kracht zou van mij soms wat pittiger mogen, dit is met eigen weerstand maar daagt daardoor niet erg uit. Maar merk evengoed dat ik spieren opbouw dus vind t vooralsnog prima
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met een uur krachttraining verbrand ik ook wel snel 300 calorieën en dat is voor mij vrij veel.
Verder meestal een circuitje krachttraining, maar nu al een tijdje niet meer. Ben al 34 dagen ongesteld en heb nu ook nog eens last van de arm waar mijn implanon in zit... Begin hem toch wel een beetje te knijpen dat er iets niet goed is.
Na m'n vakantie begin ik aan m'n bulk, dus dan eet ik in een calorie-overschot om meer spier op te bouwen (en daarbij kom je onvermijdelijk ook aan in vet, maar dat kan er later weer af). Ik denk er namelijk nog steeds aan om bikinifitness te gaan doen maar ik weet het nog niet helemaal zeker. 

Helaas had de dokter vanmorgen minder goed nieuws. Met iedere stap vooruit gaan we er weer twee terug.. Ik rijd 2-3x per week en loop ~7000 stappen per dag, maar mijn lichaam kan dit dus nog steeds niet aan. Mijn shinsplints zijn weer in alle hevigheid terug. Morgen gaan we maar weer nieuwe zooltjes opmeten sinds dat mijn huidige blijkbaar niet helpen. Voor de rest moet ik (nog) minder lopen, wat foamroller oefeningen doen en wachten tot mijn MRI in september
had echt helemaal geen energie. Nou had ik ook wel een hectische dag op het werk en nog wat spierpijn van mn padel avontuur vrijdag, maar kon mn armen gewoon bijna niet boven mn hoofd heffen. Hopelijk eenmalig, niets aan zo.
(at pas om 3 uur, was ingebroken in onze auto dus even stress)
Overdag gaat het namelijk altijd wel vrij goed, maar na 20:00...

Citaat:While the meatballs are cooking, spiralize the zucchini into noodles. Heat a large skillet over medium-low heat and add olive oil and butter. Add the garlic and pepper flakes and cook for 1 minute, the stir in the lemon juice. Add the zoodles and toss well to coat. Cook until the noodles softened slightly, tossing often, for about 5 to 6 minutes.