[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:16

Vindt een aandenken aan mijn paard ook mooi. Maar heb geen idee hoe. Paardentattoo's spreken mij niet echt aan.. moeilijk moeilijk

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:17

:)) O:)

Ben wel benieuwd naar het resultaat :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:18

Noah2006 schreef:
Vindt een aandenken aan mijn paard ook mooi. Maar heb geen idee hoe. Paardentattoo's spreken mij niet echt aan.. moeilijk moeilijk

Ik heb dat dus ook, en daarom heb ik besloten om de letters van mijn 2 paarden te nemen, Dus de K en de R. Wil ze door elkaar laten lopen. Hoe en wat precies ben ik wel al uit in mijn hoofd, alleen iets tekenen lukt niet, want dat kan ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:19

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-06-10 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:20

vond de letters van tattoo Misty erg mooi :j

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:21

Angela_ schreef:
Dat teken is toch het teken van het sterrenbeeld 'cancer'?

Dat dacht ik dus eigenlijk ook :o

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:24

Ik ook!
Waarschijnlijk bij bunkertattoo, op aanraden van marshaha.
Van de week even langs, hoop dat ik snel kan!

Van dat sterrenbeeld, dat klopt, maar cancer is dus in het engels kanker, daardoor heb ik het voor mezelf zo verwoord, misschien niet helemaal duidelijk uitgelegd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:24

is het ook, maar dan ligt het teken.
kan heel goed dat ze dat gebruikt hebben?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:25

Ja dat klopt Angela.. het staat voor kreeft. Misschien kun je iets van "geniet van het leven" of "het leven is mooi" in het latijn nemen?
Dat is een goed idee Rienn, maar 1 letter is ook weer kaal misschien. Heb "maar" 1 paard ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:26

ah die op mn rug is ook maar van 1 paard Noah :D

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:27

DenK4ever schreef:
Angela_ schreef:
Dat teken is toch het teken van het sterrenbeeld 'cancer'?

Dat dacht ik dus eigenlijk ook :o

Klopt het is ook gewoon het teken voor sterrenbeeld kreeft :j
Weet niet welk sterrenbeeld je hebt, maar ik zou niet me toch nog maar ff bedenken of dit echt zo'n goed plan is....
Nog afgezien van 69 :P

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:32

Ik heb weegschaal dus dat is niks.
Maar ik snap je wel hoor, net helemaal uitgedacht, is het een verkeerd teken haha.
Had zeg maar bij tattoojohnny en dan bij cancertattoos en toen zag ik steeds dat teken terug komen, verder niet bij nagedacht eigenlijk..

Slim.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:36

Toch nog maar even beter/langer over nadenken dus ;)
Tattoo is niet iets wat je uit kan gummen :o

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:36

Djulitaa :(:) is moeilijk iets moois te vinden hoor. Heb je geen spreuk die de mensen die je hebt verloren veel zeiden oid?
Suze, heb je er een foto van?ben wel nieuwschierig :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:39

Noah2006 schreef:
Ja dat klopt Angela.. het staat voor kreeft. Misschien kun je iets van "geniet van het leven" of "het leven is mooi" in het latijn nemen?
Dat is een goed idee Rienn, maar 1 letter is ook weer kaal misschien. Heb "maar" 1 paard ;)

1 is meer dan genoeg, toch?! maar misschien kun je er nog iets bij bedenken. :)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:39

Ik vind het ook een beetje overkomen als ik wil nu een tattoo dus die moet er nu komen....denk er eerst eens goed over na en ontwerp iets of laat iets ontwerpen en laat dat eens een maandje of wat naast je bed liggen zodat je er elke dag naar kijkt. Als je het dan nog leuk/mooi vind pas laten zetten.

Maar dat is mijn mening hoor ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:46

ik heb 6 jaar gedaan voordat ik van willen naar nemen ging

dus een maand meer of minder maakt niks uit ;)

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:48

Angelkisssss schreef:
Ik vind het ook een beetje overkomen als ik wil nu een tattoo dus die moet er nu komen....denk er eerst eens goed over na en ontwerp iets of laat iets ontwerpen en laat dat eens een maandje of wat naast je bed liggen zodat je er elke dag naar kijkt. Als je het dan nog leuk/mooi vind pas laten zetten.

