@Linoleum: Ja hier ook een zandloper figuur, maakt veel goed haha. Je traybake klinkt heel lekker
@Dilan: Veel plezier in Friesland, je hebt er mooi weer bij. Je lijstje van gister was nog best netjes voor een cheatdag. Dat is bij mij vaak wel anders
. Ik denk dat ik toch jouw laagjesontbijt een keer ga proberen haha.
@Twilight1: Net lijstje gister! Fijn dat bodypump leuk was. Leuk om zo eens iets anders te proberen. Lijkt me inderdaad niet heel makkelijk uit te vogelen welk gewicht je moet pakken, maar als je het vaker doet weet je het wel snel denk ik.
Als je niet elke training tot het gaatje gaat is het prima om iets minder rustdagen te nemen. Ik doe meestal 5x per week CrossFit, vaak wel voluit want je kunt eigenlijk bijna niet rustig aan doen. Vaak kies ik er 1 training voor om iets lichter te gaan en echt te focussen op techniek. Verder dus elke dag minimaal een uur wandelen, op rustdagen 2 en dan nog wat bodyweight oefeningen (push-ups of squats).
@Marlinde: Een airfryer lijkt me wel handig inderdaad, ik vind het alleen zo'n lomp ding. Geen ruimte voor hier.
@m9ara: Ja die Halo Top is lekker he? Welke smaken heb je? Mijn favo is Birthday Cake, maar had laatst ook Strawberry Cheesecake en die vond ik ook erg lekker.
@Travel_me: Oh vervelend zeg, zo'n feest waardoor je niet kunt slapen. Mijn onderbuurman had er ook een handje van om elke dag mensen over de vloer te hebben en herrie te maken. Heb uiteindelijk een klacht ingediend en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Door jou heb ik zin in nacho's met guacamole
@Kim: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Heerlijk, eten in een sterrenrestaurant! Ik mis dat echt. Ik heb ook zin in marshmallows, zo lekker! Mijn bounty koek was wel oké, maar ik vind het niet de lekkerste van H&C.
@Emma: Net lijstje! Je smoothie klinkt heel lekker.
Hier een beetje een rommelige dag gister. Was met mijn beste vriendin en haar vriend een dagje naar de Soesterduinen. groot kleed mee en lekker eten en heerlijk in de zon gelegen en 8 km gewandeld. het volgende even in een spoiler omdat ik niet weet of dit mag op bokt
:Spoiler:
we hadden een microdosering lsd genomen en dat was heel ontspannen en fijn.
Had vrij gezonde dingen meegenomen om te eten: aardbeien, watermeloen, komkommer met hummus en tortillachips. Uiteindelijk was ik pas om 20:00 uur thuis en verder dus vrij rommelig gegeten en niet mega veel, dus toen heb ik thuis een kleine eetbui gehad. Volgende keer misschien toch meer echte maaltijden meenemen
.
Vandaag een iets magerder lijstje:
L: broodje carpaccio, salade van komkommer, radijs, gekookt ei en dille met een dressing van Yofresh, kwark en een beetje azijn.
T: skinny peach frozen yoghurt
A: rundertartaar met minikrieltjes en sperziebonen
T: Melkunie protein pudding chocolade, 125 gram aardbeien, 2 Oreo's double cream
Totaal: 1700 calorieën
B: uur CrossFit