Ja ik moet mijn nagelriemen nog schoonmaken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YESS HIJ IS GOEDGEKEURD!!
Ik ben zo blijjj ik kan wel janken.

) is echt een kwestie van oefenen oefenen en nog eens oefenen. Dan gaat het steeds wat beter. 
Iessie schreef:![]()
YESS HIJ IS GOEDGEKEURD!!
![]()
![]()
Zondag komt mijn poowwwnie hierheen!!!![]()
Ik ben zo blijjj ik kan wel janken.
![]()
Pony komt in precies dezelfde box te staan als Bruno stond, vind dat wel een fijn idee.

Xyris schreef:gefelie iessie
ziet er mooi uit tinks!
Showpony: aww, kweken dan maar weer!
En nog een vraagje, ik hoor zoveel verschillende verhalen over nailhardners, de een zegt dat herome toppie is, de ander zegt dat het funest is, een derde zegt dat een ander merk (VEEL goedkoper) VEEL beter is, dus ik ben de weg een beetje kwijt, welke nailhardner zouden jullie aanraden?
Ik gebruik al wel een zandvijl, ik knip mijn goede nagels niet meer, de gespleten wiek ik helemaal kort zodat ze zo snel mogelijk bij kunnen groeien, met de vijl vijl ik alleen van de buitenkant naar het midden, heb gehoord dat van binnen naar buiten ook funest is... Alle tips zijn welkom, met name de nailhardner!

Wel érg gaaf kleurtje heb je er op!
En dat steentje is ook wel chique 

(een maand is al erg lang, af en toe es een weekje doen om je nagels even wat sterker te maken maar echt niet teveel gebruiken
) 
Hebben ze mij 'vergeten' uit te nodigen, nou lekker dan.
Heb er meer dan 10 uur voor gezocht achter de computer, en ondertussen alles geregeld. Heb gewoon ontzettend veel uit moeten zoeken, roosters vergelijken en datum 6x moeten wijzigen enz, en nou wordt ik gewoon 'vergeten'. 

Showpony schreef:Wat is de reden dat je het er zondag weer af MOET halen?
keetie_bijl schreef:Showpony schreef:Wat is de reden dat je het er zondag weer af MOET halen?
Ik werk in een bakkerij en daar mogen we niets op onze handen smeren, omdat je etenswaren aanraakt.
Als je dat wel doet, moet je met vreselijk irritante handschoenen werken, daarom lak ik ze alleen in het weekend, en gaat het er af als ik weer moet gaan werken.
tinks die kleur is
mocht je nog een potje over hebben, ik wil ik wil
was vanmiddag bij de etos...zijn er weer 3 lakjes aan m'n vingers blijven hangen.