Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiiGurl schreef:Ze zijn er ook bij mij achter gekomen dat ik een stuk bot mis tussen twee kiezen... (later bleek dat dit in 2006 ookal op de foto te zien was.)
Nu gaat de kaakchirurg binnenkort kijken waar het missende stuk bot is gebleven
Mijn ortho kon namelijk met zijn 'haak' zo door mijn tandvlees prikken en er aan de andere kan weer uitkomen![]()
MiiGurl schreef:MiiGurl schreef:Ze zijn er ook bij mij achter gekomen dat ik een stuk bot mis tussen twee kiezen... (later bleek dat dit in 2006 ookal op de foto te zien was.)
Nu gaat de kaakchirurg binnenkort kijken waar het missende stuk bot is gebleven
Mijn ortho kon namelijk met zijn 'haak' zo door mijn tandvlees prikken en er aan de andere kan weer uitkomen![]()
Waarom kom ik altijd zo teleurgesteld terug als ik bij de kaakchirurg ben geweest![]()
![]()
Vandaag heeft hij mij even verdoofd en mijn tandvlees open gehaald. (heeft een stuk weefsel? weggehaald en dat gaat naar het lab)
Alleen hij weet niet wat de oorzaak is van het missende stuk bot.
Al hadden ze dit nou in 2006 al gezien hadden ze er nog iets aan kunnen doen![]()
Nu valt er niks meer te doen en zijn die kiezen als verloren verklaart![]()
Het is nu afwachten hoelang ze blijven zitten en daarna krijg ik een brug....
Wordt hier zooo moedeloos van...
Prairy schreef:Enniee: Ik was gisteren bij de ortho en vroeg daar of het nut had om vaker aan te draaien dan eens per maand (ik heb haast) maar dat was niet zo. Ook zei ze dat niet iedereen pijn er van had, en dat dat ook niet de bedoeling was! Dus het kan idd kloppen dat je er geen last van hebt.
Ze zei verder dat als je te hard wil dat de tanden dan niet genoeg tijd hebben om rustig te verplaatsen en dan ook op slot kunnen springen (zoals een gewricht) en dan helemaal niks meer doen.
Ik ga maar hopen dat mn tandjes net als ik haast hebben en dat ze rap zijn met verplaatsen
Ik krijg a.s. donderdag dat apparaat voor de verbreding op mn kiezen, hopelijk went dat snel want heb nu weer die stiekjes tussen mn tanden en ben weer aan de soep
@ Iris_, als ik er niet op tijd aan denk, heel veel sterkte de 11e! Hopelijk ben je al begonnen met die druppels en zo niet, wel doen! Helpt echt...
Poeltje schreef:Even wat vragen.. Wie van jullie heeft zijn verstandskiezen laten verwijderen tijdens de operatie?
En hoelang heeft het geduurd voordat je weer kon werken of naar school?
Ik heb namelijk over een maand mijn examens, dus hoop dat ik dan gewoon naar school kan.
Ohja, na hoeveel maanden na de operatie mochten bij de meesten de beugel eruit?
Sorry voor zoveel vragen, maar wil me toch een beetje voorbereiden.