Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Ik snap dan ook totaal niet waarom we dan de overheid of de wereld moeten volgen.
In Australië is het drama een man had op een strand geen mondkapje op en werd gewoon door een aantal boaz gegrepen.
Kleine baby’s in ziekenhuizen met hoofd maskers op.
Waarom!!?? Wat willen ze daar mee bereiken. Ik vind het echt schandalig dat er zo met kwetsbare baby’s word omgegaan. Net op de wereld en dan al zo behandeld worden.
En mensen maar zeggen dat alles normaal is? Alsjeblieft open jullie ogen toch, het is totaal niet normaal en het word na mijn idee alleen maar raarder!
Janinevv schreef:Ohjaa, er is ook een leuke arts die verteld over het vaccineren (Alle vaccinaties) en het doel ervan of wat je er mee bereikt en daarmee kun je weer linken naar Bill Gates met zijn theorie dat hij zei in een interview dat als we ons allemaal laten vaccineren de mensheid terug gedronken kan worden.
Maarja ik ben maar een gekkie en mag niet om mij heen kijken wat er in landen om ons heen gebeurd omdat wij het nu nog goed hebben. En wie weet houden we het wel goed maar je moet je afvragen wat daar allemaal gebeurd normaal is.
Janinevv schreef:Electra63 schreef:De BN-ers die nu protesteren, zijn allemaal getroffen door de Corona-maatregelen.
Zij hebben een persoonlijk belang. Ik begrijp dat wel, maar zij hebben amper medische kennis of kunnen niet de gevolgen overzien van het nemen van wel of geen maatregelen.
Ik neem hun daarom echt niet serieus.
Ik snap dan ook totaal niet waarom we dan de overheid of de wereld moeten volgen.
In Australië is het drama een man had op een strand geen mondkapje op en werd gewoon door een aantal boaz gegrepen.
Kleine baby’s in ziekenhuizen met hoofd maskers op.
Waarom!!?? Wat willen ze daar mee bereiken. Ik vind het echt schandalig dat er zo met kwetsbare baby’s word omgegaan. Net op de wereld en dan al zo behandeld worden.
En mensen maar zeggen dat alles normaal is? Alsjeblieft open jullie ogen toch, het is totaal niet normaal en het word na mijn idee alleen maar raarder!
Janinevv schreef:Wat een onzin laat die baby’s lekker COVID krijgen? Dat zeg ik helemaal niet maar alles bij elkaar is gewoon triest. We mogen geen contact meer met ouderen ander half meter afstand, en zoveel meer.
En dan maar denken dat dit helpt? Ik denk dat we met zijn allen een hele rare samenleving aan het creëren zijn vanwege deze regels. En alle regels gelden overal weer anders en overal is het weer.
Fitzroy schreef:Maar lezen jullie viruswaanzinaanhangers dan ook dat in Nieuw Zeeland door zo’n strenge lockdown er alweer tijden geen besmetting is geweest en ze daarom nu weer kunnen versoepelen?
Dus blijkbaar is zo’n strenge lockdown zo gek nog niet.
Cowboy55 schreef:IMANDRA schreef:Ik ben absoluut geen persoon die veel op social media zit, maar krijg spontaan zin om iets te plaatsen met de hashtag #ikdoewelmee
Niet doen. Op social media spreekt men niet (meer) met elkaar. Er wordt alleen maar gezonden maar niemand heeft de ontvanger (nog) aan staan. Tijdverspilling. Bokt is wat dat betreft meestal (nog) wel OK.
Janinevv schreef:Ik hoef geen link neer te zetten: maar Sander nieuws kennen jullie allemaal vast.
En daarin staan de filmpjes vanuit Australië maar er komen al veel meer filmpjes van Australië naar buiten.
Gaat om zijn laatst geplaatste video 3/4 uur geleden ofzo.
Janinevv schreef:Jullie zijn echt erg, er zijn toch echt wel meer mensen die anders denken dan jullie en zijn echt niet allemaal gek. Dat ik als een gekkie word beschouwd omdat je ook andere dingen ziet is wel jammer. Ik heb niks gezegd over dat hele 5G.
Ik geloof nooit dat een vaccin COVID kan tegen gaan omdat anders andere virussen anders ook allang uit de wereld waren. Een vaccin wat nu al bijna klaar moet zijn roept ook al vraagtekens. Normaal duurt dit echt jaren dus waarom dan nu opeens zo snel?
En waarom zouden we ons vaccineren ? Wat is het doel? Ja COVID stoppen. Maar als gezonde mensen zouden we dit virus als lichaam gaan herkennen en anti stoffen in de aanval gaan.
Mijn moeder is vroeger als meisje geënt tegen de bof. Heeft ze het toch nog gekregen bijna overleden. Dan denk ik, dan gaan we met z’n allen iets in ons spuiten (zolang t niet verplicht is) en dan om wat? Om het alsnog te krijgen en of ons immuunsysteem te verzwakken.
En wat als er weer een nieuw virus komt? Hup weer snel een vaccin erin? Ik zie niet zoveel nut ervan in. Maar ik ben geen geleerde of arts in die zin. Maar de artsen spreken ook daarin elkaar tegen. En artsen die anders denken worden ook weer ontslagen. En dan zeggen jullie de overheid word door alle kanten geadviseerd. Maar die hebben ook weer de neus allemaal de zelfde kant op, als je iets anders denkt moet je maar weg. Is ook vreemd toch?
