Nog een lekker rondje gelopen vandaag
NELLEKE, hoe gaat het met je knie nu?
ROXANNE, leuk voor de afwisseling, hier zijn de fietspaden bezaaid met takken en blad door het slechte weer, alleen maar bomen langs de fietspaden helaas.
BIANCA, daar wil ik het ook voor doen, super van je
En ondanks dat ik dat graag wil bereiken kan ik de motivatie helaas niet echt vinden.
Ik weet eigenlijk niet of hier loopgroepen zijn. Zie altijd 1 groep lopen maar zijn oudere mannen die dat al jaren doen
En verder ook niet iemand waar ik mee zou kunnen gaan. Toch ga ik volgende week op pad voor nieuwe schoenen, misschien dat de motivatie dan toch beetje terug komt. En anders m'n zus maar mee op de fiets ofzo
Ik heb nog een "gewone" fitness broek komt met de tijd vast wel.
Eerst maar is zien dat ik de smaak hoop ik te pakken krijg
)
Is toch iets mis met onze humane zorg hoor. Als jij het wil moet je zo'n enting gewoon meteen kunnen krijgen 

Hier was de HAP niet voor en moet maandag maar naar mijn eigen huisarts. Dus ik 1) verteld dat overal wordt geadviseerd om met een dergelijke wond wel een tetanus prik te halen 2) verteld dat ik begin 2006 voor het laatst ben geënt en dus langer dan 10 jaar geleden 3) ik morgen weer in het buitenland zit en dus niet langs mijn eigen huisarts kan 4) geen risico wil nemen als je het kan voorkomen met een prik die in nog geen 5 min. is gezet en 5) omdat ik maandag bij mijn eigen huisarts sowieso te laat ben voor een booster omdat die binnen 72u gezet moet zijn... *zucht*