Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aight schreef:hoe gaan jullie om met ''onverwachtse'' snacks? Gisteren echt superlekker gegeten overdag, paste ook helemaal binnen mijn macro's, alleen 's avonds onverwachts bij vrienden lekker bij het haardvuur 4 biertjes gedronken. Dat voelt nu achteraf een beetje zonde... Compenseren jullie dat de dagen erna? Of laten jullie het gaan? Ik ben bang (ofja ik wéét) dat met de opkomende zomerdagen, ik wel vaker dit soort avondjes ga hebben
Aight schreef:hoe gaan jullie om met ''onverwachtse'' snacks? Gisteren echt superlekker gegeten overdag, paste ook helemaal binnen mijn macro's, alleen 's avonds onverwachts bij vrienden lekker bij het haardvuur 4 biertjes gedronken. Dat voelt nu achteraf een beetje zonde... Compenseren jullie dat de dagen erna? Of laten jullie het gaan? Ik ben bang (ofja ik wéét) dat met de opkomende zomerdagen, ik wel vaker dit soort avondjes ga hebben
Citaat:!! Home made ijs koffie. Echt heaven.
Espresso maken, paar ijsblokjes toevoegen. En dan koude melk toevoegen. Ik gebruik havermelk, andere low calorie melk kan ook. Mijn melkopschuimer kan koud opkloppen, helemaal chill met opgeklopte melk. In in groot glas en rietje erbij. Met beetje cacao of kaneel. Echt lekker met het warme weer!
Zonnetje81 schreef:Dan begrijpen we elkaar niet. Je zegt ik compenseer niks. Dus als je elke gelegenheid denkt morgen een nieuwe dag kom je ook nergens.