Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Bij het 15 minuten wachten op 'mijn' locatie, een zéér grote, had eigenlijk iedereen hem juist gewoon op.
Vayo schreef:Dat laatste geloof ik absoluut niet hoor Morrie. Er zijn totaal geen aanwijzingen dat campings dit ineens gaan vragen. Ik heb zelf ook een camping met privé sanitair geboekt en kan daar gewoon terecht zonder dat ze willen weten of je wel of niet gevaccineerd bent.
Toevallig ga ik eind juli naar een evenement waarbij je moet testen of een vaccinatiebewijs moet hebben. Ik was dan echt niet blij geweest met 2-3 maanden wachten. Dat je even moet wachten heb ik begrip voor, maar dit vind ik gewoon laksigheid.
En dan vraag ik me af waarom het ze nu niet lukt (want ze hebben niemand die dit kan), maar over 2 á 3 maanden wel!?
bigone schreef:Lenaatje, ik kan er me nog wat bij voorstellen ook. Wanneer je een gemiddelde bruiloft hebt loopt er van alle leeftijden door elkaar, dan is het toch fijn, zeker voor het bruidspaar dat je gewoon met iedereen kunt praten en feesten zonder bang te zijn dat je bruiloft leid tot positieve gevallen en soms vervelende uitkomst?
Kenyada schreef:bigone schreef:Wanneer jullie dezelfde prik krijgen op dezelfde locatie lijkt me dat geen enkel probleem.
Ja het is op dezelfde locatie en beide dezelfde prik idd!
DuoPenotti schreef:Dat gaat op een feest niet gebeuren.. Dan is test of vaccinatie bewijs zo gek nog niet
Tiggs schreef:Femke_Tweety schreef:Bij het 15 minuten wachten op 'mijn' locatie, een zéér grote, had eigenlijk iedereen hem juist gewoon op.
Bij mij wisselend. Maar je kreeg ook iets te drinken aangeboden en drinken met mondkapje is lastig![]()
Ik heb 'm even afgedaan toen ik het opeens heet kreeg, maar daarna weer gewoon op.
Prairy schreef:Ik heb vanmiddag Janssen gehad. Ook enorme prikangst, ben er zelfs voor naar de psychologe gegaan maar heeft vandaag niet heel veel geholpen ben ik bang.
Te veel herrie om me heen, teveel afleiding. Wel aangegeven dat ik heel bang ben en de arts maakte ervan dat ik flauw kon gaan vallen dus mocht liggen. Kreeg ook uiteindelijk de senior vaccinatie meneer (leuk ding om te zien, dat hielp een beetje)
Ik heb daar een kwartier liggen stressen ongeveer... Wilde zelf al opgeven maar hij niet. Na nog eens 5 minuten zei hij, nog één keer proberen en dan misschien toch maar een andere afspraak maken. En toen gaf mijn hoofd ineens wel groen licht...
Janssen dus. Maar goed ook want ik ga echt niet nog een keer. Ik had alleen een beetje pijn in mijn schouder door de vloeistof maar dat ging redelijk snel weg. Naald deed inderdaad niet echt pijn.
Nu heb ik rugpijn maar dat kan ook komen omdat ik in beweging moest blijven en dus maar 4 kilo aardbeien en frambozen ben gaan plukken en snijden
Nu even in de infrarood sauna tegen de spierpijn. Hopelijk kan dat geen kwaad