Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:aanstaande donderdag moet ik mijn mirena spiraal laten zetten en ik scheit echt 7 kleuren vind het geen leuk vooruitzicht..
De assistente zei dat het geen pijn deed(dat geloof ik dus echt niet)en dat ik geen pijnstiller hoefde te nemen,toch gaf iemand mij de tip er van tevoren WEL 2 te nemen...
weet iemand dat?
En heb je er lang last van(van pijn enzo...heb dit weekend een festival...)
Pletje123 schreef:Ik heb ook een Mirena spiraal en nu heb ik last van gevoelige borsten. Met name mijn rechterborst is gevoelig en lijkt ook groter dan de linker. Het voelt alsof de klieren opgezet zijn... Mijn moeder zegt dat het van de hormonen komt.
Zijn er hier nog meer mensen die daar last van hebben?
Zabbie schreef:ik vind het toch wel eens tijd worden voor die "mannenpil" !!! Als je toch ziet wat een ellende er allemaal voorbij schiet in dit topic... vrouwen hebben het zwaar![]()
sorry, moest het even kwijt...
sweetheart schreef:
Whahaha, dat vind ik ook, toen t spiraaltje bij mij gezet werd had ik ook zoiets van mn vriend mag de volgende keer ;P hahahaaha... dan zou de dokter toch raar opkijken als er een jongen binnen komt, tja dokter wilt u het spiraaltje bij me zetten whaahhaahahaha...
Breezie schreef:Ik wil graag de pil gaan gebruiken, en heb daar een paar vraagjes over.
Ik weet dat je daarvoor naar de huisarts moet gaan.
Maar dan?
Geeft hij die dan zomaar mee, en kun je hem dan zomaar gaan slikken?
Of moet je eerst een (inwendig) onderzoek ondergaan?
Loezjuh schreef:Vraagje, ik heb vrijdagavond mijn laatste pil geslikt en ben dinsdagavond weer begonnen (verkorting van de stopweek dus). Is het normaal dat ik nu nog steeds ongesteld ben?
sammetje schreef:Ik ben overgestapt van pil, van de trigynon (driefasenpil) naar de diane 35.
Ik had nooit last van puistjes maar sinds ik een tijdje gestopt was met de pil kreeg ik ineens last van puistjes op mijn rug. Toen trigynon weer gaan slikken maar de puistjes verdwenen niet.
Nu heb ik van de dokter de diane 35 gekregen. Wie heeft deze pil ook en hoe snel had deze pil effect? (wb puistjes)
Zijn de mensen die deze pil slikken verder "tevreden" over deze pil of niet?
Alvast bedankt.