Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arjaaaaa

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:49

Gewonnen! Wel een pittige wedstrijd. We stonden snel 2 punten achter, maar konden gelukkig aanhaken. Ruststand 4-6 voor ons. 2e helft voorsprong kunnen behouden, eindstand 7-9. Erg weinig doelpunten dus. Ik heb vooral lekker staan verdedigen. Aanvallend liep het niet zo..

Baken dide, maar wel fijn dat je hebt kunnen spelen. Hoe gaat het nu met je nek?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-22 20:38

arjaaaaa schreef:
Gewonnen! Wel een pittige wedstrijd. We stonden snel 2 punten achter, maar konden gelukkig aanhaken. Ruststand 4-6 voor ons. 2e helft voorsprong kunnen behouden, eindstand 7-9. Erg weinig doelpunten dus. Ik heb vooral lekker staan verdedigen. Aanvallend liep het niet zo..

Baken dide, maar wel fijn dat je hebt kunnen spelen. Hoe gaat het nu met je nek?

Oh ook weinig doelpunten inderdaad, maar wel 2 puntjes! Fijn!

Voel dat ik wat heb gedaan gister, ookal waren het maar een paar minuten, maar dat hoort er een beetje bij denk ik. Morgen met trainen maar verder kijken.

Hoe ziet jullie zaalcompetitie eruit? Nog bekenden?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:52

Vanuit t veld komen we de tegenstander van afgelopen zaterdag tegen. De rest hebben we al een hele poos niet tegen gespeeld. Wel fijn dat we een x niet tegen regio Rotterdam hoeven. Scheelt veel reistijd.

Jij? En al gesproken over aansluiten bij 1 in de zaal?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 12:22

Wij zijn met een gemiddelde leeftijd van 49,6 een keer niet de oudste uit de poule! **\O/** een tegenstander met 54,2 als gemiddelde leeftijd zit bij ons. Beetje gemixt. Sommige ken ik wel, andere niet. Ook weer tegen onze stadsgenoot! Lekker dichtbij :+

@Arja: weinig doelpunten idd! Maar gefeliciteerd met de puntjes!
@Dide: hopelijk voor de zaal weer helemaal hersteld. Zelfde vraag, zou je weer naar 1 willen?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:19

Hoe gaat het met je nek Dide? Weer kunnen trainen?
Zaterdag wedstrijd?

Wij gaan met goede moed de wedstrijd tegemoet. Lekker getraind deze week. Totaal uit m'n comfort zone heb ik getraind op vrije ballen nemen. Normaal geef ik ze aan. Maar ging best goed! Dor mn lengte kan ik ze nemen zonder naar achter te bewegen en gooide van zo dichtbij er best wat in! Nog even door oefenen en misschien dat ik ze dan in de wedstrijd ook wel ga nemen..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-22 19:43

Ik dacht ineens: waar is dit topic eigenlijk gebleven, had hem weer eens per ongeluk ontstipt :+

Nog gewonnen Arja?

Wat een gemiddelde leeftijd Angel _O- Dan ben jij een "jong bloempje" in je team ;)
Ik heb besloten in de zaal "gewoon" weer terug te gaan naar 2. Trainer wilde me graag erbij houden, maar ik vind de sfeer in 1 momenteel echt bagger. Het loopt ook voor geen meter. Nee, dan ga ik liever met oud 1e teamgenootjes in 2 spelen en daar de boel op zijn kop zetten :))

Kan me niet herinneren dat ik ooit officieel een wedstrijd in 2 ben gestart afgelopen 11 jaar, eens moet een eerste keer zijn _O-

Jullie oefenprogramma voor de boeg?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:24

Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen waar je je goed bij voelt! Plezier is tenslotte het allerbelangrijkste!

Wij hebben vorige week gelijk gespeeld, wederom wilden ze niet vallen. Het spel is niet verkeerd, maar als je ze er niet in gooit..

Vandaag hebben we een inhaal wedstrijd, tegen de ongeslagen nummer 1. Ik ben er niet bij, ben een weekendje weg.

