Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_myhorse schreef:Wat fijn dat de oorzaak gevonden is. Op naar herstel.
Via medipoint kan je alle medische spullen lenen wordt vergoed via de zorgverzekering.
Hoog laag bed, po stoel, rollager, rolstoel etc.
Misschien verstandig om de fysiotherapeut z.m aan huis te laten komen? En indien inderdaad thuiszorg.
SansaS schreef:pmarena schreef:Een rollator kan je waarschijnlijk voor een tientje in de buurt kopen via Marktplaats. Alleen hoe krijg je hem dan thuis
Ze heeft toch ouders en een zusje waar ze bij in huis woont?
Petpa schreef:Het transport van een rollator is een verwaarloosbaar probleem in verhouding tot het valrisico van TS.
In geval van nood is er altijd wel een bokker in de buurt om een rollator te transporteren.
TS is stilletjes en dan speelt de gedachte toch door mijn hoofd dat TS mogelijkerwijs weer gevallen is.
Ik hoop dat er vandaag een ziekenhuis bed beneden, fysio, rollator en thuiszorg voor TS geregeld is.
Daphne__ schreef:Ik word idd al geholpen door een diëtist in het ziekenhuisVan hem kwam ook het advies om te beginnen met een cracker of beschuit, beleg met zoveel mogelijk eiwit en als het even kan dubbel beleg. Vandaar m'n asociaal belegde cracker
![]()
Tussendoor stukje kaas, glas melk, gekookt ei oid. Warm eten mag natuurlijk, maar ook geen ramp om dat nog even te laten. Kleine hoeveelheden, maar wel vaak. En heb nog wat flesjes drinkvoeding en als die bijna op zijn regelt hij nieuwe.
Tieneke schreef:Dit is van het Meander ziekenhuis zelf, met duidelijk het voedingsadvies na de operatie die TS heeft gehad:
https://www.meandermc.nl/wcm/connect/ww ... ac-oZ1NTxq