Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noah2006 schreef:Vindt een aandenken aan mijn paard ook mooi. Maar heb geen idee hoe. Paardentattoo's spreken mij niet echt aan.. moeilijk moeilijk
Angela_ schreef:Dat teken is toch het teken van het sterrenbeeld 'cancer'?
DenK4ever schreef:Angela_ schreef:Dat teken is toch het teken van het sterrenbeeld 'cancer'?
Dat dacht ik dus eigenlijk ook
Noah2006 schreef:Ja dat klopt Angela.. het staat voor kreeft. Misschien kun je iets van "geniet van het leven" of "het leven is mooi" in het latijn nemen?
Dat is een goed idee Rienn, maar 1 letter is ook weer kaal misschien. Heb "maar" 1 paard
Angelkisssss schreef:Ik vind het ook een beetje overkomen als ik wil nu een tattoo dus die moet er nu komen....denk er eerst eens goed over na en ontwerp iets of laat iets ontwerpen en laat dat eens een maandje of wat naast je bed liggen zodat je er elke dag naar kijkt. Als je het dan nog leuk/mooi vind pas laten zetten.
Maar dat is mijn mening hoor
Angelkisssss schreef:Okee, het is gewoon meer dat je het wel zeker moet weten idd. Het is niet zomaar weg te halen en het kwam idd een beetje over als ik neem ff snel een tattoo. Maar heel goed dat je er langer over nadenkt hoor!
Ik heb mijn tattoo's zelf getekend, zodat het voor mij iets betekend en voor andere mensen niet. Dus misschien is dat ook een idee voor jou??
Djulitaa schreef:Nou ik ben er helemaal uit.
Uit eindelijk is het iets heel anders geworden dan het latijnse zinnetje.
Dit wil ik graag, het teken is het teken van kanker.
Ik ben verschillende dierbaren hieraan verloren, en vele anderen zullen dit met mij delen. Het is gewoon een verschrikkelijke ziekte, wat je niemand toewenst. Nunca esquecer betekend nooit vergeten, dit staat voor zich denk ik. Dit is in het portugees geschreven, de taal die ze in brazilie spreken, hier heb ik voor gekozen omdat ik brazilie altijd al bijzonder heb gevonden. Net zoals de taal, ben er helemaal weg van, jammer genoeg nog niet geweest, maar dit gaat sowieso veranderen.
Ik weet hierbij gelijk zeker dat ik het wil, en geen twijfel zoals ik met de zinnetjes wel had.