Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:56

Wat rot X_Elise, :(:)
Wat zei ie?

x_Elise

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:22

Hij was al vreselijk bot aan het doen de hele tijd, en hij wilde een paar gegevens hebben.. dus mijn gewicht.. dus ik zeg het, krijg ik een ontiegelijke bot antwoord terug namelijk 'zo da's wel zwaar'.. terwijl ik maar 3 kilo boven het ideale gewicht zit..
Ik had het ff gehad zegmaar :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:31

Elise.. andere Chirurg zoeken!
Ik ben verre van dun, maar mijn PC vroeg mij om 3 kilo af te vallen..
Het hoefde niet persee.. want hij zou me zowiezo wel helpen... Maar hij zag graag dat mensen er iets voor over hebben.

Maar als ik in jou profiel kijk, ben jij gewoon een super slanke meid.

Ik zou echt een andere chirurg zoeken! DEBIEL!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:27

pfff.... Ik heb stiekem even in je profiel gespiekt, maar ik zie echt niet waar die opmerking op gebaseerd is. Even zoeken naar een andere PC.. :(:)

Tnx voor de info BB.. ik ga even rondkijken :) Ik had voor mijn bruiloft een korset, maar die heb ik voor het eten uit gedaan.. :o ;)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:37

Ik ga ook naar een andere chirurg.. als ik de klap te boven ben gekomen. Kwam echt hard aan.
Ben nu ook wel aan de zware kant dus dat gaat er ook wel weer af.. ben er al hard aan het werken

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:38

Ook al ben je aan de zware kant een arts hoort niet zo'n opmerking te maken. :\

Knuffel voor jou. :+:

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:39

Nee dat vond ik ook niet kunnen hoor..
Ga er ook zeker niet meer heen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:13

Oke, ik ga ff openboekje doen.
Ik ben 1.69
Ik dácht dat ik 75 kilo woog.
Ik mocht heeeel fijn even op de weegschaal gaan staan. Daar bleek het 78 te zijn.
Hij vroeg mij om 3 kilo af te vallen. MAAR zelfs als ik het niet doe, dan gaat de operatie gewoon door.

(laten we er even van uitgaan dat VGZ het gewoon goedkeurd.)

Maar ik geloof er niets van dat jij meer weegt dan ik Elise ;) !

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:14

En dan nog mag hij zoiets helemaal niet zeggen. Dat is geen goede reden.
Ik heb mensen een BVK zien krijgen die écht te dik waren hoor!
Laatst bijgewerkt door Fem op 07-12-09 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:15

Ik ben 1.58 en ik weeg op dit moment 65..
Dus ik ben 10cm kleiner en 10 kilo lichter :+
Ik ga afvallen tot rond de 57/58 denk ik :j

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:19

Correctie: 13 kilo lichter ;)

Maar dat is helemaal geen achterlijk gewicht hoor.. wat jij hebt.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:29

Njaa ik ben écht aan de dikke kant ;)
Stiekempjes eraan gegeten de afgelopen tijd :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:38

Nou ik ben ook aan de dikke kant. ;)
En dan nog mag een chirurg jou nooooit zo de grond in stampen.
Ze kunnen het ook diplomatiek brengen!

Tessa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:55

Ik was ook echt niet dun hoor (nog steeds niet trouwens). Mijn BMI zat op het randje, maar mijn chirurg heeft nooit een woord over mijn gewicht gesproken. Juist ná de operatie raakte ik opeens kilo's kwijt.
@ X_Elise: jij bent echt niet te zwaar en ik vind het belachelijk dat een chirurg dat op zo'n manier durft te zeggen. Lekker een ander zoeken, waar je je wel prettig bij voelt!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:57

Gewoon naar de HA gaan en vragen of het vergoed wordt. Volgens mij moet dat gewoon lukken hoor Elise :j

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:12

Hmm toen ik me ooit inlas voor een bvk, die me uiteindelijk door een goede chirurg nu nog is afgeraden. Ik zou meer gebaat zijn bij een borstlift, maar die wordt niet vergoed. Anyway toen las en hoorde ik regelmatig dat ze gewoon liever opereren als je een gezond bmi hebt en jullie bmi is net wat te hoog. Kortom dan heeft iedere operatie een hoger gezondheidsrisico. Maargoed dan nog is het evengoed een achterlijke reactie van die vent...

Sommige arten hebben echt geen gevoel....

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:35

Kimmes schreef:
Gewoon naar de HA gaan en vragen of het vergoed wordt. Volgens mij moet dat gewoon lukken hoor Elise :j

Het word écht NIET vergoed ;)
Was de eerste vraag van mij aan huisarts

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:47

Vreemd hoor. Waarom niet dan? Je hebt toch minimaal E? Bij mijn HA wordt het vanaf E vergoed :j
Last van je schouders, nek, rug of niet.
Anders eens navragen bij je Ziektekostenverzekering.

