Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche81 schreef:ShadowFax: ik kan prima met 12 uur toe. Op zwaardere dagen leeg ik hem 3 x, anders 2 x.
Overigens had ik hetzelfde probleem met de lengte, vandaar nu ook een MeLuna Shorty.
Zilfstar schreef:Hey dames... ik weet een ander "ding" maar wellicht hier toch ook ervaringen ermee. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de wasbare maandverbanden. En dan mn die op cute cotton en dan de imsevimse. Hoe bevallen deze? Is het ook iets voor tieners (die op de fiets n school moet). wat is der ervaringen hoeveel je er op een dag gebruikt met beetje normale bloedverlies etc?
(Ik denk erover voor mijzelf en voor dochter een startpakket aan te schaffen en dan evt aan te vullen met een x tal regular pads. dus zoek beetje naar "hoeveel heb je er nodig")
en wat zijn de ervaringen met het wassen, hoe schoon worden ze? is die vlekverwijderaar bijv een must? En hoe zijn der ervaringen met wasnoten en wasbare verbanden? En kunnen ze in de wasdroger? sorry vel vragen...
(NB cup is hier geen optie om persoonlijke redenen)
Bambi1995 schreef:Ik kon nu de organicup testen. Ik ben heel tevreden. De organicup past super op de eerste 3 dagen. Ik lek vaak helemaal niets. De 4e dag word het toch weer wat krapper en past de organicup niet meer. Ik krijg hem niet uitgevouwen en dan zit hij toch wat onprettig. Mijn meluna cup is juist beter voor de laatste dagen van de menstruatie dus die draag ik dan. Dus met twee cups kom ik de menstruatie wel door. Heel fijn!
Niniane schreef:Bambi1995 schreef:Ik kon nu de organicup testen. Ik ben heel tevreden. De organicup past super op de eerste 3 dagen. Ik lek vaak helemaal niets. De 4e dag word het toch weer wat krapper en past de organicup niet meer. Ik krijg hem niet uitgevouwen en dan zit hij toch wat onprettig. Mijn meluna cup is juist beter voor de laatste dagen van de menstruatie dus die draag ik dan. Dus met twee cups kom ik de menstruatie wel door. Heel fijn!
Jaloers, want wat ik ook doe, ik blijf op mijn zware dagen doorlekken met dat kreng. Word er niet goed van.