Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Piekosjj schreef:Ja ik ben er echt een beetje kapot van.. Natuurlijk gaat de gezondheid van het paard altijd voor, maar ze heeft zo'n enorme potentie als endurance paard en ik heb zelf ook heeeel veel ambitie voor de echte lange afstanden. Helaas heeft het wedstrijd rijden mij tot nu toe niet mee gezeten. Ze kan waarschijnlijk wel ooit weer gereden worden, maar ik denk niet dat ik het aandurf om endurance te starten met de hoge kosten er van en de strenge vet checks. En geld voor een tweede paard heb ik ook nietEn dat dan opeens al je dromen uit elkaar spatten, ja daar ben ik wel even down van op 't moment.
Ja het is hier ook warm, ik vind 't heerlijk! Het is hier nooit zo vies en drukkend als in NL, de lucht is veel droger en het is al duidelijk dat het 's ochtends en 's avonds veel afkoelt nu de zon eerder onder gaat () Toen ik klaar was, was het zo'n 22 graden en ik heb lekker lopen zweten maar het was zeker niet te heet om te rennen.
. Het gaat bij mij over afstanden van niets, maar als data analist vind ik het leuk om de vooruitgang te kunnen tracken
.
't is inderdaad een smak geld en vooral heel veel zorgen. Ik doe 't met alle liefde maar 't is inderdaad ook heel lastig. Ik vind het vooral nu lastig waar de grens qua behandelen te leggen. Toen mijn vriend de rekening zei die dat ik 'r maar weg moest doen
Maar laten we weer verder ontopic gaan!
Leuk, een nieuw horloge voor je verjaardag! Ik kocht ook een flagship horloge toen ik nog helemaal niet zo lang liep, maar ik ben ook echt een cijfertjes nerd
10 jaar later heb ik nog steeds hetzelfde horloge, praat over een goedkope / duurzame sport
Ik voelde aan het einde wel iets mijn rug. Daar baal ik wel van, dat heb ik namelijk wel eens vaker.
Ik ben rond 16:00 nog gaan fietsen, 55 km. Mijn benen voelen echt prima na mijn langste afstand rennen afgelopen zaterdag. Ik ben op stevige salomon trailschoenen, perfect voor alle omstandigheden en om eventueel een stuk te rennen. Alleen als ik daar ruimte en rust voor voel, want fietsen en elke avond je tentje weer opzetten kost ook genoeg energie.
Ik heb trouwens een volgtopic in mijn onderschrift, mocht je rondtrappende benen volgen ook leuk vinden. 

Ik ben ook aan het tobben met mijn geweldige witte, we hopen nog steeds op een hoefzweer, maar ik begin het wat somber in te zien. Morgen maar door de hele molen
Het is gewoon domme pech, maar de lol gaat er wel wat vanaf zo.
Maar ik moet nu wel hard aan de bak, zorgen om je paard en werken gaat niet echt samen. Gelukkig is het nog rustig
. Normaal loop ik om de dag maar dit kwam qua planning ook beter uit. Ging goed maar voelde voor het eerst wat spierpijn van de dag ervoor.
En een lege portemonnaie
Mooi dat je loopje lekker ging.
.
Maar op andere dagen voel ik me 16.
Samantha_ schreef:O wat leuk Sall, een wijnfestival!
Leuk altijd hardlopen in andere omgeving.
Germie, waarom zou je in vredesnaam gaan hardlopen als je al moet slapen met diclofenac vanwege de pijn?
Leuk, een nieuw horloge! Ik had eerst een tweedehands ouder model Venu, maar wilde wat meer opties dus die verkocht en heb nu een forerunner.
Ik heb net met m’n trainer gelopen, een PR poging op de 5. En gelukt! Gemiddeld tempo 5:20, totale tijd 26:42. Ging wel stuk, en alleen was dit me niet gelukt.
Ik na afloop zo rood als een tomaat, en hij ziet eruit alsof ie net een kleine wandeling heeft gemaakt.![]()
Dit was ook een mentale training, om te voelen hoe het is als je door moet terwijl je wil stoppen.