Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoskaH schreef:I voel me poedersuiker. Ronduit slecht.
Het houdt maar niet op, die pijn. Krijg van de begeleiders en therapeuten telkens te horen 'zoek maar wat afleiding, je gaat t uiteindelijk zelf moeten doen, we kunnen je een klein beetje helpen maar je moet t zelf oplossen'.
Citaat:Met de dag voel ik mijn pijn, wantrouwen groter worden. Het lichtje dooft steeds verder. Hoe hou ik dit vol? Waar vind ik motivatie om te vechten?
DynamiteS schreef:He wat rot Joska! Mijn laatste opname was ook zo. Daar was automutilatie verboden en als je het wel deed werd je naar huis gestuurd om na te denken wat je eigenlijk wilt met de therapie en daarna kon je terugkomen. Deed je het dan nog eens kon je vertrekken...
Citaat:Ondanks dat het een besloten afdeling was kon ik daar weg wanneer ik wilde omdat ik vrijwillig opgenomen was. Ik heb er nog geen week gezeten en ben toen weer naar huis gegaan want voelde me daar zo onveilig... Ik ben heel gevoelig voor ellende van anderen en voelde me alleen maar slechter worden dus toen heb ik mijn koffer gepakt en ben ik weg gegaan.
Citaat:Ik voel me echt zo... vreemd... aan de ene kant wil ik dood maar aan de andere kant ook niet. Passieve doodswens volgens mijn psych. Ik zou niet snel meer een suicidepoging doen maar zou blij zijn als ik in een verkeerdongeluk om het leven zou komen. Ik doe alles fout en kan niets goed doen en voel me een gigantische mislukking...
Citaat:Veel ruzie met mijn vriend (door dingen die ik doe 9 vd 10 keer) en haat mezelf er echt grondig door. Vanavond deed ik hem per ongeluk heel erg pijn en dat net waar zijn moeder bij was... het klikt heel goed met zijn familie maar ik durf ze vanaf nu echt niet meer onder ogen te komen... Dat is zo'n moment dat ik mezelf het liefst voor een trein gooi omdat ik vind dat ik het niet verdien om te leven en mijn vriend gewoon veeeeel beter af is zonder mij...
Zo denk ik dus steeds als er ook maar iets kleins gebeurt, met wie dan ook....
Helaas nog geen dronken automobilist tegen gekomen die zo lief wil zijn mij per ongeluk dood te rijden....
Vala schreef:Hoe deden jullie dat, degenen die zelf een paard hebben?
DynamiteS schreef:Ik ben even heel erg chagrijnig... Wil zo graag als EHBO-er op evenementen werken maar dat zal niet gaan door mijn epilepsie. Alles lijkt ook te zijn met opleiding maar vriend van mij werkt ook zo en is 17 en dus geen opleiding... Helemaal niks lukt me, gewoon door die stomme epilepsie. Ik kan niet werken, paardrijden, autorijden of gewoon fatsoenlijk iets alleen doen... Ik word er zo boos van... Die rotmedicijnen maken het alleen maar erger dus daar ben ik mee gestopt. Val wel minder maar nog steeds veel duizelig en licht in mijn hoofd, sporten kan ik gewoon helemaal niet...
Zit er even helemaal doorheen...![]()