Ze zien idd graag een goede BMI. Dit zorgt ook voor betere wondgenezing.

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:58

Hey

Ik ben dinsdag geopereerd en ben sinds gisteren terug thuis. Het is allemaal goed meegevallen met de pijn ook nu heb ik eigenlijk echt niet veel pijn meer ik heb zelf de neiging om te veel te doen omdat ik eigenlijk niks voel maar ons mama heeft mij nu verplicht om het rustiger aan te doen.
Ik voel ook al direct zo een verschil in mijn schouders en mijn rug echt heerlijk niet die constante druk op mijn schouders te hebben.
Dinsdag moet ik terug op controle en dan mag het verband eraf en moet ik een sport BH dragen.
Het is echt zo raar als ik naar onder kijk het is zo plat allemaal, het enige nadeel mijn buik valt nu meer op :o omdat het van boven platter is :P .

Maar ik ben eigenlijk ook een paar kilo te zwaar hoor en hier hebben ze echt niet moeilijk over gedaan (ik woon nu wel in België misschien doen ze hier minder moeilijk) maar jouw ziekteverzekering moet het toch terug betalen dus ik zou eerst daar eens langs gaan om te kijken of je iets terug krijgt.
Trouwens mijn chirurg zei dat er bij mij ook veel klierweefsel in zat dus afvallen zou toch niet zo veel verschil maken.

Ik kan niet wachten om over een tijdje te gaan winkelen en eindelijk ook eens leuke boven kleding te kopen, en in januari is het bij ons ook nog solden :D .

groetjes

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 20:59

Kers van welke naar welke maat ben je gegaan?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:43

Kimmes schreef:
Vreemd hoor. Waarom niet dan? Je hebt toch minimaal E? Bij mijn HA wordt het vanaf E vergoed :j
Last van je schouders, nek, rug of niet.
Anders eens navragen bij je Ziektekostenverzekering.

Ze zien idd graag een goede BMI. Dit zorgt ook voor betere wondgenezing.

Hoe bedoel je dat het bij de HA word vergoed? Dat gaat toch gewoon via de ziektekostenverzekering?

En even een ander soort vraagje; tot welke leeftijd groeide het bij jullie door?

Ik ben nu 16 en heb D/E cup, maar ben als de dood dat ik bij F oid eindig, mijn mam [niet biologisch, ben geadopteerd] heeft dat ook, en altijd zo gigantisch veel last van haar rug.. zie ik niet echt zitten..

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 22:49

Ik had een F en nu moet ik nog een sport bh dragen en dat is een D maar in het begin waren ze nog wat opgezwollen en toen zat die goed maar nu ze niet meer opgezwollen zijn zit hij toch wat ruimer dus ik weet eigenlijk nog niet wat ik heb als ik voor een gewone bh ga, maar maakt ook niet uit welke maat het is ze zien er goed uit en ik ben ook groot 1.77 dus een D is nog niet te groot voor mij en het belangrijkste is ik voel het verschil al in mijn nek en schouders.
Van mijn borsten is er samen ongeveer 1 kilo vanaf dus dat is al een heel gewicht dat ik niet iedere dag extra op mijn schouders draag.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 23:18

IloveMickey schreef:
Hoe bedoel je dat het bij de HA word vergoed? Dat gaat toch gewoon via de ziektekostenverzekering?

En even een ander soort vraagje; tot welke leeftijd groeide het bij jullie door?

Ik ben nu 16 en heb D/E cup, maar ben als de dood dat ik bij F oid eindig, mijn mam [niet biologisch, ben geadopteerd] heeft dat ook, en altijd zo gigantisch veel last van haar rug.. zie ik niet echt zitten..

Mijn HA heeft een brief mee gegeven voor de PC en van daaruit kreeg ik een brief, die ik moest opsturen naar de Ziektenkostenverzekering.
Dus nee, de HA beslist niet, maar hij zei iig wel ja en die van jou zei nee. Maar daar gaat hij helemaal niet over (nou ja, in jou geval de PC). Ik zou dus, als ik jou was, naar de HA gaan, die als het goed is toestemming geeft en dan naar de ziektenkostenverkering, om het na te vragen. Of meteen naar de zkv, buiten de artsen om. Als je dan van hen goedkeuring hebt, kan een arts niet zeggen, dat het niet wordt vergoed ;)

Bij mij is vooral na die tijd gaan groeien; tijdens mijn zwangerschappen.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:09

Dankjewel voor ´t antwoord!

Eerst maar eens afwachten, ben nu nog maar 16, maargoed, het zou in elk geval een optie zijn dan.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:37

bah elise, idd naar een ander!
ik ga 25 kilo afvallen, heb ik dan nog een E dan stap ik naar de dokter (ik vermoed van wel ik was 13 met maat 36 en had al een DD)
ik wil een Ctje...
iemand trouwens enig idee van de prijs wanneer het niet vergoed word..?