In de zaal gaan we terug naar 4 heren, mogelijk wordt vandaag al bekend welke dat zullen zijn, wel fijn om wat meer vastigheid te hebben. We oefenen de 12e en de 19e. We hebben door het samenvoegen van de 3e en 4e klasse best een zware poule. Wij zijn volgens mij de enige ex-4e klasse en er zitten 2 degradanten uit de 2e klasse bij..

O en sinds afgelopen week neem ik de vrije ballen in mijn vak!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-22 11:31

arjaaaaa schreef:
Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen waar je je goed bij voelt! Plezier is tenslotte het allerbelangrijkste!

Wij hebben vorige week gelijk gespeeld, wederom wilden ze niet vallen. Het spel is niet verkeerd, maar als je ze er niet in gooit..

Vandaag hebben we een inhaal wedstrijd, tegen de ongeslagen nummer 1. Ik ben er niet bij, ben een weekendje weg.

In de zaal gaan we terug naar 4 heren, mogelijk wordt vandaag al bekend welke dat zullen zijn, wel fijn om wat meer vastigheid te hebben. We oefenen de 12e en de 19e. We hebben door het samenvoegen van de 3e en 4e klasse best een zware poule. Wij zijn volgens mij de enige ex-4e klasse en er zitten 2 degradanten uit de 2e klasse bij..

O en sinds afgelopen week neem ik de vrije ballen in mijn vak!

Oh hadden jullie een wedstrijd verzet dan?
Gingen de vrije ballen goed vorige week? :D kan mij inderdaad goed voorstellen dat je die met je lengte makkelijk kunt nemen! Ik moet het van snel schieten hebben :')

Lekker jullie zelf uitdagen in die poule en kijken waar je kunt komen! *\o/*
Voor zelfde geldt hadden jullie bij onze vereniging in de poule gezeten, had me wel grappig geleken _O-

Gister beslissing bij rest van het team aangekondigd. Kreeg al berichten van: wil je alsjeblieft af en toe nog wel invallen :?

Gok dat het veel doorrijden van wedstrijd 2 naar 1 en andersom wordt als het past. Zitten namelijk in de zaal zo goed als niet gekoppeld.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 13:49

Jullie nog geoefend gisteren?

Wij hadden dezelfde tegenstander als we hebben tegen geoefend op het veld. Toen al vrij overtuigend gewonnen. Zij zijn op het veld ongeslagen kampioen geworden in de breedtesport, dus hadden verwacht het er beter vanaf te brengen dan bij een vorige wedstrijd.. maar... wij wonnen met 28-11, zij zijn er geen moment aan te pas gekomen. Ze gaan in de zaal 3e klasse spelen, ik wens ze succes!
Heb een hele lekkere wedstrijd gespeeld, was erg goed op schot. (En kreeg erg weinig druk) heb er uiteindelijk 8 gescoord (en max 15 x geschoten) en ook nog veel rebound gepakt en kreeg 5 min voor tijd een publiekswissel. Echt heerlijk om zo lekker in de wedstrijd te zitten!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 19:00

arjaaaaa schreef:
Jullie nog geoefend gisteren?

Wij hadden dezelfde tegenstander als we hebben tegen geoefend op het veld. Toen al vrij overtuigend gewonnen. Zij zijn op het veld ongeslagen kampioen geworden in de breedtesport, dus hadden verwacht het er beter vanaf te brengen dan bij een vorige wedstrijd.. maar... wij wonnen met 28-11, zij zijn er geen moment aan te pas gekomen. Ze gaan in de zaal 3e klasse spelen, ik wens ze succes!
Heb een hele lekkere wedstrijd gespeeld, was erg goed op schot. (En kreeg erg weinig druk) heb er uiteindelijk 8 gescoord (en max 15 x geschoten) en ook nog veel rebound gepakt en kreeg 5 min voor tijd een publiekswissel. Echt heerlijk om zo lekker in de wedstrijd te zitten!

