Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daaphh

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:58

mm , hier gaat het even niet goed . Vandaag was het biddes voor een marktkramer die langs mijn ouders . Ik mocht niet mee naar de kerk maar toch ben ik wel geraakt . Stiefpa komt jankend binnen was even slikken ...

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 14:57

wat is "biddes voor een marktkramer?"

en sorry, heb het nu even heel druk, werken, moeder ligt weer in ziekenhuis, vanavond springles, zit nu nog op werk, morgen weer werken, me zus komt over van rotterdam naar het noorden dit weekend, dus ben weinig online, maar zondag ben ik vrij en heb ik rust, en dan ga ik weer uitgebreid bijlezen en posten!

ik denk aan jullie, en rustig aan iedereen!

liefs

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:25

Biddes voor een marktkramer is
een marktkramer die overleden is en dan ga je de laatste groet doen

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:48

bobomelo schreef:
wat is "biddes voor een marktkramer?"

en sorry, heb het nu even heel druk, werken, moeder ligt weer in ziekenhuis, vanavond springles, zit nu nog op werk, morgen weer werken, me zus komt over van rotterdam naar het noorden dit weekend, dus ben weinig online, maar zondag ben ik vrij en heb ik rust, en dan ga ik weer uitgebreid bijlezen en posten!

ik denk aan jullie, en rustig aan iedereen!

liefs

Sterkte met je moeder !

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:52

Ha meiden, ik ben terug van vakantie in Gambia!
Helaas nu ziek (waarschijnlijk infectie/bacterie in m'n darmen), even aankijken, anders bel ik even de huisarts(enpost).
Zal later bijlezen en reageren!

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:50

Hee Maaike! Hoe was je vakantie? Wat rot dat je dat dan weer mee naar huis krijgt zeg...beterschap!

voor iedereen die geinteresseerd was in de resultaten van mijn test; er is eigenlijk niets uitgekomen, wat betekent dat het vrijwel zeker is dat ik een psychisch probleem heb. Ik zit in dit topic dus helemaal goed :Y)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:55

Maaaike ! hoe was je vakantie ? Jammer dat je nu ziek bent ..
MissCharlie : Goed dat er niets uitgekomen is ... Alle ja .. ik denk toch dat dat beter is .

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:58

Ik weet niet wat ik ervan vind. Ik denk eigenlijk dat het wel goed is inderdaad, maar toch had ik graag iets tastbaars gehad zeg maar, iets waardoor ik weet wat ik heb en hoe ik weer beter word:)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 15:15

Mijn vakantie was geweldig indrukwekkend. Heel veel gezien en gedaan.
Lig nog steeds ziek in bed, hotline met de huisartsenpost.. M'n papa is nu medicijnen halen tegen uitdroging, omdat dat bijna zo is..
Morgen direct contact opnemen met m'n eigen huisarts. Tenzij het nu nog slechter wordt, dan direct weer contact met de huisartsenpost opnemen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:28

Oef Maaike klinkt niet fijn niet zeg...
Spugen en diaree?
Beterschap in ieder geval!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:38

Heel erg aan de diarree ja, al 5 dagen. Elke slok die ik drink, of elk hapje komt er direct weer uit.
Van de week ook veel bloed erbij. Ook koorts gehad, nu gelukkig geen koorts.
Maar wel trillerig, duizelig (van uitdroging, maar ook niets gegeten meer natuurlijk), koud etc.
Probeerde net m'n directrice te bellen voor morgen, om ziek te melden, want bedacht nu net
dat dat hm morgen ook niet gaat worden!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:39

Ps. Kido; daarom heb ik je pb ook nog niet beantwoord, was bezig, maar moest toen weer rennen ;) Maar komt er 1 deze dagen wel aan!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:41

Jeetje maar als elke slok zo gaat en al vijf dagen zou ik zeggen een infuus?!

Komt goed hoor!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:43

Ben aan de ORS gezet, moet vandaag nog 1,5 liter van dat spul drinken.
(komt nu nog neer op zeker 200 mg per uur)
Als er verslechtering komt, direct bellen.

Maar krijg het drinken amper weggewerkt in een uur, met het heen en weer rennen naar de wc erbij :Y)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:28

Jeetje,wat vervelend Maaike! Heel veel sterkte en beterschap!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 18:40

Klinkt niet best....

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 19:02

Hallo iedereen!

daaphh
gecondoleerd met die meneer!
als ik het goed begrijp is dat een meneer die bij jullie langs de deur komt om dingen te verkopen?

misscharlie
Nou, wij hebben al uitgebreid ge-pb't!

maaike
Gaaf dat je vakantie erg leuk was en dat je veel gezien hebt!
Maar het zit je dus niet mee, al ziek op vakantie, en nog zieker terug!
Laat je voor de zekerheid van de week even testen op rare beessies in je bloed! dat kan nl heel goed vanuit die landen!
En ik hoop dat dat spul je goed zal doen! en dat je er snel weer bovenop bent!

charlot
hoe is't met jou?
zoals ik al zei, herken d'r veel in! afleiding?--->voel je je goed, eenzaam en alleen thuis voel je je klote!

kido
en hoe is met jou?

