Ik heb 2 pijnloze dagen gehad (voor t eerst sinds weken!!) & nu heb ik al 2 dagen kramp in mijn rechterhand.. Is een nieuw pijntje (voorheen nooit last van gehad), maar doet zooo'n zeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iejoor62 schreef:Glossi: wat heerlijk dat je een IJslander hebt. Ik heb bijna een jaar lang een IJslander gehad (had haar geadopteerd, maar de eigenaresse wilde haar op een gegeven moment, om redenen die niets met mij te maken had, toch terughebben) maar wat heb ik van haar genoten.
Heerlijk rijden zonder pijn en ook 1 a 2 uren erna géén pijn ! (ik weet bijna zeker dat het door die heerlijke tölt kwam).
Het ziekenfonds zou me gewoon een IJslander moeten vergoeden, want dit was de beste therapie die ik ooit heb gehad voor de fibro én mijn slechte rug, daar kan echt geen pilletje tegenop !
_Lola_ schreef:Ik heb een bed gekocht!!!!
M Line matrassen met elektrisch verstelbare lattenbodems voor optimale ondersteuning als ik op mijn rug lig te lezen of tv kijk.. Heb voor een wat harder traagschuim gekozen omdat ik anders zo'n ontzettende rugpijn krijg! Ook 2 traagschuim kussens erbij van M Line![]()
Maar goed, nog 6 wkn wachten voor ze het komen brengen
Totale plaatje?? 2000,-..... Pfffffff.... Ben nu echt armer dan arm .....
_Lola_ schreef:Sporten is voor mij wel belangrijk. Ik merk sinds ik ben gestopt met paardrijden dat mijn lichaam veel meer constant pijn doet..