Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:20

Oeh, ik krijg ze eerder! Zou vrijdag met die kappersvriendin naar de groothandel gaan voor mn balmain double hair en dan zou ze het zondag inzetten, maar ze heeft vrijdagavond ook nog een gaatje! Helemaal top!

Zit alleen echt nog heel erg te twijfelen. Van mezelf ben ik lichtblond, mijn wenkbrauwen zijn in verhouding eingelijk te donker. Meestal verf ik het in de winter donkerbruin, krijg ik altijd veel complimenten op en vind ik zelf eigenlijk ook leuker. Maar omdat we richting de zomer gaan, moet ik dan ongeveer elke dag mijn haargrens gaan bijverfen en daar heb ik geen zin in. Zit nu dus te twijfelen om de extensions dus in lichtblond te nemen, bijpassend bij wat ik nu heb en van de zomer dus ook. Of om mijn haar toch chocobruin te verfen, alleen dan met héééél veel highlights... Lastig...
Die double hairs zijn meerdere kleurtjes per matje toch? Dus niet alleen maar 1 kleur blond zeg maar, of juist 1 kleur bruin? Maar juist een beetje gemengd voor een natuurlijk resultaat toch? Of heb ik nou de verkeerde voor me?
Ik neig toch meer naar het verven in een iets donkerdere kleur, maar ben zo bang dat dan van de zomer de matten totaal niet meer bij mijn eigen haar passen... Iemand ervaring met dit dilemma :D?

Ik zou trouwens ook niet voor tweedehands extensions gaan... Weet jij veel wat dat mens in haar haar heeft gehad :?..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:39

Undefined schreef:
Undefined schreef:
Heb toch iets anders via mp gevonden.
Vriendin van mij had ze overigens ook voor 35 euro van ebay, ik vond ze er erg mooi uitzien hoor! Maar kan best zijn dat dat na verloop van tijd niet meer zo is..
Wat voor producten moet je eigenlijk voor je extensions hebben?

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik die van ebay niet meer zou kopen? Ook niet nodig om daar over door te gaan dus.

Eigenlijk niet? Ik zal wel niet goed gelezen hebben. :=
Toch nog even goed na gedacht dan?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:40

Ja ;) Ik ben bang dat het haar veel te dun is en je mijn eigen haar ziet. Zit er nu aan te denken om via alleenhaar.nl te bestellen.
Iemand daar ervaring mee?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:34

Ik heb eens gekeken daar voor extensions, maar vond het allemaal beetje raar. Die namen enzo yahao enzo ik weet niet. Mijn ouders vonden het niks, eerst geld over maken en dan pas extensions krijgen wie weet komt er niks binnen. ;)
Zoals al een paar keer gezegd, je kunt beter langs een kapper/winkel gaan want via internet kunnen ze nooit precies bepalen welke kleur en structuur je nodig hebt.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:39

Ik ben hier al langs een aantal kappers geweest, maar de meesten zetten geen extensions. De enige die ik hier kon vinden waren vanaf 150 euro, en dat heb ik er dan weer niet voor over.. Er zijn zat mensen die het via internet bestellen, zou niet weten waarom ik dat niet kan. Je kunt ze ook verven.

Ik vond die naam trouwens ook wel een beetje vreemd, en ook niet echt goed Nederlands. Heb er eens op gegoogled en daar kwamen wel weer goede reacties uit, vandaar dat ik het hier even vroeg.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:47

wil je geen leuk bedrag uitgeven aan extensions blijf er dan aub vanaf...dat word een bos ellende (droog stug haar) waar je niets mee kan alleen je eigen haar vernield verder niets...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:53

alleen mijn haar kost al meer als 150 euro dan heb ik het zetten er nog niet eens bij :=

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:57

Clip in of echt er in laten zetten?

Ik ken wel een aantal mensen die nu al best lang clip-in extensions hebben maar die hebben er echt niet meer dan 80 euro aan uitgegeven. Vandaar dat ik eerst naar goedkopere wil kijken..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:59

Undefined schreef:
Clip in of echt er in laten zetten?

Ik ken wel een aantal mensen die nu al best lang clip-in extensions hebben maar die hebben er echt niet meer dan 80 euro aan uitgegeven. Vandaar dat ik eerst naar goedkopere wil kijken..

Dan moet je lekker vragen waar hun ze gekocht hebben, zeg niet dat wij je niet gewaarschuwt hebben als je straks een dood bosje haar hebt of je helemaal niks krijgt.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:01

Jeeezeg.. Ik zeg alleen maar dat vriendinnen ze goedkoper hebben. Was bij ebay overigens.
Alsof ik bokt zou beschuldigen als ze straks niet mooi zijn }:0

edit: voor zover ik weet waren die van jou ook 'maar' 75,-?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:17

75,- is iets anders als 30,- :))

Het haar wat ik nou inheb heeft er eerst ingezeten als weave.. en was daar bijna 100,- voor kwijt....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:21

Ik heb echt extensions, die er overigens al 7 maanden in zitten dus mij zijn ze het geld wel waard :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:52