Maar dat is mijn mening hoor ;)

Nee dit is het echt absoluut niet, snap dat dit misschien zo overkomt.
Ik zit al meer als een jaar met een tattoeage in mijn hoofd, een aandenken aan mijn opa. Dit was altijd een bijzondere man voor mij, waar ik erg goed mee kon opschieten. Hij had veel met de latijnse taal, hierom wilde ik eerst een latijnse zin. Mijn opa is gestorven uiteindelijk aan kanker, net zoals meer dierbaren, hierdoor wil ik nu uiteindelijk iets met kanker, hier ben ik nu 100% zeker van. Dat met een maandje laten liggen, heb ik idd al een keer gedaan met een latijns zinnetje: Omnia Mutantur, alles veranderd. Hier dus uiteindelijk ook op uitgekeken, dus dit wordt hem niet. Met deze tattoeage die ik nu in mijn hoofd heb heb ik een ander gevoel erbij, moeilijk uit te leggen, maar het is er wel.

Heb nu een chinees karakter, wat kanker betekend(denk ik :') ga het nog navragen aan chinese vrienden van ons).

Afbeelding

Ga het ook niet meteen laten zetten, ben me aan het orienteren, maar kom steeds dichter bij het werkelijke product, waarvan ik zeker weet dat ik het wil, en ook wil houden. Ga hierna nog langs bij een shop, daar nog het een en ander bespreken, weet niet hoeveel tijd hier overheen gaat. Maar jullie moeten niet denken dat ik hier een week geleden op ben gekomen en nu per se wil, is namelijk absoluut niet zo ;)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:52

Okee, het is gewoon meer dat je het wel zeker moet weten idd. Het is niet zomaar weg te halen en het kwam idd een beetje over als ik neem ff snel een tattoo. Maar heel goed dat je er langer over nadenkt hoor!
Ik heb mijn tattoo's zelf getekend, zodat het voor mij iets betekend en voor andere mensen niet. Dus misschien is dat ook een idee voor jou??

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:54

Men kan niet door de ogen van een ander kijken. Als iemand wat wil en daar zeker over is, dan zal diegene wel weten of het een goede beslissing is. Het is jouw lijf :)

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:56

Angelkisssss schreef:
Okee, het is gewoon meer dat je het wel zeker moet weten idd. Het is niet zomaar weg te halen en het kwam idd een beetje over als ik neem ff snel een tattoo. Maar heel goed dat je er langer over nadenkt hoor!
Ik heb mijn tattoo's zelf getekend, zodat het voor mij iets betekend en voor andere mensen niet. Dus misschien is dat ook een idee voor jou??

:)

Zou idd een leuk idee zijn, als ik zou kunnen tekenen haha.
Maar iets zelf samenstellen is dan meer iets voor mij, waar ik nu ook mee bezig ben, ik wil ook niet gelijk iets waarbij mensen gelijk weten waar het over gaat. Het is ook vooral voor mijzelf zeg maar. De plek is ook niet zo opzichtig, alleen op het zwembad zou dit te zien zijn, en bij het douchen dan.
Maar idd, ik weet zelf wanneer het een goede beslissing is, maar het is natuurlijk wel een blijvende, dus moet er ook wel zeker van zijn. Maar dat gaat me denk ik wel lukken!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:59

Je komt er vast wel uit! Succes iig met je zoektocht!
Ennuh even hier showen als ie staat natuurlijk :D

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:01

Haha bedankt, en natuurlijk gaan we die showen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:45

Djulitaa schreef:
Nou ik ben er helemaal uit.
Uit eindelijk is het iets heel anders geworden dan het latijnse zinnetje.

Afbeelding

Dit wil ik graag, het teken is het teken van kanker.
Ik ben verschillende dierbaren hieraan verloren, en vele anderen zullen dit met mij delen. Het is gewoon een verschrikkelijke ziekte, wat je niemand toewenst. Nunca esquecer betekend nooit vergeten, dit staat voor zich denk ik. Dit is in het portugees geschreven, de taal die ze in brazilie spreken, hier heb ik voor gekozen omdat ik brazilie altijd al bijzonder heb gevonden. Net zoals de taal, ben er helemaal weg van, jammer genoeg nog niet geweest, maar dit gaat sowieso veranderen.
Ik weet hierbij gelijk zeker dat ik het wil, en geen twijfel zoals ik met de zinnetjes wel had.

Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is het teken voor het sterrenbeeld kreeft, ook wel cancer genoemd in het engels :+

Edit: o sorry, ik zie dat meerderen mij al voor waren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:51

Noah2006 schreef:
Djulitaa :(:) is moeilijk iets moois te vinden hoor. Heb je geen spreuk die de mensen die je hebt verloren veel zeiden oid?
[***], heb je er een foto van?ben wel nieuwschierig :D

astu :D
Afbeelding