Ik vind een tongpiercing bij jongens om eerlijk te zijn niet zo aantrekkelijk. Jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Tongweb.
Ja, die wil ik.
TeeGee samen gaan?
TeeGee schreef:kaatje77 schreef:Tongweb.
Ja, die wil ik.
TeeGee samen gaan?
Wat wil jij dan??
marlies85 schreef:Ik mocht ook geen piercings...maar liet ze gewoon allemaal stiekum zetten...Pas na een half jaar zag mijn vader dat ik een tongpiercing had
jenniiferr schreef:ik mag geen tongpiercing omdat het volgens mijn ouders slecht is voor je tanden en ik dan zelf de tandarts moet gaan betalen enz..
Chrissie_ schreef:Ik zou echt niet weten hoe ik het dan verborgen zou moeten houden
ik bedoel, je ziet/lach/praat met ze elke dag, ik zou het echt niet verborgen kunnen houden
En hoe doe je dat dan met die eerste paar dagen als je tong zo dik dat je nix kan eten en slecht kan praten.. ?
k4tink4 schreef:En even aan mensen met ook een tongpiercing,
Vervelend hè, sommige kauwgom
nils schreef:Chrissie_ schreef:Ik zou echt niet weten hoe ik het dan verborgen zou moeten houden
ik bedoel, je ziet/lach/praat met ze elke dag, ik zou het echt niet verborgen kunnen houden
En hoe doe je dat dan met die eerste paar dagen als je tong zo dik dat je nix kan eten en slecht kan praten.. ?
bij mij zie je hem amper behalve als ik gaap....
in het begin heb ik er geen last van gehad en kon ik gewoon eten
Chrissie_ schreef:Ik zou echt niet weten hoe ik het dan verborgen zou moeten houden
jenniiferr schreef:ik mag geen tongpiercing omdat het volgens mijn ouders slecht is voor je tanden en ik dan zelf de tandarts moet gaan betalen enz..