Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 01:20

Horsii_mine schreef:
Afbeelding
:D

Had ik nog niet gezien maar is vet leuk :D!

xDramaQueen

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 01:26

vivi, die zal niets doen bij RS omdat ze roodtinten in haar haar heeft, dan zal ze eerst naar bruin moeten > ontkleuren > highlighten en vanuit daaruit steeds blonder.

ik ben ook spierwit geweest :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 01:39

xDramaQueen schreef:
vivi, die zal niets doen bij RS omdat ze roodtinten in haar haar heeft, dan zal ze eerst naar bruin moeten > ontkleuren > highlighten en vanuit daaruit steeds blonder.

Ja zou je denken? ze heeft nu rood van de verf de rood tint die ik bedoel is wat in haar natuurlijke haarkleur zit. Volgens mij als de rode verf eruit is (zoals op foto 2) dat het best moet gaan dan wel niet in 1x maar dat lukt sowieso bijna niet in 1x als je naar wit wilt :P
Ze kan anders altijd een plukje in de nek pakken en daarmee testen of het wel of niet pakt en welke soort kleur er uit komt :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 02:31

_vivi_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Ja zou je denken? ze heeft nu rood van de verf de rood tint die ik bedoel is wat in haar natuurlijke haarkleur zit. Volgens mij als de rode verf eruit is (zoals op foto 2) dat het best moet gaan dan wel niet in 1x maar dat lukt sowieso bijna niet in 1x als je naar wit wilt :P
Ze kan anders altijd een plukje in de nek pakken en daarmee testen of het wel of niet pakt en welke soort kleur er uit komt :)

Ik weet het wel zeker, dan word het namelijk oranje of echt kanarie, en om oranje weer eruit te krijgen moet het asblond, en dat zal wel even duren tot het blond is. het beste is dus om te doen lichtbruin verven, highlighten, en vanuit daaruit naar witblond, maar wel bij de kapper, dit is geen eigen huis en tuin klusje :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 07:52

lovelygirly schreef:
Wat moet ik doeen... ?

Of ik doe het morgen nog een tikkeltje blonder...
of ik doe het dus donkerder....

http://94.100.116.84/1355800001-1355850 ... _Vsdx.jpeg

De blonde achterin ben ik...

En anders is het zo:

http://94.100.116.13/1319450001-1319500 ... Lhw_2.jpeg

Wat moet k doeen? :oo

en ik vind t blonde dus 10x mooier.
Dat bruine ziet er een beetje nep uit. Ookal heb je bruine ogen.
Wat is je echte haarkleur? en heb je dat bruin over het blond heen geverfd? (ziet er een beetje vaal uut oid. Iig zo'n kleur die je meestal ziet bij iemand die van zichzelf of geverfd blond is en er dan thuis een bruine kleuring overheen kiept)

OldSkipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:08

Ah mooi een kapsel toppic, misschien kunnen jullie me helpen.

Ik ben opzoek naar een leuk niet te kinderachtig kapsel voor een meisje van 8 met heel lang (stijl) haar. T moet wel lang blijven, maar er moet ook een hip model in geknipt worden.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:50

Ik ben van mezelf wel blond!
Maar heb mijn eigen haarkleur al jaren niet meer terug gezien. :oo
Hoe ik dat bruine toen geverft heb weet ik niet meer... :o
Gewoon erin gegooid...
Maar kan ook zijn dat het zo lijkt vanwege dat ik me haar daar gestylt heb.

Ik wil het eigenlijk nog blonder.
Want er komt nu nog teveel ''donkere'' plukken door.
Heb tot nu toe alleen maar highlights gezet.
Maar ik neem aan dat ik dat zo niet even blond kan verfen??

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:26

Ik zal jullie ook even shockeren :D
Ik had deze kleurspoeling gekocht:
Afbeelding
Vol goede moed erin gedaan, gewacht en toen uitgespoeld. En toen het was opgedroogd, kregen we dit:
Afbeelding
Het is een soort aubergine-achtig geworden (zeg maar gerust paars). niet wat ik wilde in ieder geval.
Ben heel blij dat het maar 28 wasbeurten blijft zitten :D

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:48

Weet iemand een goede haarverf met de kleur blauw-zwart?
Ik heb nu al 2 keer die van garnier erin gedaan, maar deze is er al na een paar weken uit helaas..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:41

