Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:58

Pollewoppy schreef:
Ik ben net gebeld, maar er is nog weinig nieuws.
De man die mij belde zou vandaag nog informeren wie mijn persoonlijkbegeleider wordt en wanneer ik kan starten. Dat is eigenlijk niet meer dan ik vrijdag al wist. Zucht. Ik voel me behoorlijk klote, had gehoopt nu wat meer te horen en nu moet ik nog langer afwachten en in spanning zitten. Baal er enorm van, het is echt een domper. |(

Pfff... dat is echt wel balen! Wanneer word je nu teruggebeld?

Pollewoppy

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:59

Van de week...

Lekker rekbaar begrip dus. Ik zit er even flink doorheen. Had eigenlijk wel wat meer info verwacht van dit telefoontje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:03

Nou, ik vind het niet echt eerlijk dat ze je zo in wacht zetten. Ik begrijp ook wel dat je zelf niet echt in staat bent om er tegen in te gaan.. Kan je vriend geen contact opnemen?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:05

Heb mijn vriend al geprobeerd te bellen, maar hij neemt niet op.
Zo nog maar een keer proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:07

ik zit me nu wel een beetje op te fokken. Ik bedoel, je geeft zelf aan dat het niet meer gaat zo, en dan laten ze je nog langer wachten op hulp. Schandalig!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:16

Mijn vriend net gesproken en die weet ook even niet wat te doen. Ik zit er echt weer even helemaal doorheen. De gedachte dat ik niet weet hoe lang ik nu nog weer moet wachten is me teveel. Klotezooi.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:27

Ik word er zo moedeloos van. Ga maar even op bed liggen...

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:55

Hallo dames. Hier even een bliksemberichtje, ben erg aan het rennen vandaag. Vanochtend eerst naar Velp gereden om de lenzen voor m'n vriend op te halen, zaten ze dicht. Toen naar oma gegaan, die nog steeds woest is op alles en iedereen. Paar uur gebleven, maar dat is wel flink vermoeiend. Ze is vannacht ook weer voor het eerst alleen geweest en ze heeft het knap moeilijk. Toen even naar de Welkoop om zemelen te halen en ik moet om 16.00 bij de psych zijn. En ga nu eerst even wat boodschappen halen.
Het gaat opzich redelijk, ik slaap goed enzo. Ben alleen nog steeds heel veel met mn ademhaling bezig. En dat is vervelend en heel vermoeiend. Kijken of de psych nog goede ideeen heeft vanmiddag, want ik weet zelf echt niet hoe ik dat op moet lossen...

Welkom Miss Roxy

PW, wat ontzettend oliebol zeg. Misschien dat je vriend nog even contact kan opnemen? Ze kunnen je toch niet zo laten bungelen!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:00

Druk dagje sifra. Balen dat je voor niks naar Velp bent gereden.
Goed dat je zoveel naar je oma gaat. Lijkt me niet makkelijk als ik lees hoe ze is. Voor haar is het natuurlijk ook moeilijk, dat snap ik, maar vind het vooral heel lief hoe je er voor haar bent.

Sterkte bij de psych straks, hopelijk heeft hij / zij nog goede ideeën en tips voor je wat betreft je ademhaling. Lijkt me vermoeiend om daar steeds zo mee bezig te zijn.

Ik ben bang dat ik toch echt af zal moeten wachten. De man die ik aan de telefoon zou bellen zodra hij meer weet. Ik ken hem van de crisisdienst en heb er wel vertrouwen in dat hij zo snel mogelijk terugbelt. Helaas heeft hij niet alles zelf in de hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:07

he meiden,ik vind het echt rot om te lezen dat het met jullie ook allemaal niet al te fijn loopt.

Pw,hoe is het nu met je?????

Sifra,drukke dag gehad inderdaad. hoe was het bij de psych?

heb een buitenrit gemaakt met n stalgenote,zeker 2 uur weggeweest. was lekker.
Nu thuis en de spanning loopt alweer op,want,morgen werken en bedrijfsarts.
en dat stomme bedrijf heeft niet eens gereageerd,eikels. ze wijzen me af en als ik er dan een vraag over heb,dan laten ze niks meer horen...
blegh.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:10

Heerlijk darkchrystal zo'n buitenrit. Het was er ook lekker weer voor. Wat slordig van dat bedrijf zeg dat ze niks meer hebben laten horen. Zegt meer over hun dan over jou ;)
Ik herken het zo he, nu al zenuwachtig worden voor morgen werken en de bedrijfsarts. Het is ook spannend natuurlijk.

Sifra: Hoe was het bij de pscyh?

