Horsii_mine schreef:
Had ik nog niet gezien maar is vet leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:vivi, die zal niets doen bij RS omdat ze roodtinten in haar haar heeft, dan zal ze eerst naar bruin moeten > ontkleuren > highlighten en vanuit daaruit steeds blonder.
ik ben ook spierwit geweest
_vivi_ schreef:xDramaQueen schreef:vivi, die zal niets doen bij RS omdat ze roodtinten in haar haar heeft, dan zal ze eerst naar bruin moeten > ontkleuren > highlighten en vanuit daaruit steeds blonder.
ik ben ook spierwit geweest
Ja zou je denken? ze heeft nu rood van de verf de rood tint die ik bedoel is wat in haar natuurlijke haarkleur zit. Volgens mij als de rode verf eruit is (zoals op foto 2) dat het best moet gaan dan wel niet in 1x maar dat lukt sowieso bijna niet in 1x als je naar wit wilt
Ze kan anders altijd een plukje in de nek pakken en daarmee testen of het wel of niet pakt en welke soort kleur er uit komt
lovelygirly schreef:Wat moet ik doeen... ?
Of ik doe het morgen nog een tikkeltje blonder...
of ik doe het dus donkerder....
http://94.100.116.84/1355800001-1355850 ... _Vsdx.jpeg
De blonde achterin ben ik...
En anders is het zo:
http://94.100.116.13/1319450001-1319500 ... Lhw_2.jpeg
Wat moet k doeen?
Red_Savage schreef:Heb je het al in laagjes?Je hebt erg mooi haar! Met laagjes kan je het nog voller maken.
Je haar verven is inderdaad niet goed voor je haar, al zou je het best eens kunnen proberen om te kijken hoe je haar daar op reageert. Een spoeling is bijvoorbeeld al minder heftig. Ik denk dat een wat intensere kleur jou mooi zou staan!
Chocolade bruin lijkt me wel wat voor jou..en ik denk persoonlijk dat een schuine pony ook niet verkeerd zou staan.
Myryana schreef:Red_savage, helaas vind mijn camera het leuk om alles oranje te laten zien dus totdat ik de camera van mijn vriend weer heb en mijn haar opnieuw geverfd heb geen andere foto's.
Al kan ik zo nog even spieken wat ik online heb staan..
Het is echt een mooie knalrood en het heeft wel een beetje oranje ondertoon. Je zou hem altijd kunnen mixen met een andere rood zodat hij wat sterker rood word.