Zo, lekker Arja! Spitsencarriere dan maar? :D
Lekker geoefend dus! Tegen wie speelden jullie?

Hier geen oefenwedstrijden dit weekend, had trainer geen zin in :') Alleen volgende week zaterdag, ipv de normale 3 die we normaal doen :=

Na mijn bedank actie voor 1 heeft trainer sowieso niets meer tegen me gezegd deze week :+

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 21:30

We speelden tegen NQL.
Haha, ja, wie weet, eerst maar eens zien of ik vaker zo'n lekker schot heb.

Jammer dat de coach niets tegen je zegt. Flauw. Totdat hij je nodig heeft als reserve zeker

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 21:37

arjaaaaa schreef:
We speelden tegen NQL.
Haha, ja, wie weet, eerst maar eens zien of ik vaker zo'n lekker schot heb.

Jammer dat de coach niets tegen je zegt. Flauw. Totdat hij je nodig heeft als reserve zeker

Ah die club ken ik niet. Dacht wellicht een bekende.

Volgens mij moet je vooral lekker op je schot gaat vertrouwen, anders zouden ze je toch ook niet op de vrije bal neerzetten? :D

Ja heel apart. Zijn met 1 en 2 niet gekoppeld qua clubs en spelen veelal tegelijkertijd, dus wordt sowieso interessant met reserves. 1 van de 5 dames die wel voor 1 willen is nog geblesseerd (hersenschudding) en ziet er nog niet echt naar uit dat die binnenkort terug is. Die heeft sowieso dit seizoen nog niet veel gespeeld door blessures.
Heb ook niet veel zin om eigen wedstrijden te gaan missen en dan bij 1 op de bank plaats te nemen en een paar minuten te maken. In the end korfbal ik om gewoon wedstrijden te spelen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 21:57

Fijn dat je er zo lekker in zat!!

Echt onprofessioneel van de coach zeg, die laat zich kennen.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 22:17

Dat kan ik me voorstellen, dat je niet je eigen wedstrijd wil missen om bij het 1e op de bank te zitten!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 00:23

Hoe is het jullie vergaan vandaag?

Mijn wedstrijd bij 2 duurde welgeteld een minuut of 8 :roll: Toch twee doelpuntjes mee kunnen pakken, maar daarna besloot mijn wijsvinger om compleet uit de kom te schieten na een bal die precies verkeerd op mijn vinger terecht kwam omdat een heer een bal nog net aantikte |o
Gelukkig was er een arts in de zaal die hem ff goed trok, maar was overduidelijk dat die niet goed stond :roll:

Hopelijk jullie wat beter nieuws qua oefenen of ontwikkelingen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 21:27

Jullie klaar voor de zaalcompetitie? Wat staat er op het programma?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:30

Hoe is het met je vinger??

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 21:49

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben nog ff zoet :roll:
Zondagochtend toch maar even langs HAP geweest, mocht toen door naar SEH voor foto waaruit toch ook een breukje bleek.
Maandag terugkomen op poli plastische voor check hoe het met mn gewrichtsbandjes staat >;)
Ben er weer mooi klaar mee..

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 17:04

Wow, dat ziet er nog niet zo lekker uit.

Wij zijn klaar voor de competitie, ware het niet dat we in een pittige poule zitten. Nu de 4e klasse weg gevallen is in de zaal, spelen we dus 3e klasse. De tegenstander van vandaag is een degradant van de 2e klasse. Inmiddels hebben ze 2 nieuwe goede spelers aangetrokken en strijden ze op het veld voor het kampioenschap in de 2e klasse. Wordt waarschijnlijk gevalletje kansloos voor ons..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-22 19:36

arjaaaaa schreef:
Wow, dat ziet er nog niet zo lekker uit.

Wij zijn klaar voor de competitie, ware het niet dat we in een pittige poule zitten. Nu de 4e klasse weg gevallen is in de zaal, spelen we dus 3e klasse. De tegenstander van vandaag is een degradant van de 2e klasse. Inmiddels hebben ze 2 nieuwe goede spelers aangetrokken en strijden ze op het veld voor het kampioenschap in de 2e klasse. Wordt waarschijnlijk gevalletje kansloos voor ons..

