Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pieteritus schreef:Hebben de gebruikers van SUMATRIPTAN ook bijwerkingen?
Ik heb de bijwerking dat ik een heel warm gevoel krijg in mijn hoofd, dáár waar mijn migraine altijd zit (achter linkeroog, via schedel en oor naar mijn nek).
Laurabram schreef:Da's zo lastig, dan weet ik gewoon bijna zeker dat hij komt, maar neem nog niks in, want ik weet eigenlijk niet of die Imigran dan wel wat doet, als er nog geen hoofdpijn is. Dinsdag wel ingenomen en toen trok het weg. Vandaag wel weer een vaag hoofd. Even aankijken hoe het gaat.
joyce2 schreef:T is weer even geleden, maar gezien mn hoofd weer aardig op speelt, dacht ik, laat ik het maar weer met jullie delen
Woensdag avond begon het gezeur in mn hoofd, lekker gaan slapen en 's ochtends nog steeds (of alweer) last. 's middags imigran neusspray genomen, dat zwakte de aanval wat af, maar het ging niet over. Ben weer optijd naar bed gegaan en vrijdag ochtend stond ik weer op met hoofdpijn, 's middags weer neusspray gebruikt omdat het steeds heftiger werd en de aanval werd weer afgezwakt, maar het ging nog steeds niet weg. Vanochtend voelde ik hem nog steeds zitten, dus een half uurtje voordat de wekker ging heb ik een imigran zetpil genomen, nog even geslapen en toen moest ik er toch echt uit om te gaan werken. Na een uur werkte de zetpil nog niet, dus toen heb ik nog 2 paracetamol genomen (de spieren in mn nek en schouders waren helemaal verkrampt, dus hoopte dat paracetamol zou werken). Gelukkig begon het toen allemaal wat af te zakken en ben ik de dag redelijk hoofdpijn vrij doorgekomen, maar nu begint het weer op te zetten vanuit mn nek richting mn rechter neusgat en achter mn rechter oog. AARGH. Wat doen jullie als het maar terug blijft komen?