LadyMadonna schreef:Tik je veel met je nagels i.p.v. met je vingertoppen?
Nope. Momenteel werk ik helemaal niet met computer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Maak je schoon zonder huishoudhandschoenen? Sommige schoonmaakmiddelen kunnen ook funest voor je nagels zijn.
vec schreef:Thanks.
Ik laat regelmatig gelnagellak zetten bij nagelstyliste.
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het bij zich zelf doen met bv met pink gellac .
vec schreef:Haha thanks. Had wat gekeken maar niet gevonden.
Zou je me tips kunnen geven qua merk en materiaal?
Betaal nu €27,50 per keer. Dat is wel terug te verdienen met bij mezelf doen denk ik?
LadyMadonna schreef:Ik heb 1 lakje van quida, maar die chipt áltijd... kan ook komen omdat ik niet de quida base&top heb en dat het niet matched.
Pink heb ik zelf geen ervaring mee, maar wat ik ceel hoor: als het moet blijven zitten komt het eraf, en als het eraf moet, blijft het zitten![]()
Sensetionails heeft die peeloff base toch? Zo ja, geen fan van. Je beschadigd toch de natuurlijke nagel
Welmoed: sowieso zijn Ali producten niet getest en gekeurd via de Europese richtlijnen. Momenteel ontstaan steeds meer allergieeen, en een gedachte is dat dat (mede) door Ali /wish/eBay producten komt.
Ik ga ff zoeken of ik dat artikel nog kan vinden.
welmoed__ schreef:Kom even binnen vallen, wat ik heb meegekregen moet er in China getest worden op dieren voor het verkocht mag worden, dus ik koop geen cosmetica bij Ali alleen al met die redenIk heb via marktplaats wat gekocht, nieuwe potjes. Toen ik op AliExpress keek, zag ik dat ze daar te koop waren.
Denken jullie niet dat het bij ome Ali op dieren word getest?Het is dat ik het nu al heb, maar zou het denk ik niet direct daar weer kopen.
AnneJ1995 schreef:Ah dat verandert voor mij de zaak heel sterk. Daar wil ik niet aan meewerken.
Ik vind het alleen lastig dat veel grote merken ook hun producten uit China oid halen, voor zo ver ik weet... Dus wat moet ik dan wel hebben...?