Neuspiercing steld geen hol voor, alleen deed ie bij mij best wel verrekte zeer
Jodie_
Geplaatst: 28-01-10 19:40
Mijn navelpiercing is al een stuk rustiger, er komt amper nog spul uit en hij is gelukkig niet weer gaan bloeden. Heb er toch eindelijk van geleerd dat ik er vanaf moet blijven, gelukkig maar Vind het alleen zó vreselijk ergerlijk dat ie scheef zit, vooral als ik een tijdje in dezelfde houding zit, en ik ga dan rechtop zitten dan is die hele piercing gewoon horizontaal gaan liggen.
Maar ik ben eruit met m'n oren, ik laat eerst dat tweede gaatje en 3e aan de rechterkant piercen, en als ik dan vind dat ik nog ruimte over heb/het niet te vol wordt laat ik toch die tragus zetten. (En dan heeel stiekem van binnen hopen dat ik het dan te vol vind, hihi, schijtluis)
Ik ben ook van plan om een MD te laten zetten, ik wil hem dan bovenop mijn pols.. Alleen.. Heb ik ook nog een tattoo in gedachten, dus word eventjes wachten haha.
Vriend heeft die een heel aantal maanden gehad, je blijft wel es hangen maar ik blijf ook wel eens hangen met die onder mijn sleutelbeenderen, als ze goed zitten moet je heel lelijk doen om ze er uit te rukken...
Peelie
Geplaatst: 29-01-10 11:30
Omdat ik het gewoon niet kan laten toen maar even een paar foto's van mijn vol slanke ik, met een van mijn honderde navelpiercings in
Uhm... Tjah Ikke
en mijn navel
Hahahaha, lekker ochtendhoofd heb ik toch ook (vannochtend gemaakt toen ik met mijn bed uit kwam rollen )
Wat een aparte navelpiercing Peelie! Irriteerd dat hangertje niet? Blijft het nergens aan haken?
Ik heb gister mijn vuurdoop gehad met paardrijden. Was mijn sleuteltje vergeten voor mijn kastslot, dus ben een uurtje buiten wezen rijden zonder zadel. Na 3 kwartier ging het irriteren, denk doordat het toch nog niet helemaal genezen is het en blijkbaar toch wat beweegt, dus toen ben ik er nog zo'n 10 minuutjes naast gaan lopen. Al met al goed doorstaan dus! Ben nu alleen reuuuuuze benieuwed naar 1 ding hihi..
Ik heb hem er al weer uit gehaald... Ik had hem er vanmorgen om half 10 in gedaan en nu om half 12 begind hij te protesteren... Nu weer titaniuwm in, en alees is rustig...
Weet niet...? Ik hou altijd mijn staafjes van het inzetten en koop er chirurgisch stalen balletjes bij, gewoon los. Bij mij levert dat nooit problemen op? Maar de balletjes zitten er natuurlijk ook niet in. Heb dus geen idee eigenlijk
Marielle_93
Geplaatst: 29-01-10 14:03
Nee die van mij is dacht ik wel titanium en mag er nog niet uit maar toen zag ik een leuke en dacht dat chirurgisch staal ook vaak wel prima kon