Ik dénk dat ze van het benchen komen.
Want met hipthrusters lig ik hoger dus zouden de plekken lager moeten zitten.
En dat zijn de enige twee oefeningen due ik vandaag op een bank gedaan heb.
Dus lijkt me van een van die twee te komen.
Zitten aan beide kanten.
Nog nooit gehad.
Sinds ik weer train nu zie ik ze wel vaker bij me.

. Dus eigenlijk sinds vorig jaar september 0,0 sport gedaan.
. De gewichten zelf blijven nog wat achter, zitten bijna allemaal 20kg onder wat ik kon (nu: DL 100kg, backsquat 80kg, front squat 70kg, shoulder press 35kg), maar op zich ben ik al wel blij met de gewichten die ik nu op een kleine drie maanden haal, wetende dat ik al een goeie 2/3 jaar bijna niets meer gedaan heb
. Vertrouwen in het proces, beetje bij beetje komt die kracht wel weer terug.
Ik doe het je trouwens nog steeds niet na, de gewichten die je noemt
Is dat je 1RM? Welkom in elk geval!
Had alleen wat last van m'n ene heup... Denk dat het overbelasting is, krijg er last van als ik teveel squat etc en dan gaat het ook weer over als ik dat soort dingen even uit m'n trainingen laat. Vervelend is het wel. Ik zorg dat ik m'n heupgewricht genoeg stretch en opwarm etc maar ik blijf er last van houden af en toe. Volgende week dus maar even niet squatten denk ik.
er is altijd wel ergens iets blauw of stuk alleen soms heefthet wat meer gevolgen.
. Waar zit de pijn precies? Ik zit ook nog met mijn heupblessure. Echt vervelend.
)
. Oa split squats, superman, scorpion, hipabduction. Gisteren ze even nagelopen met de fysio (dus nog niet eens alle sets gedaan) en man man man wat heb ik een spierpijn. Voelt wel goed om eindelijk weer spierpijn te hebben.