Naja ben nu niet meer zo tevreden als op die valt af site bij 59 hoor, toen was ik perfect, dus daar wil ik naar terug?
Hoe gedaan? Bij bodystyling, sporten in warmte cabine, verder eetpatroon volledig omgooien en sporten! Maar vooral levenslang erop letten! Verder die 59 kwam door crashen (kwam door medicijnen, waardoor in nog maar 2 appels per dag at) en daardoor is mijn metabolisme nu verpest, dus wat ik ook doe, ik val niks meer af, 2 dagen normaal eten betekent 1,5 kg erbij! Ga het nu dus proberen met wasborddieet.
Maar kwestie va discipline en je leven veranderen denk ik!
Heb je ook een specifiek dieet gevolgd of dat niet? *is nieuwsgierig
Ik snap wat je bedoelt met je metabolisme verpesten, heb ik dus gedaan door te fanatiek te Sonja Bakkeren in combinatie met 5 x sporten per week. Ik bleef daardoor heeel lang op hetzelfde gewicht staan, verloor mijn motivatie, ging normaal eten (echt niet belachelijk veel ofzo), kwam aan, en zit nu op mijn oude gewicht bijna en kom bijna van alles aan.
Ja bij 59 vind ik mezelf ook echt perfect, helaas nu weer kilo of 64 en wil dus heeeeeeeeeel graag terug richting de 59!
Bodystyling kost volgens mij heul veul geld, 80 euro voor 2 keer in de week per maand ofzo! Echt wel duur! Mijn paps en mams betaalde het voor me, superlief! Heeft me ook echt geholpen en zij zagen resultaat, dus vonden ze ook erg leuk!
Maar specifiek dieet? Toendertijd niet, ik leefde volgens richtlijnen van voedingscentrum en dat was gewoon netjes 5 boterhammen per dag met mager beleg, 2 stuks fruit, 2 glazen zuivel and so on! Avondeten nam ik gewoon met studentenhuis mee, maar lette natuurlijk wel op extra groente en weinig saus enzo ! Ging prima met dat sporten in TFM cabine! Kilo's vlogen eraf en ik werd echt strakker! Toen ben ik bij 62 kg daar gestopt ivm financien en ik vond het niet leuk meer tussen de ouwe taarten ! En toen ben ik ziek geworden en dus tot 58.9 kg afgevallen en nu dus weer 63 kg, terwijl ik al weer weken kei hard mijn best doe!
Loesss
Geplaatst: 11-03-09 12:23
Als het goed is heb je nu wel uitnodiging !
Mizoan
Geplaatst: 11-03-09 12:24
You're accepted en je hebt pb
Wat kost dat een hoop geld
Mag in mijn handen klappen met de gratis begeleiding die ik ontvang
Anoniem
Geplaatst: 11-03-09 12:26
De prijs valt me nog mee, ik betaal nu 60 euro per maand voor de sportschool waar ik nauwelijks meer heen ga (ging er wel heel vaak heen, en er zit gratis begeleiding bij)... Zijn het echt alleen maar ouwe taarten?
Overigens vind ik je er mooi uitzien met je 63 kilo! (Wou dat ik zo licht was... )
Loesss
Geplaatst: 11-03-09 12:27
Huuh ik zie nergens een stevige meid op je hyves hoor Miranda !
aatjuh12
Geplaatst: 11-03-09 12:27
wooow! wat ben jij slank zeg! met 64 kilo vind ik je trouwens nog steeds niet dik hoor! ik mag vrijdag weer op de weegschaal.. van de week een aantal x klein beetje gesmokkeld.. hoopt dat de weegschaal dat niet gemerkt heeft
Loesss
Geplaatst: 11-03-09 12:29
Hmm ja je hebt wel superbegeleiding bij bodystyling en het is ook erg motiverend omdat je daar perse iedere week goed resultaat wilt laten zien op de weegschaal en je wordt gemeten enzo!
Overal kun je een gratis intake krijgen en figuuranalyse, dus ik zou zegge, gewoon keer gaa fortuna, ik heb er echt goede ervaringen mee, maar vergeet niet: je moet het altijd zelf doen en het komt neer op zelfdiscipline en wil! Maar als steuntje exta is het super!
Ja wel veel oude vrouwen bij de locatie waar ik was, maar ook wel paar jonge meiden hoor! Maar al doe je het maar een paar manden, dat helpt echt al!
Complimentjes doen me goed, heb nogal moeite mezelf te acceptere zoals ik ben momenteel !
PS, sorry voor typfouten, onbekend toetsenbord!
aatjuh12
Geplaatst: 11-03-09 12:31
en uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor de oude dames hihi ik moet eigenlijk ook meer gaan sporten.. maar houd dat meestal niet zo lang vol
en dat is nergens voor nodig loes! ik vind echt dat je er goed uitziet!
Loesss
Geplaatst: 11-03-09 12:32
aatjuh12 schreef:
en uiteindelijk doe je het voor jezelf en niet voor de oude dames hihi ik moet eigenlijk ook meer gaan sporten.. maar houd dat meestal niet zo lang vol
Precies!
Anoniem
Geplaatst: 11-03-09 12:34
Loes, nogmaals je ziet er prima uit. Absoluut niet dik, nieteens stevig, ik vind je gewoon hartstikke slank. Als je voor jezelf nog wat kilo's kwijt wil snap ik dat, want welke vrouw wil dat niet? Maar als je zo blijft mag je tevreden zijn met jezelf!! *port in eigen vetrolletjes Ik heb meer
Tenks voor de tip trouwens, ik denk dat ik dat ga proberen. Momenteel rommel ik maar wat aan, en lukt het me niet me ergens toe te zetten om blijvend resultaat te boeken. Eerst had ik de sportschool als steuntje in de rug, nu zoek ik naar iets anders. Ik snap dat je het zelf moet doen, natuurlijk, maar iets dat erbij helpt is natuurlijk welkom.
Hier op de utrechtse heuvelrug betaal je altijd rond de 60 euro voor de sportschool als je tenminste onbeperkt wil... of je moet naar utrecht zelf uitwijken maar dat vind ik zo'n pokkeënd weg