Ik denk geen spruw want daar hebben we beiden geen symptomen van, maar wat dan wel. Ik ben vooral bang dat ik nu weer ongesteld ga worden, zo geen zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Nog een vraag, mijn zoontje drinkt vandaag wat minder dan normaal en net met de voeding was het echt krijsen, aanhappen, loslaten, krijsen. Toen heb ik hem een fles gegeven met gekolfde melk van vanochtend en die had hij binnen no time leeg en was het goed.
Ik denk geen spruw want daar hebben we beiden geen symptomen van, maar wat dan wel. Ik ben vooral bang dat ik nu weer ongesteld ga worden, zo geen zin in
MerleSimone schreef:Aranel schreef:Nog een vraag, mijn zoontje drinkt vandaag wat minder dan normaal en net met de voeding was het echt krijsen, aanhappen, loslaten, krijsen. Toen heb ik hem een fles gegeven met gekolfde melk van vanochtend en die had hij binnen no time leeg en was het goed.
Ik heb dit ook een tijdje gehad rond de 5 maanden, dacht echt dat het klaar was.. Nu nog heel af en toe, en hij heeft door dat er nog een andere wereld is die hij in de gaten moet houden tijdens het drinken. Lastig hoor, aangezien ik steeds een beetje minder kolf.. ik hoop dat het nog een tijd wil!