7 maand :oo Jeetje! Wat lang!
Is het nog wel mooi dan? en geen klitten om de waxjes? :))

FOTO!! *\o/*

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:01

Nee hoor, maar ik hou alles goed los :)

Ik zit savonds altijd op de bank aan mn haar te frutten en dan ga ik alle waxjes na en het haar was er dan nog in zit (wat je normaal verliest) wat gaat klitten dan haal ik gewoon met mn vingers los dus nergens klitten :D

En zodra ik voel dat een plukje waar het aan hangt te dun word haal ik hem er uit (zet zelf ook extensions dus heb alle spullen ervoor) Ben er nu onderhand natuurlijk wel wat kwijt. Maar heb er zelf weer een paar bij gezet :P

Boven op heb ik aardig fijn haar dus daar waren ze er het eerste uit (ook pas na 5 maanden) daar heb ik er aan beide kanten een paar bij gezet. En aan de onderkant in de hoekjes waren er een paar uit die heb ik er ook bij gezet, moet alleen nog even de onderkant laten knippen en dan heb ik er voorlopig weer plezier van :)

Het is wel ver uitgegroeit natuurlijk maar daar heb ik verder geen last van :)

Heb het nu vast als ik het los heb en mooi gefohnt zal ik foto maken!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:22

Ik heb ook echte wax extensions laten zetten vanmorgen en ben onwijs tevreden over het resultaat! :D

Kost een paar centen, maar dan heb je ook echt wat moois.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:27

Voor hoeveel hebben jullie je extensions laten zetten? En dan wax of microrings? En wat voor haar?

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:28

Waar ik het heb laten zetten kost het 5 euro per pluk zeg maar. Die kapster gebruikt echt haar. Ik heb wax.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:31

Da's veel geld..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:40

Ik koop me haar zelf in dus ik betaal alleen het inzetten.
Heb 175 extensions en ben dan rond de 400 euro kwijt incl haar en zetten.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:55

Maar als jij je extensions eruit haalt, is je eigen haar dan niet helemaal stuk?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:48

Nee hoor ik heb al 4 jaar extensions. Maar ik verzorg ze wel heel goed en gebruik goede producten voor mijn haar :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:03

Jeetje zeg, vind er wel een beetje overdreven reacties tussenstaan hierboven :?. Waarom is goedkoop gelijk meteen slecht? Omdat jullie/wij ;) er wel veel geld voor hebben neergelegd?

Vriendin van mij heeft een pluk clipinns van nephaar, kostte haar 30 euro's. Af en toe met feestjes doet ze 'm in, staat hartstikke leuk. En het valt nieteens zo erg op. Voor dagelijks of vast gebruik zal het inderdaad niet super zijn, maar voor haar werkt het. So what? Wie zijn wij dan om dat te beoordelen? Daarbij is niet ieder zn budget even groot..

Ik ben eruit voor de kleur... Hou het toch maar gewoon blond. Ben te bang dat het van de zomer niet meer klopt met mijn eigen of geverfde haarkleur. Denk dat ik zo'n 200 euro kwijt ben voor de extensions en dan wil ik er nog een verzorgingspakketje van balmain bij. Zetten is voor mij gratis :).

7 maanden met extensions! Jeetje! Ik was al blij dat ze 3 weken bleven zitten, ondingen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:10

voor mij geen leven zonder meer :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:13

Yv_ schreef:
Jeetje zeg, vind er wel een beetje overdreven reacties tussenstaan hierboven :?. Waarom is goedkoop gelijk meteen slecht? Omdat jullie/wij ;) er wel veel geld voor hebben neergelegd?

Vriendin van mij heeft een pluk clipinns van nephaar, kostte haar 30 euro's. Af en toe met feestjes doet ze 'm in, staat hartstikke leuk. En het valt nieteens zo erg op. Voor dagelijks of vast gebruik zal het inderdaad niet super zijn, maar voor haar werkt het. So what? Wie zijn wij dan om dat te beoordelen? Daarbij is niet ieder zn budget even groot..

Nep haar ja, maar ze wil echt haar! Nep haar glanst bovendien meer en kun je niet stijlen/krullen. ;)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:14

Lekker gezellig doet iedereen weer? :+

En over die zogenaamde 'tweedehands' extensions op Ebay, die zijn(vaak) helemaal niet tweedehands. Waar komen jullie echte haar extensions ook al weer vandaan? :D Er zullen best wel extensions daar te vinden zijn die gedragen zijn, maar de meeste zijn gewoon zelfgemaakt voor de verkoop.

En goedkoop betekent helemaal niet dat het gelijk slechter is, bv in Amerika zijn clip ins veel goedkoper dan hier, en dat is gewoon hetzelfde kwaliteit.

Zelf ben ik ook weer opzoek naar clip ins, maar ik heb beetje moeilijke haarkleur. Nu is het een roodbruin iets, maar ik weet niet of ik het nog wil verven of niet..

@BeautyEmily Er bestaat anders ook gewoon synthetisch haar wat je kunt wassen/stijlen/krullen, hoor :+