Vivi, wauw wat een mooie haarkleur! Echt super!
Ik ben van nature wel blond, maar die roze/roodtint bijt zich wel goed vast in mijn haar. Ik ben ook heeeel bang om te blonderen en te ontkleuren, mijn haar is echt extreem zwak en dun... ik weet niet of dat wel goed gaat. :=

Myryana, dankje voor de site! Ik wil deze verf echt uitproberen. Alleen nu twijfel ik tussen de kleur. Nuclear red zier er erg gaaf uit op veel foto's, maar ik heb ook veel voorbeelden gezien waar hijh wel erg dicht tegen het oranje aan zit. (en ik wil vooral geen oranje). Op jouw foto's is hij wel erg mooi, alleen ik zie wel heel duidelijk een oranje ondertoon. Of ligt dat aan het licht? Misschien dat je wat meer foto's hebt in verschillende lichtvormen? :)

Cherry bomb klinkt ook wel leuk, alleen lijkt die op sommige foto's een roze ondertoon te hebben. Al weet ik niet of dat aan de foto ligt.
Devilish en Bloodred lijkt me ook wel erg leuk, maar bij deze ben ik weer bang dat hij te donker uitvalt.

Heb jij toevalig ervaring met deze kleuren?

Moeilijk. :D
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 08-08-11 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:42

Pff ik ben er nog niet uit wat ik nou met mijn haar wil doen. :\ (zie pagina 77)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:01

Heb je het al in laagjes? :) Je hebt erg mooi haar! Met laagjes kan je het nog voller maken.
Je haar verven is inderdaad niet goed voor je haar, al zou je het best eens kunnen proberen om te kijken hoe je haar daar op reageert. Een spoeling is bijvoorbeeld al minder heftig. Ik denk dat een wat intensere kleur jou mooi zou staan!
Chocolade bruin lijkt me wel wat voor jou..en ik denk persoonlijk dat een schuine pony ook niet verkeerd zou staan. :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:27

Red_savage, helaas vind mijn camera het leuk om alles oranje te laten zien dus totdat ik de camera van mijn vriend weer heb en mijn haar opnieuw geverfd heb geen andere foto's.

Al kan ik zo nog even spieken wat ik online heb staan..

Het is echt een mooie knalrood en het heeft wel een beetje oranje ondertoon. Je zou hem altijd kunnen mixen met een andere rood zodat hij wat sterker rood word.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:30

Red_Savage schreef:
Heb je het al in laagjes? :) Je hebt erg mooi haar! Met laagjes kan je het nog voller maken.
Je haar verven is inderdaad niet goed voor je haar, al zou je het best eens kunnen proberen om te kijken hoe je haar daar op reageert. Een spoeling is bijvoorbeeld al minder heftig. Ik denk dat een wat intensere kleur jou mooi zou staan!
Chocolade bruin lijkt me wel wat voor jou..en ik denk persoonlijk dat een schuine pony ook niet verkeerd zou staan. :)

Bedankt voor je reactie!
Ik heb nog nooit mijn haren geverft buiten 1 keer 4 a 5 highlights om. :+
Ik wil inderdaad wel eens een spoeling proberen, dat lijkt me wel wat.
Laagjes heb ik heel veel, er zit ook veel slag in en als ik er niet veel aan doe heb ik een hele bos blonde krullen.
Chocolade bruin lijkt me inderdaad gaaf, ooit ga ik ook de stap durven te zetten om een rood tint te doen, maar dat durf ik nu écht nog niet!

Pony's doe ik niet meer aan. :D Ik hou het bij paarden... :')
Want heb de vorige keer een pony geknipt, eerst schuin en vervolgens een rechte maar ik iriteer me dood!
Ik kan mijn kop wel kaal scheren uit frustratie van die pony nu!
Dus nooit meer een pony voor mij!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:38

Myryana schreef:
Red_savage, helaas vind mijn camera het leuk om alles oranje te laten zien dus totdat ik de camera van mijn vriend weer heb en mijn haar opnieuw geverfd heb geen andere foto's.

Al kan ik zo nog even spieken wat ik online heb staan..

Het is echt een mooie knalrood en het heeft wel een beetje oranje ondertoon. Je zou hem altijd kunnen mixen met een andere rood zodat hij wat sterker rood word.

