. En bokt maar zeggen dat paarden veel ruimte nodig hebben
, past best toch, zo op 2 m2
Het klinkt als nare buren, eerst uitlokken en daarna gaan klagen
. Elk mens heeft een beperking zeg ik altijd maar, en die is niet bij iedereen lichamelijk.Androïde
, jij bent echt niet wijs
. Volgens mijn arts is het grootste nadeel van de pacemaker dat als je op schiphol door het detectiepoortje gaat de alarmen gaan loeien
. Lijkt me juist wel lachen
. Als ik zag afgelopen winter hoe makkelijk ik door de beveiliging heen kwam
Ik ben wel erg benieuwd. Gisteren heb ik zo'n drukke (leuke) dag gehad dat ik geen tijd had om er echt over na te denken, had ik even nodig
. Ook heb ik mijn leidinggevende een mail gestuurd dat ik met hem om tafel wil gaan zitten. Hij weet nog niets van de ontwikkelingen van de dystro rechts (ik wilde eerst wachten tot het definitief chronisch vastgesteld was) en met de operaties in het vooruitzicht wordt het tijd om open kaart te gaan spelen. Vind ik erg belangrijk en heeft tot nu toe altijd veel voordeel voor me gehad. Ik hoop dat er morgen even tijd voor is, zo net voor de pinkster is altijd een rare drukke dag.
Ik heb mijn nieuwe auto gekocht vandaag
Vanmorgen ben ik samen met de verkoper bij de auto-aanpasser geweest. Alles is nu helemaal duidelijk. Het was wel goed dat we het zo gedaan hebben want de auto zelf heeft ook vanuit de fabriek wat andere aanpassingen nodig voor de scoot-lift. En vanmiddag hebben we de deal gesloten. Half augustus wordt hij verwacht bij de dealer en dan gaat hij meteen door naar de aanpasser. De verwachting is dat ik hem dan eind augustus/begin september heb.

Zullen er geen snars van snappen
Gaat goed zo, ze hebben een halve hectare maar ja. Is wel GROOT
Vind je gek dat die honden hun longen uit hun lijf blaffen. En dan moet ik wat aan het blaffen doen
Ik wil
Luisteren ho maar, land in dat wilden ze. 'T ging ze niet snel genoeg. Gingen met ze tweeën alle kanten op, rond draaien wegschieten. Ik kon 1 niet loslaten al wou ik het (wat ik niet wou
) het touw om mijn pols en hand die schoot niet los. Dat doe ik altijd bij de oudste, die is altijd rustig behalve gister
Heb ik ook gedaan. Dus vandaag voor straf niet het land in
Dan geen big booby's wat anders
Krijg ook geen lijst met datums en tijdstippen dat er overlast zou zijn.(zal er wel niet zijn) Dus weet ik ook niet wanneer er "zoveel" overlast is en dat maakt het moeilijker om er wat aan te doen. Volgens meerdere buren (heb inmiddels de halve straat gehad en achterburen) bestaat er dus geen geluidsoverlast van mijn honden.
En dit noemt de woningstichting bemiddelen
. Dan zie je mensen wel eens kijken
) Doe ik het weer, ja waarschijnlijk wel. Het is wel lekker om eens met wat anders te knokken dan met dystrofie.