Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Marlies22 schreef:
Ik had dat ook.. Eerst alleen aan de voorkant, later ook aan de binnenkant (in mn oor dus).
Heb hem dr helaas na 2,5 maand al uit moeten halen door die bulten..
nadat hij eruit was was die bult binnen een paar uur weg
wat gebeurt er als je de piercing er dan weer instopt nadat het bultje weg is?of zou die dan terugkomen?
karinFTbing schreef:Sorry, ik kom weer even binnenvallen met een dringende vraag
Vanavond heb ik een zwembadfeest, en wil natuurlijk ook graag even gebruik maken van het zwembad, maar nu zaten er net ineens bruinige korstjes rond mijn surface, normaal komt er hooguit een klein beetje vocht uit als het irriteert.
Kan ik nu beter niet gaan zwemmen of maakt dat niet uit?
(hij zit er zo'n 9 maanden in nu)
Aster_ schreef:Natasjaa schreef:Niemand die iets weet over piercings en sauna?
Kan gewoon
karinFTbing schreef:Vanochtend had ik de korstjes weggehaald, en nu zit er helemaal niks meer hij is eerder wel redelijk ontstoken geweest, maar met een paar dagen is het meestal wel weg.
Had zelf ook niet zo verwacht dat ie het lang vol zou houden, maar toch proberen.
Hij heeft al heel wat doorstaan (griepjes, zware feest-/strandvakantie, bier, botsingen, heel af en toe bolletjes verwisselen) , ik blijf hem gewoon elke dag wassen met unicura en dan naspoelen met water en dan doet ie het naar mijn mening super
Nymphadora schreef:mijn MD zit er nu 8 maanden in, maar is ineens ontzettend aan het ontsteken.
Zit aan de bovenkant onder de huid een bobbeltje, wat gevuld is met pus.. want als ik erop druk komt het eruit.
Ik spoel met zeezout en was met unicura.
Kan er nog verder iets gebeuren?
Moet er niet aan denken dat ie uitgroeit oid