Magrathea schreef:Ik vind het wel gezellig wakker worden, zo'n bolletje haar dat tegen je aan ligt te spinnen![]()
Liever dat dan dat er een kind op je bed komt springen
Ja precies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wings_love schreef:Dieren op bed, in bed of in mijn slaapkamer heb ik ook liever niet hoor. De enige die bij mij in bed mogen zijn mijn vriend en ikzelfBen overigens ook niet van de dieren aan tafel..een vriendin van mij heeft haar chihuahua op een eigen stoel aan de tafel..ook in een restaurant vragen ze om een stoel voor het hondje. Verschrikkelijk vind ik dat! Weet niet wat ik erger vind, een kwijlend kind of een kwijlende hond aan tafel.
Ayasha schreef:tsja, mensen met kinderen nemen hun mormel toch ook mee op bezoek?
Ik probeer de jack ook zoveel mogelijk mee te nemen en als we weg gaan zonder haar wil ik ook niet al te lang achter blijven.
Ayasha schreef:Dus? Voor een kind is er een oppas.
Ik vind mijn hond uren en uren na elkaar alleen laten niet oke, dat het niet strafbaar is betekent niet dat het oké is.
Dus als de hond niet mee kan dan blijf ik nooit langer dan een 2 a 3tal uur. Als het even kan breng ik haar naar mijn moeder als die thuis is (die woont een paar straten verder.).
Ik heb bij de meeste mensen liever dat ze de hond mee nemen dan het kind.
De enige uitzondering daarop is mijn nichtje.
Magrathea schreef:Nou ja de pootjes van mijn kat lopen ook over de vloer en daar loop ik zelf ook over![]()
Ik zit er niet zo mee, mijn poezenbeesten krijgen al zo weinig aandacht de laatste tijd en hebben ineens minder ruimte, ik ga ze niet ook nog het bed ontzeggen.
Wanneer we straks wat groter wonen en hun levensruimte niet meer gehalveerd wordt als ik de slaapkamerdeur dichtdoe mogen ze inderdaad nu en dan wel in de woonkamer slapen ofzo