Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Heeft iemand ervaring met een behandeling die wallen/kraaienpootjes tegengaat? Hoe heb je het behandeld en wAarom hiervoor gekozen?
Ik wil ook Botox in mijn voorhoofd laten plaatsen. Dit heeft wel met hoofdpijn te maken
Merk overigens dat m’n lichaam zelf meer collageen heeft aangemaakt in m’n lippen. Ben al ruim een jaar niet meer geweest en m’n lippen zien er nog piekfijn uit. Had ook maar 1,5 ml erin zitten
Desi_2409 schreef:@SuzzaneF:Hoe hebben ze bij jou de neuslippenplooi opgevuld? met kleine prikkjes en kleine beetjes of met een canule?
Suzanne F. schreef:Desi_2409 schreef:@SuzzaneF:Hoe hebben ze bij jou de neuslippenplooi opgevuld? met kleine prikkjes en kleine beetjes of met een canule?
Beiden. Eerst moet je zorgen dat er vanaf boven wordt gelift dus vanuit het jukbeen. De rest vul je op in de neuslippenplooi. De ene vult het met canule op en de andere doet er met de naald gewoon iets bij. Met canule word je wat minder blauw is mijn ervaring.
Citaat:heeft een van jullie ervaringen met profhilo?
(ik weet dat er meerdere behandelingen nodig zijn voor een goed resultaat).
c_alsemgeest schreef:Ik heb niet echt verslapping, maar vooral een beetje dof en het zou een oppepper kunnen gebruiken, ivm hormonen die de laatste periode erg uit balans zijn geweest, en nu dat weer op de rit is ben ik even aan het orienteren.
Van peelings krijg ik snel pigment foutjes, dus zat hier naar te kijken of het wat was.