Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Ja ik ben er echt een beetje kapot van.. Natuurlijk gaat de gezondheid van het paard altijd voor, maar ze heeft zo'n enorme potentie als endurance paard en ik heb zelf ook heeeel veel ambitie voor de echte lange afstanden. Helaas heeft het wedstrijd rijden mij tot nu toe niet mee gezeten. Ze kan waarschijnlijk wel ooit weer gereden worden, maar ik denk niet dat ik het aandurf om endurance te starten met de hoge kosten er van en de strenge vet checks. En geld voor een tweede paard heb ik ook nietEn dat dan opeens al je dromen uit elkaar spatten, ja daar ben ik wel even down van op 't moment.
Ja het is hier ook warm, ik vind 't heerlijk! Het is hier nooit zo vies en drukkend als in NL, de lucht is veel droger en het is al duidelijk dat het 's ochtends en 's avonds veel afkoelt nu de zon eerder onder gaat () Toen ik klaar was, was het zo'n 22 graden en ik heb lekker lopen zweten maar het was zeker niet te heet om te rennen.
Samantha_ schreef:O wat leuk Sall, een wijnfestival!
Leuk altijd hardlopen in andere omgeving.
Germie, waarom zou je in vredesnaam gaan hardlopen als je al moet slapen met diclofenac vanwege de pijn?
Leuk, een nieuw horloge! Ik had eerst een tweedehands ouder model Venu, maar wilde wat meer opties dus die verkocht en heb nu een forerunner.
Ik heb net met m’n trainer gelopen, een PR poging op de 5. En gelukt! Gemiddeld tempo 5:20, totale tijd 26:42. Ging wel stuk, en alleen was dit me niet gelukt.
Ik na afloop zo rood als een tomaat, en hij ziet eruit alsof ie net een kleine wandeling heeft gemaakt.![]()
Dit was ook een mentale training, om te voelen hoe het is als je door moet terwijl je wil stoppen.