Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:57

Magrathea schreef:
Ik vind het wel gezellig wakker worden, zo'n bolletje haar dat tegen je aan ligt te spinnen <3
Liever dat dan dat er een kind op je bed komt springen :\

Ja precies <3 Mijn hondje is mijn wekker. Een betere wekker bestaat niet! Ideaal <3

Tink89

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:03

Ik vind beesten in bed goor. Haren, kwijl, ongewassen pootjes die in de kattenbak rondgewandeld hebben of buiten in het gras. Brrrrt. Beesten zijn leuk hoor, maar niet op mijn slaapkamer.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:07

Beesten hoef ik ook niet in bed, zeker geen hond brr...
Maar als ik moet kiezen slaap ik liever met 6 bouviers in bed dan met 1 kind :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:42

Beesten in bed vind ik ook echt heel erg goor. God weet waar die pootjes allemaal zijn geweest...

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:44

Nou een kat die s'ochtends over je bed aan het racen is, is ook echt niet grappig.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:48

Maar je hoeft niet altijd seks in bed te hebben he. ;) Dus dan bestaat die kans toch nog steeds?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 11:58

De pootjes van de Jack russel zijn gewoon op eigen erf geweest.
Dus die frummel mag op bed slapen. Niet in bed.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:02

Nou ja de pootjes van mijn kat lopen ook over de vloer en daar loop ik zelf ook over :o
Ik zit er niet zo mee, mijn poezenbeesten krijgen al zo weinig aandacht de laatste tijd en hebben ineens minder ruimte, ik ga ze niet ook nog het bed ontzeggen.
Wanneer we straks wat groter wonen en hun levensruimte niet meer gehalveerd wordt als ik de slaapkamerdeur dichtdoe mogen ze inderdaad nu en dan wel in de woonkamer slapen ofzo :j

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:04

Dieren op bed, in bed of in mijn slaapkamer heb ik ook liever niet hoor. De enige die bij mij in bed mogen zijn mijn vriend en ikzelf :+ Ben overigens ook niet van de dieren aan tafel..een vriendin van mij heeft haar chihuahua op een eigen stoel aan de tafel..ook in een restaurant vragen ze om een stoel voor het hondje. Verschrikkelijk vind ik dat! Weet niet wat ik erger vind, een kwijlend kind of een kwijlende hond aan tafel.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:06

Dat is hier dan weer niet, hoe verzin je het denk ik dan zelfs, hond een eigen stoel.
Overigens gaan onze honden ook niet mee uit eten. Dat vind ik dan weer geen geschikte plek voor huisdieren.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:14

De kat van mij vriend bleef laatst ook liggen, dus mijn vriend legt hem op een bankje. We gaan weer verder en die kat lag er gewoon weer. Dus een soort van trio. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:16

Voor de katten mama's
Afbeelding

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:39

Wings_love schreef:
Dieren op bed, in bed of in mijn slaapkamer heb ik ook liever niet hoor. De enige die bij mij in bed mogen zijn mijn vriend en ikzelf :+ Ben overigens ook niet van de dieren aan tafel..een vriendin van mij heeft haar chihuahua op een eigen stoel aan de tafel..ook in een restaurant vragen ze om een stoel voor het hondje. Verschrikkelijk vind ik dat! Weet niet wat ik erger vind, een kwijlend kind of een kwijlende hond aan tafel.

-O- .

Zo behandelen mensen uit mijn schoonfamilie hun katten en hun chihuahua als hun 'kinderen'. Gaan apart op vakantie, want de katten zijn nog zo klein (1 jaar). Daarnaast kreeg ik een sneer toen ik vorig jaar met een kitten wat speelde op schoot. "Wel voorzichtig he het is nog maar een baby".
Hun oude kat klom gewoon op de tafel als die gedekt was, ging ook aan tafel zitten en kreeg dan vaak wat slagroom of een stukje kip als we aan het eten waren.

Als ze bij ons op bezoek komen nemen ze hun chi mee (waarop onze kat dus naar boven moet vluchten), mét een luiertas met daarin: kleedje om op te spelen, zijn knuffels en een doosje met frollicjes en van die kauwstaafjes. Als we vervolgens in gesprek zijn, blaft de chi continu om aandacht en krijgt vervolgens een frollicje :x .

Ik zeg er maar niets van, want het ligt nogal gevoelig maar ik verbaas me steeds weer...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:43

tsja, mensen met kinderen nemen hun mormel toch ook mee op bezoek?

Ik probeer de jack ook zoveel mogelijk mee te nemen en als we weg gaan zonder haar wil ik ook niet al te lang achter blijven.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:50

Hier mogen de katten gewoon in de slaapkamer, ze verbannen lukt niet want mijn slaapkamerdeur sluit niet. :')
Maar wanneer ik verhuist ben gaat mijn slaapkamer 24/7 dicht en mogen er geen katten meer in, wel krijgen ze samen met de ratten en slakken een eigen dierenkamer maar de katten mogen ook gewoon in de woonkamer/gang/keuken en evt tuin (bij mooi weer).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:50

Jeetje, wat gaat het topic hard :+

Ik vind het ook helemaal niets als mensen (ongevraagd) hun hond mee nemen. Wij hebben zelf honden en die laten we ook thuis als wij ergens op visite gaan.

