Alexandra__ schreef:[ [url=m/ASDQf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look of the day, met nat haar ..
[ [url=m/vc2ek6.jpg]Afbeelding[/url] ]
De lipstick cchanny!
Die is ook wel erg mooi!
Hij staat je wel erg mooi hoor.
LaraLise schreef:Ervaringsdeskundigen! Iemand nog een aanrader voor lipstick + potlood voor iemand met donker haar een een relatief lichte huid? Liefst een mooie rode maar wel subtiel. Niet te donker want daar heb ik al een mooie van van MAC! Prijs maximaal 30 euro.

Hoor het graag!
Ik heb van Hema het vierkante verpakking en dan 06. Iets donker rode, mooi mat en blijft echt een hele dag/avond zitten. inclusief eten.
Drunksheep schreef:LaraLise schreef:Ervaringsdeskundigen! Iemand nog een aanrader voor lipstick + potlood voor iemand met donker haar een een relatief lichte huid? Liefst een mooie rode maar wel subtiel. Niet te donker want daar heb ik al een mooie van van MAC! Prijs maximaal 30 euro.

Hoor het graag!
Kijk anders even op mijn Instagram, staan redelijk wat foto's op van allerlei verschillende kleurtjes (nude, bruin, paars, rood enzovoort) en ik ben echt wit haha. Heb van nature donker haar maar op de meeste foto's rood of blond nu.
Herinner me nu ook dat ik een aantal kleurtjes nog niet geswatcht heb waaronder Persistence en Matte Royale.
Een link naar mijn Instagram is dan wel handig
http://instagram.com/nadiapiewie
Waarom heb ik nou geklikt op je insta, nu wordt mijn lijstje met "I WANT THAT ONE" nog langer.. 
Djilna schreef:Cchanny schreef:Ik plaats ook maar even een fotootje.
Vandaag een groene oogschaduw op. Vind dat altijd wel mooi staan. Maar zo lastig te combineren.
Met een matte lipgloss op min lippen
[
Afbeelding ] [
Afbeelding ]
Waarom vind je groene oogschaduw lastig te combineren? Kan veel bij hoor, gaat om het totaalplaatje

Gewoon wat kleuren bij uitproberen. Hangt ook af van de kleur groen natuurlijk. Bij deze kleur zou ik de lippen inderdaad niet te knal maken, maar meer een soort stain of balsem met een lichte dekking.
Ik heb altijd het idee dat het niet mooi staat bij mijn kleding. Daarom vind ik het lastig, ben bang dat het vloekt.
Qua lippen laat ik ze niet knallen inderdaad net wat je zegt een nude lipkleur of een balsem.
Djilna schreef:Ha zo gaaf! Net mailtje van Douglas dat ik een Benefit Cosmetics wenkbrauwwaxing heb gewonnen! Dus nu contact opnemen voor een afspraak. Cool!
Gefeliciteerd!
Nadine schreef:Ik heb 2 zoeva lipsticks, ik vind ze wel fijn! Zoeva vind ik een goed merk, vooral de kwasten zijn super. Ik ben nog steeds blij met mijn rose golden set.
Ik heb afgelopen week mijn eerste Mac lipstick gekocht, Mac twig. Ik vind het echt een mooie kleur!
Probleem is, nu wil ik er graag meer, oeps...
Werkt verslavend! Ik ben nu bezig met een wishlist haha.
Twigg was ook mijn eerste lipstick van MAC. He's so pretty.
Suus___ schreef:Ik heb plumfull ook, hier draag ik m
[ [url=m/8nT3Z4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie looks en bizar mooie lipstick komen er voorbij'
Die is ook al zo mooi.
_Nelleke_ schreef:Die Dior die ik gister heb gekocht heb ik even naast plumful van mac geswatcht en ik vond plumful net iets minder mooi dan Dior, maar ze zijn heel vergelijkbaar. Dior is net wat 'stralender', wat we ook mogen verwachten van de Addict lipstick lijn.

