Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Gewonnen! Wel een pittige wedstrijd. We stonden snel 2 punten achter, maar konden gelukkig aanhaken. Ruststand 4-6 voor ons. 2e helft voorsprong kunnen behouden, eindstand 7-9. Erg weinig doelpunten dus. Ik heb vooral lekker staan verdedigen. Aanvallend liep het niet zo..
Baken dide, maar wel fijn dat je hebt kunnen spelen. Hoe gaat het nu met je nek?
arjaaaaa schreef:Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen waar je je goed bij voelt! Plezier is tenslotte het allerbelangrijkste!
Wij hebben vorige week gelijk gespeeld, wederom wilden ze niet vallen. Het spel is niet verkeerd, maar als je ze er niet in gooit..
Vandaag hebben we een inhaal wedstrijd, tegen de ongeslagen nummer 1. Ik ben er niet bij, ben een weekendje weg.
In de zaal gaan we terug naar 4 heren, mogelijk wordt vandaag al bekend welke dat zullen zijn, wel fijn om wat meer vastigheid te hebben. We oefenen de 12e en de 19e. We hebben door het samenvoegen van de 3e en 4e klasse best een zware poule. Wij zijn volgens mij de enige ex-4e klasse en er zitten 2 degradanten uit de 2e klasse bij..
O en sinds afgelopen week neem ik de vrije ballen in mijn vak!
arjaaaaa schreef:Jullie nog geoefend gisteren?
Wij hadden dezelfde tegenstander als we hebben tegen geoefend op het veld. Toen al vrij overtuigend gewonnen. Zij zijn op het veld ongeslagen kampioen geworden in de breedtesport, dus hadden verwacht het er beter vanaf te brengen dan bij een vorige wedstrijd.. maar... wij wonnen met 28-11, zij zijn er geen moment aan te pas gekomen. Ze gaan in de zaal 3e klasse spelen, ik wens ze succes!
Heb een hele lekkere wedstrijd gespeeld, was erg goed op schot. (En kreeg erg weinig druk) heb er uiteindelijk 8 gescoord (en max 15 x geschoten) en ook nog veel rebound gepakt en kreeg 5 min voor tijd een publiekswissel. Echt heerlijk om zo lekker in de wedstrijd te zitten!
arjaaaaa schreef:We speelden tegen NQL.
Haha, ja, wie weet, eerst maar eens zien of ik vaker zo'n lekker schot heb.
Jammer dat de coach niets tegen je zegt. Flauw. Totdat hij je nodig heeft als reserve zeker
arjaaaaa schreef:Wow, dat ziet er nog niet zo lekker uit.
Wij zijn klaar voor de competitie, ware het niet dat we in een pittige poule zitten. Nu de 4e klasse weg gevallen is in de zaal, spelen we dus 3e klasse. De tegenstander van vandaag is een degradant van de 2e klasse. Inmiddels hebben ze 2 nieuwe goede spelers aangetrokken en strijden ze op het veld voor het kampioenschap in de 2e klasse. Wordt waarschijnlijk gevalletje kansloos voor ons..
arjaaaaa schreef:De eerste helft ging nog wel, we stonden al snel 5-1 achter, maar met rust was het 9-4. Halverwege de 1e helft schoot hetbin mn kuit, dus eruitbgegaan. Ik kreeg het er helaas niet uit gelopen, had er heel graag weer in gewild!
2e helft was niet zo best, eindstand 26-9.
Lessen uit halen en snel door naar volgende week!
arjaaaaa schreef:helaas niet. Met mn kuit had ik wel kunnen spelen, maar er kwam corona tussendoor.
Maar we hebben zaterdag wel gewonnen, terwijl ik ziek op de bank lag heeft mn team een top-wedstrijd gespeeld. heel jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Nu weer ongeveer opgeknapt, gisteravond weer meegetraind, maar had het er wel zwaar mee. Zaterdag verwacht ik wel te kunnen spelen.
Hoe gaat het met jouw vinger?