Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:09

Wat een prestatie!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:11

Dit was dus een aantal jaar geleden.. Ik herken mezelf (gelukkig) niet eens meer op de fotos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ennu is het zo :

Afbeelding

Afbeelding

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:12

Wauw! Ik vind mensen die zoveel afvallen ook altijd zo veel knapper geworden :o

Je bent een voorbeeld voor veel vrouwen :j

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:12

gribaldi schreef:
Heel knap! Hoe lang ben je als ik vragen mag :)

Haha ja dat geloof ik, nogmaals erg knap!

Ik ben 1.68.5 haha, dus eindelijk ook een goede BMI.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:13

Wauw, wat supergoed! Knap zeg, 36kg is veel! Heb je een specifiek dieet gevolgd of ben je gewoon anders gaan eten?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:13

gribaldi schreef:
Wauw! Ik vind mensen die zoveel afvallen ook altijd zo veel knapper geworden :o

Je bent een voorbeeld voor veel vrouwen :j

Dankjewel <3

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:14

Wat een mooi resultaat!

Door de jaren heen ben ik 45kg afgevallen en ik vraag me af hoe het met jouw huid zit? Is die mooi strak of zit je net als ik iets losser in je vel? :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:15

@ Secrible : Nee ik ben gewoon gezond gaan eten, ik was nogal een hele grote snoep kont/ emo eter haha. Dus toen ik al die zoetigheid en snoep en frisdrank heb geminderd of sommige zelfs niet meer heb gepakt scheelde dat zo'n enorm end! Ben ook niet overdreven veel gaan sporten, 3 keertjes in de week en dan kort cardio en de rest krachttraining. Maar bij mij was het gewoon dat ik zo enorm veel snoepte en vet en suikers binnen kreeg..

@ phormicola : Bijna alles is eigenlijk mooi mee terug gevormd! Scheelt ook nog omdat ik redelijk jong ben, ik ben nu inmiddels 25. Het enige waar ik eeeeenorm van baal en wat me wel onzeker maakt zijn mijn borsten. Door dat ik zo stevig was had ik ook hele volle borsten, een grote D, nou was dat ook niet alles maar nu heb ik een kleine B.. En ik mis ze toch wel!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:22

Tjeetje phor, wist niet dat jij zo zwaar bent geweest! Dacht dat jij altijd strak en droog was haha :D

Hmm, borsten herken ik wel, hoewel ik in cupmaat niet achteruit ben gegaan. Ik ben van 85E nu naar 65-70F gegaan. Borsten zijn wel echt flink kleiner geworden. Mijn man vind het ook wel genoeg geweest nu haha, dat is een borstenman dus die vindt het soms wel jammer. Maar mijn zelfvertrouwen maakt het dan weer helemaal goed

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 11:40

Haha nou Phor dat dacht ik ook hoor :P Ook knap trouwens 45 kilo! En dan klaag ik over 5 :')

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 12:26

@pradaatje Wauw super dat je dat hebt bereikt door je eetpatroon aan te passen en te gaan bewegen! En ook netjes dat je er de tijd voor hebt genomen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:37

Oh nee ik heb jarenlang 115kg gewogen hoor! :oo

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:43

Ik eet gezonder (ontbijt een bakje yoghurt (zonder suiker!!) en een appel en smiddags eet ik soms (lang verhaal, ik probeer wel middag te eten) en savonds verschilt, daarnaast een a twee keer per week iets te snoepen (maar wel gezond houdend) gister had ik n taart gemaakt voor mn ma en die gaan we zo met zn allen eten, daar kom ik niet omheen.... en ik let wel op wat gezond is ;)
Ik ben niet zo heel groot
Ben momenteel bezig met klussen , de 30 day ab challenge en 39 day plank challenge , daarna nog wat simpele oefeningen en af en toe paardrijden (paard zn tand is getrokken... gesneden... en kan nu dus even niet rijden)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:50

phormicola schreef:

Nee joh :oo

Ik ben jaloers op jullie discipline :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:00

