Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Vervelend zeg!![]()
Maar ik zou iig geen Roomboter gebruikendat is echt een kcal vreter. en gebakken aardappels is ook niet heel gezond, dan kun je beter gekookt doen
![]()
en je fitnisst natuurlijk dus het kan zijn dat vet omgezet word in spieren, en spieren wegen ook zwaarder
Samiyah schreef:(Stille meelezer maar wilde toch even reageren)
@Noa als ik naar je 1e lijstje kijk zie ik vooral veel khd. In al je maaltijden en tussendoortjes eet je khd. (fruit, brood, aardappels) Ik zou wat van die khd vervangen voor bv. eiwitten. Ik ben verder trouwens helemaal niet anti khd hoor, maar ik denk dat bij elke maaltijd khd eten wat too much is.
Ik vind je 2e lijstje wel erg netjes.Drink je trouwens ook voldoende?
Wel vervelend zeg dat je niet afvalt! Hoeveel wil je nog ongeveer afvallen? Is het niet dat je al dicht bij je streefgewicht zit, laatste kilo's gaan vaak ook tergend langzaam...
Emmaa_ schreef:Zijn dat van die oopsies? Die zie ik heel vaak voorbij komen maar heb ze nog nooit gemaakt!
Kayleigh_ schreef:Emmaa_ schreef:Zijn dat van die oopsies? Die zie ik heel vaak voorbij komen maar heb ze nog nooit gemaakt!
Nee, het is de nieuwe protein bread mix van Body & Fit. Echt een aanrader! Mijn brood ziet eruit als een cake maar dat mag de pret niet drukken toch?
En dame, het is inderdaad verschrikkelijk. Het wordt de mensen heel lastig gemaakt om echt puur te eten...
N0a schreef:Ik ook! Ben altijd verzot geweest op carbonara. Heerlijk met slagroom en bacon..helaas eet ik dat nu bijna nooit meer.