Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik geloof dat zein de zomer ook de "niet-warm" uitvoering hebben. De kleurtjes zijn wisselend, ik heb al wat variaties gehad. Uiteraard geen pasvorm als Nike of Fusion, maar ik vond hem prima voldoen.
samen hebben we 5km gedaan, dat vind ik nu echt nog voldoende voor mevrouw de hond. Het was heerlijk buiten, wat een fijn zonnetje!
Ik ben nog niet een keer wezen hardlopen omdat ik steeds op de tijdstippen waarop ik anders zou gaan iets anders gepland heb en dan later op de dag de energie niet meer heb. Ongesteld zijn helpt zeker niet mee, maar alle kleine dingen tussenrood waarvoor ik 20 minuten heen en 20 minuten terug op de fiets zit slokken ook gewoon tijd op. Hmm, ik denk dat ik het deze week bij alleen de long run hou. Of ik moet morgenochtend de tijd vinden voor een tempoloopje, dan doe ik op vrijdag de long run voor ik vertrek voor een weekendje weg... 

. Ik vind het echt al warm…. Beetje oververhit ondanks 1 shirt zonder hempje eronder wat ik normaal wel doe in de ochtend. Daardoor liep ik ook niet heel lekker. Beetje last van zware benen ook. Had ik die interval beter in het midden van de week kunnen plakken misschien?

Supervixen schreef:Mijn forerunner 645 stond na de 55km ultra aan het eind nog op iets van 12% batterij en toen heb ik niet eens het gpx bestand aangehad. Alleen de laatste 3km ofzo, toen we verkeerd waren gelopen.
Als ik een marathon loop, niet op gpx, dan is ie daarna zo ongeveer voor de helft leeg.
Dus voor een 75km voldoet deze niet. Luxeproblemen![]()
Maar ik ga echt geen 900 euro neertellen voor een horloge.
toch eventjes laten checken door de dokter. Gelukkig niks ernstigs, dus zodra hij erin lag ben ik gaan lopen...