Ik had dus een hele drukke week! en dan lukt even op iedereen reageren gewoonweg niet, dan lees ik vaak op het werk even stiekem bij, maar antwoorden zit er niet echt in....ja, of heel snel even op iemand ofzo...
zaterdag ook nog gewerkt, maar neefje van 4 logeerde hier van vrijdag op zaterdag, dus toen ik zaterdag vrij was, snel boodschappen gedaan, eten gekookt voor ons + neefje + zijn ouders(mijn zus) die hier rond 1825uur waren, daarna met mijn zus naar mijn moeder in ziekenhuis, lekker in de auto met me zus gejankt om die rotziekte en wat voor ellende het allemaal met zich meebrengt!(ze heeft MS, de passieve progressieve vorm, gaat alleen maar achteruit....)
En na zo'n drukke week werken en slecht slapen(slaap 2 nachten per week mss es 6uur achtermekaar, de rest ben ik veel wakker snachts....)en dan die drukte van logee, dat me zus en man komen eten, boodschappen moeten doen etc was ik wel even gestresst, gats, dan lukt het gewoon even niet meer he! dus beetje ruzie met mijn kerel, nou dan weten jullie het wel, dan voel je je wel even weer heel naar en ongelukkig, en wil je hem het liefst gewoon NU smeren! maar na uurtje was dat over gelukkig!en toen gingen mijn zus en ik naar het ziekenhuis, om vervolgens dus lekker verder te janken in de auto :o

Maar afgelopen nacht heerlijk geslapen! lag wel veel te "dommelen"ipv echt te slapen, maar heb 11uur lang op bed doorgebracht, en dan merk je wel dat je vandaag een stuk fitter bent!
en dus vandaag heerlijk paardgereden met een vriendin, lekker met de trailers naar de manege en heerlijk droog kunnen rijden!
paardjes waren braaf, en een stelletje dozen met elkaar! die van mij legde haar hoofd op den duur op de hals van het andere paard, maw, zoooo IK BEN MOE haha...
daarna paard terug gebracht en gelijk door naar andere vriendin die 40km verderop woont! was ook heel gezellig! en daarna moest die vriendin werken dus ben ik nog bij haar moeder gebleven! (is mijn "pleegmoeder" zeg maar en tevens eigenlijks ook goeie vriendin, heel gek, maar heel fijn!)
(vriendin van paardrijden vandaag en waar ik naar toe ging zijn beide mijn allerbeste vriendinnen, en toevallig had ik met mijn "pleegmoeder"over vriendschappen, en dus ook over een vriendin van mij wat vroeger mijn allerbeste vriendin was, maar hoe dat dan kan lopen, datje uitelkaar groeit, dat vriendschap wel van 2 kanten moet komen!
en dat zij morgen een oude vriendin over de vloer krijgt die ze 30 jaar niet gezien heeft, best apart hihi

en nu net thuis! dus even tijd om te laptoppen! heerlijk!
vanavond denk ik maar even lekker in bad!

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:40

sorry kom hier even binnenvallen omdat ik het woord burn out zag staan - wat heel vervelend is - ik heb laatst ook een vriendin met bijna burn out doorverwezen naar Teye, die zit op www.mediumforyou.nl en die heeft haar erg goed geholpen.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:03

bobomelo schreef:
misscharlie

Is dat zo? Haha ik heb geen enkele pb van je dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.

Geniet van je bad! Ik zal aan je denken als ik onder de douche sta :P

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:04

MissCharlie schreef:
bobomelo schreef:
misscharlie

Is dat zo? Haha ik heb geen enkele pb van je dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.

Geniet van je bad! Ik zal aan je denken als ik onder de douche sta :P

oeps, nou dat bedoel ik!
ben d'r niet altijd bij met me hoofd en namen onthouden.....had in een ander topic hier ook al last van....daarom zeg ik dus ook, op het werk lees ik wel bij, maar is posten niet handig, want daar heb ik echt even tijd voor nodig hihi...

maar het moest dus Miiej zijn ipv miss charlie....

en bedankt voor de tip fresco1234

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:52

wat is het stil hier! hopelijk alles goed met iedereen?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 19:44

Het is zeker stil hier.
Ik ben helaas nog steeds ziek.. Slaap veel, dus heb ook niet de energie om even bij te lezen en te reageren..
Sorry..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 19:58

Balen maar gaat t wel beter dan eerst Maaike?

Hier last van me longen en moe vandaag therapie dag gehad en t ging over luisteren naar je lichaams taal *dacht ik*
Moesten we met P M T een spelletje doen tjah dan word ik fanatiek erg leuk maar wel vermoeiend.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:12

Werkt je AB kuur nog niet zoals het moet Kido?

Hier zit er nog weinig verschil in, hou alleen m'n drinken beter binnen.. Heb dus op het nippertje een opname en infuus weten te ontlopen.
Eten houd ik nog niet binnen.. Ben dus al behoorlijk afgevallen en slap.
Veel buikkrampen nog. Vannacht van half 3 tot half 8 dubbel gelegen beneden op de bank, omdat ik van de pijn geen idee had wat ik moest.
Heb vanavond medicijnen gekregen daarvoor, hopelijk helpen die de komende dagen.
Eerste onderzoek was goed, ze wachten nu op het laatste onderzoek.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:13

Maaike de Ab was begin deze maand en nu is t weer mis...
Best beetje lastig dus...

Wat hebben ze onderzocht bij je?
Je bloed?