Meisje had helix laten zetten, was vet gaan ontsteken, echt NIET normaal! Kreeg de schrik van mn leven

Arts gelijk tegen mij: je moet hem eruit halen... -> Ja, dikke vinger, ikke niet! Ik verzorg hem goed!
Kind laat nooit meer een piercing zetten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke1208 schreef:even,.
Nu iets anders... Ik heb 3 weken geleden m'n tragus laten zetten, 2 weken geleden ging hij ontsteken (heel fijn, weet niet waardoor, maak hem goed schoon). Opzich gaat het redelijk, alleen hij wil nog niet echt ontstekingsvrij worden... Er komt geen troep meer uit (en de eerste dagen liep er echt pus uit!), ik kan er weer op liggen, hij blijft alleen dikker en rood...
Ik verzorg hem 1 á 2 keer per dag met unicura (inzepen, goed heen en weer bewegen, even in laten trekken en dan goed uitspoelen), wat kan ik nog meer doen???
xDramaQueen schreef:http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... ercing.jpg
die is mooi duidelijk he, heb een nieuw camera dingetje, houd fijner beet dan een slr, en is makkelijker foto's maken
Cynn_x schreef:Mooi zo xCondor!
Ik heb hem ook laten zetten vandaag, rond 1en. Deed ook echt geen zeer!
Voelde er gewoon echt niks van..Nou hopen dat ik hem goed genoeg schoon kan houden en dat ie niet gaat onsteken of gaat uitgroeien.
xCondor schreef:ik heb nu net me navelpiercing laten zetten.
Nou echt, absoluut geeeeen zeer!
Maarja, wat niet is kan nog komen..
Maar ik kreeg een klemmetje erop om mn navel bij elkaar te houden, en toen voelde ik een heel klein prikje, en toen dacht ik: huh?? ZIT DIE AL??
En ja hoor hahah
Maar ik heb er echt helemaal geen last van gehad
vlekkie_fan schreef:Hij is leuk!!!![]()
Mocht je kiezen of je een ringetje of een staafje wilde? Ik vind een ringetje mooier en volgens mij ligt dat ook beter in bed als je er op ligt. Maar ik dacht dat je sowieso eerst een staafje zou krijgen..?