Mijn borsten zijn ook behoorlijk jammer prada :') Het is dat ze nu al jaren zo zijn en ik ook wat ouder aan het worden ben, maar ik was er vroeger echt verdrietig over.
Als ik ooit nog geld heb laat ik ze strak trekken en nog kleiner maken, van B naar A bijvoorbeeld. Ik vind kleine boobies mooi :D

Mijn huid is helaas wel losser. Vooral bij mijn buik en bovenarmen. Nu meer dan tien jaar later is het wel strakker dan voorheen gelukkig.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:02

Haha moet wel lachen om je post :') Vind het voor mij een positieve insteek!
Spoiler:
(heb thuis gelukkig een billenman :)) )

Bovenarmen kun je wel strakker krijgen met gewichten :P Buik tja zou dat vel ook wel weg willen maar dat hoort zo hoor ik altijd :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:03

gribaldi schreef:
phormicola schreef:

Nee joh :oo

Ik ben jaloers op jullie discipline :')

Ah joh, discipline komt en gaat. Wat belangrijk is zijn nieuwe gewoontes en een reset van wat je normaal vind. Vroeger vond ik een kaasstengel met een chocomel een normale snack. Nu zie ik aardbeien als snoepjes.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:07

Eten gaat prima, nergens last van. Alleen sporten zou ik wat meer moeten/kunnen doen. In de weken dat het toen zo warm was heb ik echt niks gedaan. En nu nog steeds niet :')

Ik wacht op regenachtig weer dan kan ik mij er prima toe zetten..
Op het moment werk ik wel veel buiten naast mijn gewone werk dus krijg dan wel de beweging :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 17:21

Wauw, flinke verandering Pradaatje! Echt heel mooi :j En grote borsten zijn ook niet alles. Ik denk niet dat mijn rug een grote D-cup leuk zou vinden..
In het resetten van wat je gewoon vindt, kan ik me ook wel vinden inderdaad. Vroeger vond ik het heel normaal om de hele dag door sinaasappelsap of chocomel te drinken. Nu is dat echt een traktatie als ik bij mijn moeder thuis kom, de rest van de tijd drink ik gewoon water of thee.

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:47

Ik verbaas me inderdaad het meeste over wat je eigenlijk binnen krijgt via drinken. Iedereen weet dat een boterkoek niet gezond is. Maar veel vergissen zich in wat er allemaal in de sapjes uit de supermarkt zit.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 23:58

Pradaatje wat een verschil! Knap zeg! Je zie aan je dat je lekkerder in je vel zit!

Ik moet hier ook maar vaker meepraten, blijft leuk om interesses te delen en tips van elkaar te krijgen! Zo had ik van de week een meting met m'n coach en een andere bekende blogger en daar waren meer fitte meiden, leuk om te horen wat iedereen doet en de verschillen in voeding enz!

Mijn coachingstraject is vorige week afgelopen (met een super positieve meting, dat wel), ik ben nog steeds erg gemotiveerd maar ik snack wel wat sneller. Niet heel erg maar ik wilde m'n eten blijven opschrijven maar ik ben druk met van alles en nog wat en dan schiet dat bijhouden/opschrijven er wat bij in. Omdat ik het nu niet meer opschrijf weet ik ook niet goed meer wat ik allemaal heb gehad. Komt wel weer!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 00:20

ILoveJip schreef:
Ik verbaas me inderdaad het meeste over wat je eigenlijk binnen krijgt via drinken. Iedereen weet dat een boterkoek niet gezond is. Maar veel vergissen zich in wat er allemaal in de sapjes uit de supermarkt zit.

ik ben er op gaan letten, enneh , ik neem water en thee voortaan! :') (oke dan vergeet ik al te drinken :') )

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:18

Van sommige dingen schrik je echt! Ik ben juf en zie veel verschillende pakjes die de kinderen drinken. Soms spiek ik wel eens op de etiketjes... Niet gek dat sommige de hele dag aan het stuiteren zijn....

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 13:39

vandaag de 62 kilo behaald *\o/* vandaag officieel 5 kilo afgevallen :)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 16:22

Afbeelding
Vriendje <3 *\o/*

Deze week verder niet kunnen lopen want had niets bij op kot om mijn sleutels + gsm in kwijt te kunnen. Maandag heuptasje meenemen en dan voor het eerst in mijn leven op een finse piste lopen :=