Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:jullie zijn allemaal nog erg jong, waardoor het niet verstandig is af te gaan vallen. je bent nog volop in de pubertijd, waardoor er veel met je hormonen gebeurt en je lichaam qua vorm en vetverdeling aan het veranderen is.
zeker als je er veel kilo's af wilt hebben, moet je dit niet zelf gaan doen; dat is onverantwoord.
edit: typo
Rinde schreef:Ik zat ook eens op die caloriechecker te kijken, maar het verbaasd me echt hoeveel je wel niet moet eten om aan die 2000 te komen. Met mijn avondeten erbij (weet al wat ik ga eten) zit ik vandaag op de 680(en zo zit ik de afgelopen dagen ook niet boven de 800). Ik heb daarbij ook echt geen behoefte aan meer eten en ik ben alles behalve té dun. Natuurlijk eet ik op een school- of werkdag wel meer, maar de 2000? Daar kom ik niet bij hoor.
@Kim: Superknap dat je die knop zo om hebt kunnen zetten. Ik vind je instelling ook echt goed, ik hoor best veel om me heen en dan vraag ik me echt af: Waar ben je mee bezig? Zogenaamd bewust bezig zijn en zich dan 's avonds volvreten met chips, chocolade etc. Diezelfde personen zijn verbaasd over het feit dat wij thuis geen chocolade, koekjes, snoep of chips in ons assortiment hebben (enkel met een feestje komt er een zak chips in huis).
Ik vind altijd dat je, zeker als je nog jong bent, je niet moet gaan lijnen, maar gewoon moet opletten met wat je eet. Waarom altijd die chips?
Eva___ schreef:Jemig,ik kom in totaal van heel de dag op minder dan 1500 cal? Met frieten en frikandellen,mayonaise erbij gerekend?
Normaal moet ik er 2500 nemen?
pfff....en ik ben gaan lopen