En wauw Jolien wat een prachtige kleur die 1995 Hij staat je ook erg mooi!
Donnar wat een mooie ogen heb jij zeg! En een goede buit zo te zien. Ik heb fahrenheit zelf ook en ik gebruik hem ontzettend veel, echt een fijne kleur Absinthe zou ik ook nog wel willen hebben!
ElineS
Geplaatst: 04-03-17 01:38
Bedankt iedereen voor de reacties en sterkte wensen. Het valt allemaal wel mee. Oog kan weer open ondertussen. Is alleen blauw en paars... Wat wel grappig was, want ik had gisteren blauw en paarse oogschaduw op, dus vanochtend dacht ik dat het nog de oogschaduw was. Probeerde het weg te poetsen, maar nee. Het loopt zo mooi en geblend in elkaar over Helaas zit het niet helemaal op de goede plek
@Kaygee: Echt? Lijkt me dat je dat toch wel kent. Je maakt altijd zulke goede geblende looks! Deze is ook echt prachtig. Knalt van het scherm. Nu heb ik ook zin om dit te doen.. Maar ik moet even wachten voordat ik weer kan make-uppen haha. Of ik moet 1 oog doen wuhaha.
@Friemel: Ik weet niet waarom, maar ik krijg gewoon honger van de naam Honey Butter Het klinkt zo.. Yummie. Mooi palettje ook, die eerste. Doet me wel erg denken aan de chocola palletten die ze al hebben.
@Jolien: Mooie zachte dromerige look Jolien. Vind het je erg goed staan deze kleuren en de lipkleur. 1995 vind ik mooier dan Mile high, maar beide zijn gaaf. Wenkbrauwen zijn nu veel zachter en zien er meteen natuurlijker uit.
@Niniane: Dat eerste palletje! HEBBE
@Donnar: Prachtig. Ik wilde het inderdaad ook vragen, over je huid, of je een filter gebruikte, omdat het wel heeeel glad is zo Kon men maar zo'n huid hebben. Je make-up is prachtig. Je oogschaduw en je wenkbrauwen.. Iedereen begint met geel te werken ineens Zin in de zomer meiden?
Kaygee, wat een prachtige ooglook! Fantastisch dat geel
Mondy, je kan het prima hebben hoor geen foundation! Mooie huid heb je
Donnar, gave look en inderdaad mooie huid
Vraagje, ik heb een cadeaubon van €50 voor bol.com en zat bij de make-up te kijken en nu werden er ook een paar colourpop liquids aangeboden. Ik vroeg mij af of dit dan ook de echte zijn? Iemand hier ervaring mee?
Marrit13
Geplaatst: 04-03-17 09:02
Op de Nederlandse FB pagina van CP wordt hiervoor gewaarschuwd, dus ik zou het niet doen Vente
Nee echt niet Eline ik deed altijd wel voor de kleur een neutrale kleur in de crease om het blenden te vergemakkelijken. Maar nooit daarna. Ik probeerde altijd de kleur goed uit te blenden wat niet altijd goed uitpakt.
Even reactie via telefoon maar mooie looks kwamen er voorbij!
Jolien vind jou wenkbrauwen heel mooi zo!
Die too faced pallettes wauw! Hebbbennn!
Eline sterkte het ziet er naar uit.
linoleum
Geplaatst: 04-03-17 11:28
Eline, je bedoelt dat de chocolate palettes van Too Faced op de oude palettes lijken Vind deze collectie van Too Faced weer lijken op de producten waarom ik het eerder zo'n mooi merk vond. Vind al die chocolade en pindakaas verpakkingen niks. Het is make-up, geen eten.
Deze twee zijn ooit mijn allereerste high end make-up aankopen geweest, in de periode dat Sephora nog in Nederland zat. Dat zal dus zo'n 6/7 jaar geleden zijn geweest. Heb ze paar jaar geleden aan mijn zusje gegeven, geloof dat zij ze nog steeds regelmatig gebruikt.
Kaygee, toch leuk dat je hier zo nog steeds van elkaar leert, zelf al kun je al zoveel!
Mondy
Geplaatst: 04-03-17 11:35
Gisteren mijn cp pakketje binnen gehad
Erg blij mee al is niet alles zoals ik in gedachten had.
De lippiestix Chi Chi en chateau waarvan chichi te rood is voor wat ik eigenlijk wilde maar toch een erg mooie kleur.
Van de oogschaduw (wat voelen die fijn aan ) is de roze te minimaal..die had echt meer roze mogen zijn.
Van boven naar beneden.
Chichi en chateau lippiestix
Dan Come and get it Cusp Nilionair Elixir (wauw dat pigment !!) Eye candy
Vandaag de eye candy en Come and get it op. Nog even uitvogelen hoe ik die meer kan laten knallen.
Naar de kapper geweest en een blush palette gehaald van revolution. Dus een mooie smoes om mn ogen toch net wat anders op te maken nu. En qua roze tevreden nu De huidskleur en roze van t unicorn palette met daarom de candy en Come and get it van cp. Dat is meer wat ik in gedachte had. Een iets perzikkleur blush met een kleine higlight maar daar ben ik toch nog te voorzichtig mee geweest denk ik. En de lippiestix chateau erbij
marlonFloris
Geplaatst: 04-03-17 17:05
Mondy mooie look! Vind deze rustige kleuren je ook mooi staan.
Kaygee ook weer een super look!
Joolien die lipkleur is erg mooi! En deze roze look kun je goed hebben.
En hier mijn sleek aanwinsten ben er zo blij mee!
Close up van de 2 specials en zoals te zien dus helemaal niet gebruikt. Niet eens geswhatst(?raar woord)