Hond (kat) in bed vond ik ook nooit wat, maar af en toe komt een van onze honden boven en dan is het toch wel heel gezellig :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:56

Ik vind het anders als er van te voren overlegd wordt of de hond mee kan.
Maar je gewoon voor een voldongen feit stellen en het maar als normaal zien, terwijl onze bange kat onder het bed ligt, vind ik niet fijn.

Een vriendin van mij neemt haar kindje wel altijd mee, maar zij is alleenstaande moeder en haar ex woont in België. Dat vind ik een ander verhaal, vroeger toen ze nog samen waren kwam ze alleen (ook gewoon om even lekker rustig te kunnen bijkletsen) en was papa thuis met kind.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:59

Ayasha schreef:
tsja, mensen met kinderen nemen hun mormel toch ook mee op bezoek?

Ik probeer de jack ook zoveel mogelijk mee te nemen en als we weg gaan zonder haar wil ik ook niet al te lang achter blijven.

Uhm ja, want een kind alleen thuislaten is strafbaar. Maar ook dan zou ik even van tevoren informeren of de kinderen ook welkom zijn. De enige hond die er hier in huis inkomt, is de blindengeleidehond van mijn beste vriendin. De rest blijft maar mooi buiten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:24

Dus? Voor een kind is er een oppas.
Ik vind mijn hond uren en uren na elkaar alleen laten niet oke, dat het niet strafbaar is betekent niet dat het oké is.
Dus als de hond niet mee kan dan blijf ik nooit langer dan een 2 a 3tal uur. Als het even kan breng ik haar naar mijn moeder als die thuis is (die woont een paar straten verder.).
Ik heb bij de meeste mensen liever dat ze de hond mee nemen dan het kind. :=
De enige uitzondering daarop is mijn nichtje.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:34

Ayasha schreef:
Dus? Voor een kind is er een oppas.
Ik vind mijn hond uren en uren na elkaar alleen laten niet oke, dat het niet strafbaar is betekent niet dat het oké is.
Dus als de hond niet mee kan dan blijf ik nooit langer dan een 2 a 3tal uur. Als het even kan breng ik haar naar mijn moeder als die thuis is (die woont een paar straten verder.).
Ik heb bij de meeste mensen liever dat ze de hond mee nemen dan het kind. :=
De enige uitzondering daarop is mijn nichtje.

Dus? Voor een hond is er een oppas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:29

Een hond wel of niet in huis van bezoek... liever niet. Denk dat mijn ene kat hem afmaakt en de ander nooit meer uit zijn schuilplek komt. Terwijl ze wel beiden heel dikke maatjes waren met mijn eigen hond toen die nog leefde. Daarbij, ik heb geen tuin. Heb er ook geen behoefte aan dat dat beest in huis zijn poot optilt, op ons terras (1e verdiep, met houten vloer) gaat pissen of aan onze voordeur ofzo. Bah.
De hond van mijn schoonouders is ook een ongecastreerde, asociale, onopgevoede jack met een eigen stoel aan tafel. Hij krijgt op een bord ook stukjes vlees om te "snoepen". Gelukkig wachten ze wel tot we klaar zijn met eten en zijn alle stoelen bezet, dan heeft ie pech.

Kinderen zorgen met hun flapuit meestal wel voor verhalen die nog jaren in de familie blijven :D

"weet je nog toen jantje boos tegen oma zei dat ie geen haasje over mee mocht doen met X en Y"

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:37

Hier mogen honden gerust op bezoek komen zolang ze niet mijn huis onderpissen of achter mijn katten aanzitten oid.
Straks heb ik een huis met tuin en er komt een traphekje voor de dierenkamer dus de katten hebben een veilige plek en bezoekende honden kunnen met mooi weer naar buiten.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:53

Magrathea schreef:
Nou ja de pootjes van mijn kat lopen ook over de vloer en daar loop ik zelf ook over :o
Ik zit er niet zo mee, mijn poezenbeesten krijgen al zo weinig aandacht de laatste tijd en hebben ineens minder ruimte, ik ga ze niet ook nog het bed ontzeggen.
Wanneer we straks wat groter wonen en hun levensruimte niet meer gehalveerd wordt als ik de slaapkamerdeur dichtdoe mogen ze inderdaad nu en dan wel in de woonkamer slapen ofzo :j

Hier precies hetzelfde. Woon in een studio, dus alles is open. Kan m moeilijk op het balkon leggen. Dan maar een 'gore' hond in bed hoor :D Ik vind huisdieren over het algemeen een stuk hygiënischer dan de gemiddelde mens :') Getver er lopen zoveel smerige lui rond!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:55

:')
Alleen als hij dan s nachts aan zijn 'fluit' gaat liggen likken, klinkt dat toch een stuk minder aangenaam :D

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:57

Kentaro schreef:
:')
Alleen als hij dan s nachts aan zijn 'fluit' gaat liggen likken, klinkt dat toch een stuk minder aangenaam :D

_O-

'S nachts slaap ik meestal hoor hahah! Maar... Bedoel je nou een hond of een smerige vent? :')