Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Nog een vraag aan de moeders hier:
Wat doen jullie qua babyfoon? Met/zonder beeld? Terugpraatfunctie? Zoveel keuze
Naomi_Jortje schreef:@Renee gaat het weer beter met je zoontje?En goeie koop met die
Duplo
Wij waren afgelopen zaterdag een dagje naar Gouda en hebben heerlijk de hele dag rondgeslenterd, wat geshopt en de siroopwafelfabriek en cheese experience bezocht. Had m'n buikband om en had zowaar 's avonds vrijwel geen lastTerwijl ik eerder na een halfuurtje wandelen 's avonds echt ontzettend last van m'n onderrug had, dus die buikband maakt een groot verschil.
S_imonee schreef:Bedankt voor de tip Naomi_Jortje, Dat zou wellicht een oplossing kunnen zijn. Ik had het vandaag aan de fysio kunnen vragen, maar lees het nu pas![]()
En een gezellig dagje Gouda, klinkt leuk!
Wat balen Jolliegirl...![]()
Beterschap voor je zoontje Renee. Hopelijk knapt hij snel weer op.
De fysio heeft mijn vastzittende spieren weer goed onder handen genomen vandaag. Ik heb daar wel profijt van.
Verder een gezellige dag vandaag. Vanmiddag ben ik bij mijn collega, die nog met verlof is, op bezoek geweest en vanavond gaan we bij vrienden op kraambezoek. Eén en al baby's vandaag
Floko schreef:Bij onze eerste was het vooral de baby die dat plan had: alleen slapen bij mama. Is uiteindelijk als ze naar de opvang moeten niet zo handig. Ik heb er dus toch aan gewerkt om hem alleen te laten slapen, ondanks dat ik tijdens mijn verlof op zich best de dagen met hem bovenop me kon doorbrengen.
S_imonee schreef:Ik ga er voor nu eerst wat korrels uit halen, zodat het kussen niet meer zo dik is. Ik kijk even of dat helpt.
Wat fijn dat je werkgeefster zo met je meedenkt. Heel vervelend dat je niet pijnvrij kunt lopen. Hopelijk gaat het je nog meer verlichting geven.
S_imonee schreef:Ik ga er voor nu eerst wat korrels uit halen, zodat het kussen niet meer zo dik is. Ik kijk even of dat helpt.
Wat fijn dat je werkgeefster zo met je meedenkt. Heel vervelend dat je niet pijnvrij kunt lopen. Hopelijk gaat het je nog meer verlichting geven.