Klinkt als een zware pot! Hopelijk kunnen jullie toch nog lekker meekomen of zelfs verrassen! Ik duim voor jullie!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 17:22

De eerste helft ging nog wel, we stonden al snel 5-1 achter, maar met rust was het 9-4. Halverwege de 1e helft schoot hetbin mn kuit, dus eruitbgegaan. Ik kreeg het er helaas niet uit gelopen, had er heel graag weer in gewild!
2e helft was niet zo best, eindstand 26-9.
Lessen uit halen en snel door naar volgende week!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-22 17:31

arjaaaaa schreef:
De eerste helft ging nog wel, we stonden al snel 5-1 achter, maar met rust was het 9-4. Halverwege de 1e helft schoot hetbin mn kuit, dus eruitbgegaan. Ik kreeg het er helaas niet uit gelopen, had er heel graag weer in gewild!
2e helft was niet zo best, eindstand 26-9.
Lessen uit halen en snel door naar volgende week!

Ai! Je had al eerder kuitproblemen toch? Nu geen last meer van?
Wat is de tegenstander van volgende week? Betere kansen?
Waar ging het mis gister?

Wedstrijd van 2 was afgelopen week eruit gegooid en voor komende week ook. Teveel blessures weer bij de dames. Morgen naar ziekenhuis, hoop dat ze goed nieuws hebben omtrent mn gewrichtsbandjes :roll:

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-22 20:01

Hoe is het hier? Jullie nog gespeeld?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 17:32

helaas niet. Met mn kuit had ik wel kunnen spelen, maar er kwam corona tussendoor.
Maar we hebben zaterdag wel gewonnen, terwijl ik ziek op de bank lag heeft mn team een top-wedstrijd gespeeld. heel jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Nu weer ongeveer opgeknapt, gisteravond weer meegetraind, maar had het er wel zwaar mee. Zaterdag verwacht ik wel te kunnen spelen.

Hoe gaat het met jouw vinger?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 19:47

arjaaaaa schreef:
helaas niet. Met mn kuit had ik wel kunnen spelen, maar er kwam corona tussendoor.
Maar we hebben zaterdag wel gewonnen, terwijl ik ziek op de bank lag heeft mn team een top-wedstrijd gespeeld. heel jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Nu weer ongeveer opgeknapt, gisteravond weer meegetraind, maar had het er wel zwaar mee. Zaterdag verwacht ik wel te kunnen spelen.

Hoe gaat het met jouw vinger?

Oh wat balen! Corona heeft jou al best vaak te pakken gehad of niet? Hoop dat je er niet al te veel last van hebt zaterdag. Of zit je op de bank door halve trainingsweek?

Snap dat je er die wedstrijd liever bij was geweest!

Ik ga dit kalenderjaar niet meer in actie komen, tenzij het heel gek gaat lopen. Vorige week bij plastische chirurg geweest. Hij verwacht niet dat bandjes volledig afgescheurd waren, dus geen operatie en dus doorverwijzing naar handtherapie. Daar afgelopen maandag geweest, maar nieuws gehad dat het in ieder geval 6 weken gaat duren voor de boel weer een beetje aan elkaar is gegroeid qua bandjes. Ze was ook echt nog niet happy met de hoeveelheid zwelling (hij is nog steeds 2x zo dik als mn andere wijsvinger). 31 december is het pas 6 weken geleden, dus mag voorlopig nog even niks. Wel mezelf een beetje fit pogen te houden :')

Schiet lekker op. Heb echt zo vaak gedacht: had ik dr bal nou maar gewoon laten gaan |(

Zaterdag dus maar 2e coachen ipv spelen -O- Ik had zoveel zin in het zaalseizoen... hoop dat ik wel weer fit ga zijn voor de eerste januari wedstrijd.