Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helemaal niet aan gedacht, en idd niet om de hoek vanuit Gelderland haha maar ik zal ongetwijfeld tijdens de 2 weken dat ik er ben wel die kant op gaan, dus ik laat het je weten, lief! 

Bij m'n warming up merkte ik al dat het geen succes zou worden en omdat m'n voet nog steeds moeilijk doet heb ik het heel bescheiden gehouden. Had niet verwacht er nu nog zo'n last van te hebben, dus houd er rekening mee mocht je nog gaan. 
Ben wel heel rustig aan het opbouwen dus zit nu met squat 35 en deadlift 40 kg. Merk wel dat er genoeg ruimte is voor meer. Bench daarentegen blijf ik hangen, ben ziek geweest en heb op bench meteen ingeleverd. Zit nu op 25 kg
Ik baal echt. Gelukkig is deze week in elk geval sowieso een deload, maar toch... 

Ik vind het een hele fijne gym, let me know als je gaat, dan kijk ik even of ik kan afstemmen
Ik zou wel de avond vermijden, omdat ik merk dat het dan (net als in alle gyms) vrij druk kan zijn ook met Power Hour wat gegeven word. Voor de rest heb je alle ruimte om te trainen, een van de weinige gyms die dat echt bied hier in de regio voor zover ik weet.
Laat maar weten, zou leuk zijn om samen te trainen!