Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dragan2008 schreef:Ik neem havermout altijd met wat honing of hagelslag, anders vind ik het idd te flauw. Of banaan erdoorheen is ook wel lekker
secricible schreef:Alle dikgedrukte dingen zijn koolhydraatbommetjes.
Advies als je minder koolhydraten wil
Yoghurt vervangen voor alleen kwark, geen cornflakes gebruiken.
Fruit beperken tot 2x dd (bananencake bestaat voor groot deel uit banaan en meel en dat is ook beide khd)
Meer groente eten
Minder aardappels
Zo'n ovenkrokant is koolhydraten zonder voedingswaarde dus schrappen.
blubblabhoi schreef:secricible schreef:blubblab: heb je zelf geteld hoeveel kcal je nu binnen krijgt? inclusief bakvetten e.d.?
ik probeer minstens 1200 kcal en maximaal 1400 kcal binnen te krijgen, ik gebruik myfitnesspal
Emmaa_ schreef:blubblabhoi schreef:
ik probeer minstens 1200 kcal en maximaal 1400 kcal binnen te krijgen, ik gebruik myfitnesspal
Heb je je BMR wel eens uitgerekend? 1400 is namelijk echt aan de lage kant, vooral als je het dagelijks eet. Je sport relatief veel, beweegt in ieder geval veel, dan heb je ook wat meer nodig... In de openingspost staan een hele hoop handige links en tips om dit uit te rekenen
blubblabhoi schreef:Emmaa_ schreef:Heb je je BMR wel eens uitgerekend? 1400 is namelijk echt aan de lage kant, vooral als je het dagelijks eet. Je sport relatief veel, beweegt in ieder geval veel, dan heb je ook wat meer nodig... In de openingspost staan een hele hoop handige links en tips om dit uit te rekenen
Oh bedankt voor de tip! Ik dacht dat ik wel redelijk goed zat zo, ik zal eens naar de links kijken
xJitskee schreef:Lijstje voor vandaag:
O: bak yoghurt met citroen en bloedsinaasappel (ong. 380 gram denk ik, heb niet de hele bak opgekregen)
L: 2 vk boterhammen, plakje ham, plak kaas en gebakken ei
A: kipfilet met spelt spaghetti, tomaatjes en paprika
B: uur krachttraining, verder wat stalwerk
Dragan2008 schreef:Elena, voel je je altijd zo tijdens de menstruatie?
Ik ben vandaag begonnen met de 30 day ab challenge. Vind het leuk om er zo mee te beginnen. Na die 30 dagen wil ik het wel blijven onderhouden. Maar wil naast cardio dmv wandelen en crosstrainer ook iets doen om wat strakker te worden
Dragan2008 schreef:Anders misschien eens met je huisarts bespreken of er iets aan te doen is? Lijkt me niet heel gezond als het iedere menstruatie zo heftig is