En nee ik denk niet dat er een chip in zit, maar ik vraag me af wat we onze lichamen gaan aan doen.
Karl66 schreef:Ik denk dat je xandernieuws bedoelt en die zal bij de meeste mensen niet bekend zijn, aangezien het een complotwebsite is.
Edit: daar was de rest dus ook al achter
Janinevv schreef:Maar ik zeg niet dat ik gelijk heb.
Maar dat jullie de gang van zaken wereldwijd gewoon normaal kunnen vinden is dan echt heel anders denken.
En dat jullie gewoon willen vaccineren is ook anders denken.
Maar ik geloof totaal niet dat zo’n vaccin COVID kan tegen gaan.
Cowboy55 schreef:Karl66 schreef:Ik denk dat je xandernieuws bedoelt en die zal bij de meeste mensen niet bekend zijn, aangezien het een complotwebsite is.
Edit: daar was de rest dus ook al achter
Dacht al dat ik weer achter liep. Kom niet op de site van Xandernieuws: iedereen weet dat Xander betaald wordt door Zeeuwse mosselkwekers die mossels muteren in opdracht van de Marsianen zodat we onze aluhoedjes afzetten en ze onze gedachten kunnen stelen. Dat hep op Facebook gestaan.
Janinevv schreef:Je hebt gelijk dat we op dit moment of zelfs dit jaar een vreemde en zeker geen leuke samenleving hebben. Maar besef jij ook dat dit soort oproepen en paniekberichten er voor zorgen dat dit nog veel langer duurt !Wat een onzin laat die baby’s lekker COVID krijgen? Dat zeg ik helemaal niet maar alles bij elkaar is gewoon triest. We mogen geen contact meer met ouderen ander half meter afstand, en zoveel meer.
En dan maar denken dat dit helpt? Ik denk dat we met zijn allen een hele rare samenleving aan het creëren zijn vanwege deze regels. En alle regels gelden overal weer anders en overal is het weer.
Janinevv schreef:Jullie zijn echt erg, er zijn toch echt wel meer mensen die anders denken dan jullie en zijn echt niet allemaal gek. Dat ik als een gekkie word beschouwd omdat je ook andere dingen ziet is wel jammer. Ik heb niks gezegd over dat hele 5G.
Ik geloof nooit dat een vaccin COVID kan tegen gaan omdat anders andere virussen anders ook allang uit de wereld waren. Een vaccin wat nu al bijna klaar moet zijn roept ook al vraagtekens. Normaal duurt dit echt jaren dus waarom dan nu opeens zo snel?
ooit van polio gehoord?
En: https://www.vox.com/platform/amp/2018/8 ... -wiped-out
En waarom zouden we ons vaccineren ? Wat is het doel? Ja COVID stoppen. Maar als gezonde mensen zouden we dit virus als lichaam gaan herkennen en anti stoffen in de aanval gaan.
Dan moet je A) het virus al gehad hebben (dus iedereen is een keer geïnfecteerd) en B) moeten die antistoffen langer dan 3 maanden in je lichaam blijven. A is een probleem want dan raakt de zorg overspannen en gaan mensen dood die het níét aankunnen en van B is geen sprake omdat de antistoffen tegen COVID heel snel weggaan.
Mijn moeder is vroeger als meisje geënt tegen de bof. Heeft ze het toch nog gekregen bijna overleden. Dan denk ik, dan gaan we met z’n allen iets in ons spuiten (zolang t niet verplicht is) en dan om wat? Om het alsnog te krijgen en of ons immuunsysteem te verzwakken.
Een vaccin is geen vrijbrief. Een vaccin helpt je lichaam tegen het virus vechten waardoor je minder snel het virus krijgt en áls je het krijgt heb je een milder verloop. Als je moeder niet geënt was geweest was ze mogelijk aan bof gestorven. Een vaccin versterkt je immuunsysteem. Bij de meeste vaccins is dat op dezelfde manier als bij een echt virus. Min het veel hogere risico. Vaccins maken immers gebruik van de reactie van je lichaam.
En wat als er weer een nieuw virus komt? Hup weer snel een vaccin erin? Ik zie niet zoveel nut ervan in. Maar ik ben geen geleerde of arts in die zin. Maar de artsen spreken ook daarin elkaar tegen. En artsen die anders denken worden ook weer ontslagen. En dan zeggen jullie de overheid word door alle kanten geadviseerd. Maar die hebben ook weer de neus allemaal de zelfde kant op, als je iets anders denkt moet je maar weg. Is ook vreemd toch?
Waarom niet? Stel er komt een zeer dodelijk virus waar ze snel een vaccin tegen hebben. Kies jij er dan voor om dood te gaan ipv doet vaccin te nemen?
De meeste artsen die anders denken zijn huisartsen. Geen immunologen/micro-biologen of onderzoekers die ervaring hebben met soortgelijke virussen. Heb jij bronnen van iemand die ontslagen is vanwege een andere mening dan?
En nee ik denk niet dat er een chip in zit, maar ik vraag me af wat we onze lichamen gaan aan doen.
Dat is makkelijk. Hetzelfde (al dan niet beter, bij COVID) als dat je lichaam zou doen bij het echte virus. Maar dan veiliger.