Met mij gaat het niet goed. Weet nu nog niet waar ik aan toe ben en had juist gehoopt vandaag een beetje meer zekerheid te krijgen. Het roept veel spanning op en hopeloosheid. Vraag me af hoe lang ik nu moet wachten en of ik dat wel trek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:14

Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt pw.
maar misschien kan je proberen je gedachten uit te dagen en om te buigen.
wát helpt het dat je denkt dat je het niet trekt,zeg maar....je kunt er niets aan veranderen,het is ontzettend frusterend,maar ik vind het zo sneu voor jou om te lezen dat je er zo erg mee zit.
Misschien kan je het proberen los te laten...

(is aardig bedoeld dus he,geen kritiek)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:18

Stom he, toch voel ik me aangevallen :o . Voel me zowieso sneller aangevallen dan normaal de laatste tijd. Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar zo voelt het niet. Het lukt me niet het los te laten. Voel me ook weer zo somber.

Edit: Dat ik me aangevallen voel heeft te maken met die diepe onzekerheid waar ik erg last van heb.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:33

@ Daijano: Ik ben in je boek begonnen hoor. Wat een positief boek. Misschien ben ik te negatief hoor, maar ik denk nu vooral: "Was het allemaal maar zo makkelijk..." en "Ik kan dat toch niet" Maar ik lees dapper door. Ben nu bij hoofdstuk 6 'Weerstand tegen verandering'. Ben benieuwd naar dat hoofdstuk ;) Het boek leest wel heel prettig weg trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:01

pw,ik wilde je alles behalve het gevoel geven je aan te vallen.
sorry Y;(

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:03

Zo het is vandaag weer druk geweest, dat is geen goed teken vrees ik. Zal zo eens bijlezen maar reageren (op iedereen) zal niet lukken. Vandaag weer gewerkt van 9 - 17 uur, weer veel te lang naar mn zin. Wilde na mn werk nog even om brokken voor de hond maar daar kwam nu niet meer van. De baas zat een hele dag in bespreking en om het nou ik de pauze te doen is niks (we lunchen met de afdeling) Nog wel even met een collega erover gehad maar die kon me ook geen duidelijkheid geven. Morgen ga ik weer een poging wagen om over mn uren te praten want dit vreet teveel aan me, maak me er ook veel te druk om. Hoorde wel dat ik tot augustus meer uren zal moeten maken,feest. }:0

Kreeg het trouwens vandaag tijdens de lunch benauwd, zweten, paniekerig. Voelde niet fijn en dat is toch een teken dat het zo niet moet gaan. Nu hang ik weer op de bank, komt niets meer uit mn handen en ik zou nog zoveel willen doen, wat ook weer voor onrust zorg. Weet wel, morgen weer een dag maar dan is het ook weer druk, net als de komende weken.

Woensdag komt trouwens de dierenarts naar die bultjes bij mn paardje kijken, ben benieuwd. Kan nog mooi voordat we naar die dag voor de thuisblijvers gaan. Het wordt helaas geen relax dagje. Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even met jullie delen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:05

Anoniem schreef:
pw,ik wilde je alles behalve het gevoel geven je aan te vallen.
sorry Y;(

Dat ligt absoluut niet aan jou hoor ;)
Dat is mijn eigen onzekerheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:08

PW: Dat snel aangevallen voelen ken ik wel. Ik zou alleen niet weten hoe je daar vanaf kan komen. Ik zou soms willen dat ik niet alles zo persoonlijk opvatte.

Wat je aan boeken hebt blijkt meestal pas als je ze uit hebt. Ik ben nu bezig aan een boek over hooggevoeligheid. Ik heb eerst het boek van E. Aron gelezen en nu ben ik bezig in een soort werkboek met met allerlei opdrachten. Erg makkelijk weg te lezen boek.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:09

CIV Wat vervelend dat je je baas niet hebt gesproken.
Volgens mij moet je idd goed op jezelf blijven passen. Het klinkt niet helemaal lekker in ieder geval. Hopelijk krijg je hem morgen wel te spreken en geeft het meer duidelijkheid. Blijf nu gewoon lekker op de bank hangen als je je daar goed bij voelt en probeer even niet te denken aan de dingen die nog moeten. Idd zoals je zelf zegt: Morgen weer een dag. Maar ja, zo voelt het niet he, weet ik ook wel. Ben je woensdag de hele dag vrij dan? Wat moet ik me voorstellen bij een dag voor de thuisblijvers?