Als ik tijd heb maak ik vandaag even een goede swatch.

Oh en dit is mijn eerste Dior Addict van de nieuwe lijn en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. De prijs hield me tegen maar het draagcomfort is zo hoog! Hij voelt zo zacht, romig, dun, (dus niet als zo'n dikke lipgloslaag), als een hele gepigmenteerde lipbalm. Je kan hem met 1 laagje heel subtiel opbrengen of een beetje opbouwen naar een hele heftige plum-kleur. Hij brengt makkelijk aan en is heel vergevingsgezind.
Ik weet zeker dat dit niet mijn enige Dior Addict zal zijn

Dat klinkt goed, heb je al een foto?
_Nelleke_ schreef:[ [url=m/88kprx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cIjLux.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de beste foto's maar wel alvast even een beeld van Dior Addict Lipstick in de kleur Insoumise 983. Bovenste foto in kunstlicht, onderste in daglicht.
Oh mooi!
_Nelleke_ schreef:Ik vind lipsticks ook heerlijk, ik heb hele diepliggende ogen met hooded eyelids dus oogschaduw doet niet zo veel voor me. Ik ben wel redelijk blij met m'n lippen dus daar smeer ik graag een mooi kleurtje op. Bovendien is een lipstick ook verplicht op werk.

Verplicht? Wat voor werk doe je?
Max_en_Max schreef:Ies mooie look hoor!
En EenitraM staat mooi bij je haar!
Suus, ik zit altijd echt weg te dromen bij jouw oogmake-up
ik heb vandaag iets van mezelf overwonnen. Voor het eerst met lippenstift naar buiten gegaan

Het koste me echt heel veel moeite om mn sjaal niet voor mn gezicht te doen
Het is een lippotlood van catrice (upper brown side) met lippenbalsem erover heen. En stiekem begin ik er steeds meer vrede mee te hebben dat het niet zo erg is. Nu denk ik opzoek naar iets in dezelfe tint, maar ietsje lichter

[ [url=m/6HvFDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Hier valt het echt niet op 
DnT schreef:Ik heb ook hooded eyes, maar ik draag wel gewoon oogschaduw en het staat ook mooi.
Wel werk ik met mijn creasekleur altijd iets boven mijn crease.
Lipstick draag ik elke dag, in alle kleuren

Doe precies het zelfde als jou.
Maak hem iets hoger dan normaal
Niniane schreef:Wat vinden jullie van een smokey eye met groen gecombineerd met berry/plum lippenstift? Eigenlijk denk ik van niet maar kan niet kiezen welke ik vanavond liever draag.
Ik denk dat het een beetje to-much is
Joolien schreef:Ik heb van Catrice de long lasting gehaald, de floral coral en de Plum & base. De lichte is de Coral en de donkere Plum:
[ [url=m/0vjGKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind ze allebei wel leuk staan.
[ [url=m/pKPm7V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A25q1G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder heb ik 2 soorten foundation gehaald, maar nu ik ze zo zie, betwijfel ik op deze niet te geel voor mij zijn. Die ik nu gebruik is vrij roze. Ik ga eens testen morgen.
Die staan je beide ook mooi.
Plien91 schreef:Meelezer van het eerste uur komt even lookje plempen

! Laatste tijd draag ik niet veel make-up, 10min langer slapen is me heilig haha. Maar daarom vind ik het wel weer leuk om eens uit te pakken voor een feestje!
[ [url=m/TKviTI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gezicht: MAC Mineralize moisture foundation, concealer van L'Oréal, kiko bronzer+blush, sephora highlighter
Wenkbrauwen: Mac oogschaduw omega
Ogen: Mac paintpot soft ochre, w7 natural palette+Mac shroom, Chanel mascara
Lippen: Mac red lippotlood met de rimmel Kate lipstick in 01.
Blush is me alleen net iets te roze, welke raden jullie aan voor icm rode lippen

?
Ik zou een warmere tint blush pakken.
Niet een koele roze