Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesss schreef:Welkom nieuwe dames!
Woow waaltje, respect! Hou het eraf he!
Chipieke, oooh ja jij gaat trouwen, leuk leuk! Ik vind eerlijk gezegd dat je nog steeds best veel eet, maar wel al veel beter!
Loesss schreef:Bokkiej, kaas is slecht omdat het heel veel zouten en verzadigde vetten bevat! Vermijd vooral worst en (en eigenlijk ook pate) en kazen! Natuurlijk zijn de zoeten dingetjes als pindakaas en hagelslag ook minder gezonde keuzes!
Toen ik begon met lijnen vond ik het echt heel erg lastig al die lekkere belegjes te laten staan, inmiddels ben ik niet anders gewend en vind het heerlijk! Nu is een boterham eiersalade, paté of volvette kaas een traktatie an sich!
Shayenne93 schreef:Wat is eigelijk het beste tijdstip om te wegen of maakt dat niet zo veel uit? Ik doe het liefst savonds aangezien ik sochtends altijd haast heb
Loesss schreef:Tsoe ik zeg even niks over mijn gewicht vanmorgen! Nieuwe poging is donderdag wegen, laten we hopen dat dit veel vocht is!
Uh goed alternatief voor smeerkaas is kipfilet, kalkoekfilet, rookvlees, evt met plakje komkommer. Evt milnerkaas. Light jam kan inderdaad ook!
Bonechi_ schreef:Loesss schreef:Tsoe ik zeg even niks over mijn gewicht vanmorgen! Nieuwe poging is donderdag wegen, laten we hopen dat dit veel vocht is!
Uh goed alternatief voor smeerkaas is kipfilet, kalkoekfilet, rookvlees, evt met plakje komkommer. Evt milnerkaas. Light jam kan inderdaad ook!
Hier sluit ik mij bij aan! Schrok me een ongeluk! Vanavond maar weer naar pilates!