Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Okeeeee dan......![]()
Dat had je misschien ook kunnen bedenken voordat je geld had uitgegeven aan de strech voor 8 mm
Lous schreef:Ik heb sinds vrijdag mijn tongpiercing. Heb het alleen nog niet eerder gemeld omdat mijn zusje ook op bokt zit en ik het liever zelf persoonlijk aan mijn ouders zondag wilde vertellen. Die snapte het niet, vonden dat ik het verder zelf maar moest weten en durde te wedden dat hij er binnen een jaar weer uit zou zijn. heb vanaf dag 1 alles gewoon gegeten. Wel met een beetje moeite maar het ging best aardig. Mijn tong is alweer wat geslonken. Vrijdag nieuw staafje, en anders plastic bolletjes erop.
Oh ja Kailey, bij bodyMX in Breda zetten ze trouwens wel de Uvala. Is alleen wel een stukje duurder dan een gewone piercing: 100 euro. Als ik vrijdag langs ga wil ik best wel even voor je informeren hoor
Red_Savage schreef:Lous schreef:Ik heb sinds vrijdag mijn tongpiercing. Heb het alleen nog niet eerder gemeld omdat mijn zusje ook op bokt zit en ik het liever zelf persoonlijk aan mijn ouders zondag wilde vertellen. Die snapte het niet, vonden dat ik het verder zelf maar moest weten en durde te wedden dat hij er binnen een jaar weer uit zou zijn. heb vanaf dag 1 alles gewoon gegeten. Wel met een beetje moeite maar het ging best aardig. Mijn tong is alweer wat geslonken. Vrijdag nieuw staafje, en anders plastic bolletjes erop.
Oh ja Kailey, bij bodyMX in Breda zetten ze trouwens wel de Uvala. Is alleen wel een stukje duurder dan een gewone piercing: 100 euro. Als ik vrijdag langs ga wil ik best wel even voor je informeren hoor
Oe 100 euro. Wel fijn dat ik dat even weet
En graag ! Zou je misschien willen vragen of er een leeftijdsgrens aan vast zit, en wat de risico's zijn. En hoe het voelt als je hem hebt? Blijft het irriterenb, of lijkt het net of je niks voelt?
Super bedankt!!
xDramaQueen schreef:je gaat toch niet serieus naar die zusters shop he
xDramaQueen schreef:is vast sponsoring voor hun mooie jassen, anthea, jij houd kaily wel tegen he
Anthea schreef:xDramaQueen schreef:is vast sponsoring voor hun mooie jassen, anthea, jij houd kaily wel tegen he![]()
Kaily zet daar geen stap binnen.