Nogmaals: Pas goed op jezelf!! :(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:12

Angela_ schreef:
PW: Dat snel aangevallen voelen ken ik wel. Ik zou alleen niet weten hoe je daar vanaf kan komen. Ik zou soms willen dat ik niet alles zo persoonlijk opvatte.

Wat je aan boeken hebt blijkt meestal pas als je ze uit hebt. Ik ben nu bezig aan een boek over hooggevoeligheid. Ik heb eerst het boek van E. Aron gelezen en nu ben ik bezig in een soort werkboek met met allerlei opdrachten. Erg makkelijk weg te lezen boek.

Ik zou het ook niet weten Angela. Weet wel dat het me nu zodanig in de weg zit dat het mijn functioneren erg belemmerd. Maar ja, ga niet voor niets in dagbehandeling zullen we maar denken.

Over boeken heb je wel gelijk in, maar meestal heb je wel een eerste indruk na een paar hoofdstukken. Heb nu een derde gehad denk ik. Het scheelt in ieder geval dat een boek makkelijk wegleest en je hoeft het natuurlijk ook niet met alles eens te zijn wat geschreven wordt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:13

CIV: dit gaat echt niet lekker zo meid.. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Heb je aangegeven wat je 'mankeerde' bij je sollicitatie?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:20

Welkom missRoxy goed dat je zelf inziet dat je hulp nodig hebt, dat is erg knap en daar is lef voor nodig want het is toch veel makkelijker om te doen of het er niet is dan het probleem te erkennen +:)+ We zijn er hier voor je, meid. Fijn dat je nog ontspanning haalt uit de paarden, ontspanning is heel belangrijk. Ik kon het op den duur niet meer vinden en dat is erg vervelend.

PW, wat vervelend dat ze je laten wachten. Had zo gehoopt dat er vandaag meer bekend zou zijn en je op zeer korte termijn hulp zou kunnen krijgen. Weet niet waarom we altijd zolang moeten wachten, we erkennen ons probleem en nog wordt er "niets" mee gedaan, zeer frusterend. Red je het nog wel? Dag voor de thuisblijvers is voor mn vriend zijn werk, alle thuisblijvers (uit de regio) komen dan te samen en dan laten ze foto's zien, demonstratie en er is een BBQ aansluitend. 20 juni is de volgende maar dan gaan ze live verbinding maken. Dit is alleen smiddags maar ik heb er een hele dag vrij voor genomen, was lekker geweest maar nu komt de dierenarts maar dat kan ik ook niet uit blijven stellen. Mn verhaal klinkt inderdaad niet goed maar gelukkig heb ik het zelf ook door, nu zsm er iets aan veranderen voordat het fout gaat.

Sifra, je hebt een drukke dag gehad. Knap dat je toch een aantal uur bij je oma bent gebleven, ik kan dat niet bij die van mij. Mijn oma wordt van de week een dag opgenomen en dan gaan ze kijken hoever ze weg is, zegmaar. Ben beniewd want als ze deze dingen met der volle verstand zou zeggen dan vrees ik dat er nog een bom zal barsten maar dat zal niet zijn. Hoe was het bij de psych?

Daijano, hoe is het met jou? Heb er misschien over heen gelezen, weet nog wel dat je had gefeest maar verder is het niet blijven hangen.

Angela, hoe was jou dag? Voel je je een beetje oke, ook dat is niet blijven hangen, excuses. Heb niet aangegeven wat ik iets mankeerde, hier is ook niet naar gevraagd maar ze weten wel dat ik 6 mnd zonder werk heb gezeten dus je zou verwachten dat ze wel snappen dat het me zwaar valt weer aan het werk te zijn, dat heb ik ook al eerlijk gezegd.

Dan had ik zelf wel redelijk geslapen vannacht maar ik had ter ondersteuning iets ingenomen, denk dat ik dat vannacht weer maar even doe want dan slaap ik tenminste en als ik wakker word ben ik duf en val zo weer inslaap.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:33

CIV schreef:
Red je het nog wel?

Het moet maar he... |(

Heb je zin in woensdag of zie je er tegenop? 20 juni is helemaal spannend natuurlijk.
Het klinkt wel gezellig, maar aan de andere kant misschien ook wel heel spannend. Ben benieuwd wat er uit komt wat betreft de bultjes bij je paardje. Hopelijk is het iets onschuldigs. Goed dat je gewoon ter ondersteuning wat inneemt om te slapen. Als je straks wat meer aan alles gewend bent kom je daar vanzelf weer vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:47

PW: Als ik iets voor je kan doen, of iets voor je kan betekenen moet je maar zeggen he!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:01

Dat is lief van je, maar ik zou niet weten wat...