Dan ben ik eens benieuwd. :D Mijn haar is al aardig licht van zichzelf, dus ik denk dat hij erg fel uitpakt op mijn haar. :) Daarom ben ik ook weer erg bang dat hij oranje uitvalt.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:48

Ok even wat foto's hier in linkjes. Op de meestje zie je het rode wel en op sommige duidelijk de oranje ondertoon. Let wel op mijn camera vind oranje leuk en laat alles meer oranje zien dan er echt is..
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... dhair1.jpg
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... -Neijs.jpg
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... 2011_1.jpg
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... rredbg.jpg
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... utside.jpg
hier zie je het oranje heel goed
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... dsout2.jpg

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:04

Dankje voor de foto's! :D
Op de foto's is het mij te oranje. Maar zoals je al zei, je camera werkt ook niet helemaal mee. :D

Wat moeilijk om een kleur te kiezen zeg. Op heel veel andere foto's ziet de nuclear red er vaak ok wel echt rood uit! Maarja, dat zal ook wel weer aan je haartype liggen.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:19

Daarom zei ik al, mix er anders een andere roodtint bij in, dan pakt hij waarschijnlijk meer rood aan.
Bij mij is het overigens elke keer op al geblondeerd haar met een oranje laag gedaan dus dat is het misschien ook.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:21

Dat kan het natuurlijk ook zijn. :) Met mixen ben ik liever ook voorzichtig, wie weet wat daar uit komt. :))

Oke, ik twijfel nu vooral tussen Devilish, and Nuclear Red. Bij Devilish ben ik bang dat hij niet fel genoeg is, en bij Nuclear Red ben ik bang dat hij oranje wordt.
Het is echt lastig om op te maken uit foto's, want er komen echt veel verschillende dingen uit. :=

Volgens de voorbeeld gallerij is dit Devilish:
http://www.hairdyegallery.co.uk/sfx-devilish.html

En dit Nuclear Red:
http://www.hairdyegallery.co.uk/sfx-nuclearred.html

Ik geloof dat het gokken word. :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:38

Ja dat is zo.. maar op blond haar word Nuclear echt mooi rood. Devilish weet ik niet, heb ik geen ervaring mee.
Devilish vervaagt overigens naar Roze :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:42

Ha, dat is dan toch goed om te weten! :D Nou, gok dat uit proberen word. Ik hoop wel echt dat deze langer blijft zitten. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:28

Ik meld me toch ook even :D

Ik begin mijn haar eigenlijk een beetje beu te worden.
Het is zo saai donkerbruin altijd een schuine of rechte pony en laagjes geknipt. BORING!
Nu wou ik eens wat anders maar ik vind het zo zonde om mijn haar lange haar af te knippen, en de andere dag kan ik ze niet snel genoeg kort laten knippen.

Ik vind dit kapsel echt super mooi! Maar denken jullie dat het ook staat als je lange haren hebt?
http://www.askactor.com/images/casts/United_States/17931/Hayley_Kiyoko_17931_2.jpg

Dit vind ik ook een super mooi kapsel:
http://cdn.buzznet.com/assets/users16/jennaflower/default/christina-perri-new-girl--large-msg-128292692611.jpg

En dit ben ik..
http://i54.tinypic.com/155i8u8.jpg
( mijn haar komt aan de achterkant tot ander mijn schouderbladen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:44

hmm over dat eerste kapsel kan ik niet oordelen, denk wel dat dat kan eigenlijkl? Maar dta het resultaat wat anders wordt.

Dat tweede is gewoon hetzelfde als je nu hebt, maar dan met iets kortere lagen. Maar dan naar achteren gekamd en (licht) getoupeerd of iets in die trant. Het is wel leuk, maar als je er niet veel tijd aan besteedt (om te touperen of iets dus) denk ik niet dat het veel verschilt met je huidige kapsel :P Het is wel een tof kapsel :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:54

Even kijken, waar was ik gebleven.
Op pagina 77 heb ik advies gevraagd voor mijn haar, zelfs via pb heb ik ook nog reacties gekregen dat het prachtig is zo.. Dus ik wil er niet extreem veel afhalen en het model veranderen dus ik denk dat ik met een kleurtje erg gelukkig zal zijn.
Ik kreeg de tip om een warme kleur te gebruiken, maar ik heb een 'normale' huid met sproeten. Zou dit niet te streng worden als ik een donkere kleur kies?
Dit zijn voorbeeldjes wat ik bijvoorbeeld echt heel gaaf vind!

Afbeelding

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:02

Je hebt echt super mooi haar! Ik denk wel dat bovenstaande kleur bij je past!
Misschien een schuine frou die kan je ook naar achter steken als je hem beu bent :D

Even een vraagje nog: als je donker haar hebt en je wilt een pluk een lichte kleur verven moet je ze dan bleken ( denk donkerblond dat ik wil )