Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SandravdB schreef:Als het echt enkel bij je buik is zou ik kijken voor cryolipolyse, vet bevriezen, heb ik in verleden keer gedaan, is kuur van drie keer en had toen 14 cm verschil wat zeer duidelijk te zien was. Kostte geloof ik 175 in totaal en bij social deal kun je het nog goedkoper vinden.
Emmaa_ schreef:BlackBeautyZ, hoe lang ben je en wat is je huidige gewicht? Hoe veel sport je? Nooit uitgaan van wat de app zegt, die waarden zijn eigenlijk altijd enorm laag ingeschat.
Anniekskie schreef:Passen jullie trouwens ook je kcal doel aan naarmate je afgevallen bent?
Mijn doel is nu gebaseerd op mijn startgewicht, maar dat is dadelijk natuurlijk te veel.
ItsMe2 schreef:Anniekskie schreef:Passen jullie trouwens ook je kcal doel aan naarmate je afgevallen bent?
Mijn doel is nu gebaseerd op mijn startgewicht, maar dat is dadelijk natuurlijk te veel.
Het is verstandig om dit ongeveer bij elke 5kg die je kwijt bent, opnieuw te berekenen.
Hier nu wel even een moeilijk moment. Ben moe, wat verdrietig/teleurgesteld/niet tevreden met een aantal dingen zoals die op dit moment gaan. En dat soort emoties zorgen bij vaak voor flinke vreetbuien. Gelukkig tot nu toe mij nog kunnen inhouden. Zo nog even een rondje met de hond, nog een glaasje water drinken en en dan lekker op tijd naar bed.
Even een paar virtuele knuffels en een
paar positieve woorden zullen mijn goed doen.
Morgenochtend weeg moment.. ik ben benieuwd..
LadyMadonna schreef:Ik heb vannacht gedroomd over chocola, en marshmallows, en gesuikerde perziken, en en en....
ItsMe2 schreef:Jullie zijn echt super liefDankjulliewel
![]()
Ik ben al even een klein rondje naar buiten geweest met de hond. Ga nu nog even een glaasje water drinken en dan naar bed.
Morgen weer een dag om positief te beginnen!
LadyMadonna schreef:Ik heb vannacht gedroomd over chocola, en marshmallows, en gesuikerde perziken, en en en....
Neverland schreef:Stroopwafels zou ik ook niet kunnen weerstaan hoor!Een traktatie dat je zo goed bezig bent... ?