaal groeide het als kool. Verder had ik de eerste keer 170 extensions en 2 keer later nog maar 120. Het zal een combinatie zijn geweest van het ontkleuren en de extensions maar toch mijn haar was wel dunner. Nu heb ik van mezelf wel dik haar en het is niet kapot te krijgen dus maakt het niet zoveel uit, maar vind het daarom wel lekker om mijn haar binnenkort even te laten rusten.

Ik denk als je het 1 keertje laat zetten de schade wel meevalt, je kan het altijd aankijken of je het daarna preventief laat zetten.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:21

Natuurlijk kan ik altijd beslissen na de eerst keer of ik er verder mee wil. Ik ben alleen zo bang dat het na die 1e keer al verpest is. Het ljkt me zooo mooi! Ik kan alleen echt geen haar missen, en ik weet dus niet of ik de gok durf te wagen of niet :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:21

Ik heb sinds een jaar of twee extensions, maar mijn haar is echt niet dunner geworden dan voorheen..
En dan te bedenken dat ik mijn haar tussen nieuwe extensions door niet eens laat rusten :=
Ik heb absoluut geen sterk haar, juist weinig en fijn haar.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:24

Oh, dat is wel erg positief. :j
Dan krijg ik toch wel weer een beetje hoop.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:24

ok dus zou het opzich wel kunnen proberen met 3 kleuren erin te doen

ik denk dat ik het dan wel een keer door de kapper laat doen weet niet wat dat tegenwoordig kost ik kom daar niet zo vaak
en als ik het liet kleuren meerdere kleuren had ik een kapper aan huis betaald ik 25 euro voor 3 kleuren en knippen , maar zou denk ik bij een kapper veel meer kwijt zijn dan dta ik gewend ben

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:44

Ik lees hier al een tijd gewoon mee, en ik heb clip in extensions maar zou graag ook vaste extensions willen. Nou lees ik ook verhalen over Eurosocap maar het is dus ook een aanrader om dat te nemen ?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:45

ik heb geen zin om bij te lezen na alle tijd dat ik niet geweest ben... maar ik wil zelf flip in maken, is niet moeilijk als ik zo de filmpjes zie, alleen aanstukje draad aan je haar knopen. nu ben ik dus op zoek naar een site waar ik goedkoop echt haar kan bestellen op een streng... het zal vast al ergens genoemd zijn maar er zijn zo veel paginas...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:22

Volgens mij is EuroSocap juist niet zo..
Maar ik kan ook in de war zijn, misschien was juist Original Socap niet zo..

Weet het niet meer := :P

Vind het zo verwarrend, 3 soorten SoCap..

Ik heb de 'gewone' SoCap, en ben daar erg tevreden over :j

@ Joanne: Misschien even googlen, misschien wat op ebay? Lees hier wel vaak dat het op ebay erg goedkoop kan :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:28

ja heb nu ook wat op marktplaats gevonden. vind die flip ins zo belachelijk duur, dat kun je met een stukje visdraad hartstikke makkelijk zelf maken...

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:18

Joanne1987 schreef:
ja heb nu ook wat op marktplaats gevonden. vind die flip ins zo belachelijk duur, dat kun je met een stukje visdraad hartstikke makkelijk zelf maken...

Er zijn wel een paar hier die goedkoop haar via ebay gekocht hebben! Ik heb nu zelf ook een remy weft gevonden op ebay, zit er aan te denken om die te bestellen. (zie vorige post). Weet niet hoeveel je er voor over hebt?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:20

ligt aan de lengte en waar het haar vandaan komt. zal ook eens op ebay kijken, kijken of ik er uit kom, heb er geen ervaring mee haha

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 10:09

urselin schreef:
Ik heb sinds een jaar of twee extensions, maar mijn haar is echt niet dunner geworden dan voorheen..
En dan te bedenken dat ik mijn haar tussen nieuwe extensions door niet eens laat rusten :=
Ik heb absoluut geen sterk haar, juist weinig en fijn haar.

Denk dat red savage er wel rekening mee moet houden dat jij geen complete verlenging hebt qua extensions toch Claudia?

Denk dat dat ook wel scheelt, of je er een x aantal in laat zetten voor volume of een hele verlenging laat doen!

Ikzelf heb heel fijn en dun haar, en ik heb er 4 matten in laten zetten die vastgezet worden op een aantal punten met bondjes.
Mijn haar heeft daarvan niks geleden :)!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:09

Joanne1987, ebay of www.adorablehair.nl

Red_Savage, ik heb ook weinig en heel fijn haar en heb geen problemen gehad met de extensions :) Natuurlijk raak je wel wat haar kwijt, maar bedenk ook dat het maanden opgesloten zit in een waxje, met borstelen raak je dagelijks niets kwijt en dan lijkt het heel veel wat je verliest als je extensions eruit gaan.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:49

Mijn haar is juist voller geworden van extensions.
Mijn haar is ook heel fijn en schuurt snel kapot over mijn rug en als ik er extensions in heb dan is mijn eigen haar een beetje beschermd.

Ik heb van het weekend mn extensions ontkleurt dat is aardig gelukt.
Ga ze volgend weekend de goede kleuren verfen (van mijn haar) en dan die weer er na er in zetten.
Kan niet wachten tot ze er weer in zitten! en kost me mooi niks zo :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:42

Shantal, ik zou als je drie kleuren in je haar wil hebben gewoon veel lowlights laten zetten in de donkerdere kleuren, op die manier hoef je de waxjes niet mee te verven, die blijven dan gewoon de originele kleur. Maar je haar lijkt wel donkerder op die manier.