Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:Mars schreef:Leuk een inner conch! Is nog steeds mn favo piercing hoewel ik ook trots ben op mn daith![]()
Voor de daith mensen: ik las dus dat deze bekend staat om mensen van hoofdpijn en migraine af te helpen. Sinds ik mn daith heb heb ik idd ook veeeel minder hoofdpijn en zijn aanvallen ook sneller weg. Meer mensen met deze ervaring?
Is één van de redenen voor mij geweest om te nemen en JA ik heb idd minder last, het is niet helemaal weg maar echt minder vaak en in mindere mate
Drunksheep schreef:Kan je ook niet voor gold anodized titanium gaan? Dat is geen coating maar een soort reactie van het titanium waardoor het verkleurt. Het blijft dan gewoon van dezelfde kwaliteit (implant grade als je de goede kiest), alleen is het verkleurd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anodiseren
Djoopie schreef:Even een kort vraagje: vanaf het hoeveelste gaatje in je oor zit je echt in kraakbeen? Ik zag gisteren iemand met alleen een piercing waar ongeveer gaatje 5 zit (gok ik) dit leek niet door kraakbeen en als ik bij mijzelf voel zit het of erg aan de rand of half in kraakbeen dat lijkt me niet gezond zo aan de rand van je kraakbeen... maar vond m wel heel gaaf