Zit alleen echt nog heel erg te twijfelen. Van mezelf ben ik lichtblond, mijn wenkbrauwen zijn in verhouding eingelijk te donker. Meestal verf ik het in de winter donkerbruin, krijg ik altijd veel complimenten op en vind ik zelf eigenlijk ook leuker. Maar omdat we richting de zomer gaan, moet ik dan ongeveer elke dag mijn haargrens gaan bijverfen en daar heb ik geen zin in. Zit nu dus te twijfelen om de extensions dus in lichtblond te nemen, bijpassend bij wat ik nu heb en van de zomer dus ook. Of om mijn haar toch chocobruin te verfen, alleen dan met héééél veel highlights... Lastig...
Die double hairs zijn meerdere kleurtjes per matje toch? Dus niet alleen maar 1 kleur blond zeg maar, of juist 1 kleur bruin? Maar juist een beetje gemengd voor een natuurlijk resultaat toch? Of heb ik nou de verkeerde voor me?
Ik neig toch meer naar het verven in een iets donkerdere kleur, maar ben zo bang dat dan van de zomer de matten totaal niet meer bij mijn eigen haar passen... Iemand ervaring met dit dilemma

Ik zou trouwens ook niet voor tweedehands extensions gaan... Weet jij veel wat dat mens in haar haar heeft gehad