Hier gaat het inmiddels wel weer redelijk goed, ben weer volop aan het werk al zal mijn contract niet verlengd worden denk ik aangezien het mijn schuld was dat ik ziek geworden ben
Verder loop ik tegen een dreigende hernia aan dus ben en blijf een kneusje momenteel
Goed om te lezen dat het met veel mensen alweer een stuk beter gaat!

Daar schrok ik eigenlijk wel van. Hij heeft me ook aan de anti depressivia gezet, als zetje in de goede richting.

Zij denkt dat ik het leuk vindt om elke keer in het ziekenhuis te belanden.. Het verhaal: Zaterdag op eerste hulp belandt met verdenking van niersteen. Toen niks gevonden, naar huis gestuurd met pijnstillers en de boodschap: Wordt het erger of krijg je koorts, kom dan terug. Zondag: koorts en meer pijn, dus ik op last van het vriendje terug. Was weer niks aantoonbaars te vinden (behalve wat ontstekingscellen), dus weer terug naar huis. Oke, ik heb dinsdag de huisarts gebeld voor advies, omdat de klachten toch wel aanhielden. Moest ik langskomen met een potje urine, toen bleek dat die ontstekingshandel gestegen was. Antibiotica voorgeschreven, en donderdag terug op controle (vandaag dus..) Ik kom daar vanmorgen, zijn die waardes nog niet gedaald, huisarts stuurt mij weer terug naar de uroloog. Die heeft ook niks ernstigs kunnen vinden, dus kuur afmaken en dan dinsdag urinecontrole bij de huisarts.

) is dat wanneer je je er niet voor voelt, ook echt niet hoeft.
en ik zit met dat kind, (vind kinderen wel leuk hoor.. Maar werd me allemaal ff teveel). Ga weekend niet meer uit, geen tijd voor. enige momenten voor hw. of we hadden weer is een verjaardag . Nooit geen moment alleen met mijn vriend. K ben 18.